אין מה לגעת בברגי האופנוע,זה לא קטמ.
לגבי המכלול-יש שני ברגי פיליפס בתחתית,תבדוק סגירה אך אל תגזים בהידוק,כח יד זה די והותר.
שלום חברים
לאחרונה שמתי לב שבאופנוע שלי(Cb500x ) המכלול של הידית גז לא תפוס באופן מלא לכידון עצמו(מסתובב טיפה למעלה ולמטה)ואיני מוצא את הבורג שמחזק את המכלול לכידון, הכוונה לכל הידית והמכלול שעליו נמצא כפתור הסארטר והקייל סוויצ׳.
אשמח לעזרה
408EE25F-444F-43CE-BA91-DF7530B3DEA6.jpg
זה האופנוע הראשון שלי וכרגע הוא עבר 4600 קמ.
האם זה משהו הגיוני שיקרה?
האם מומלץ לעבור על הברגים כל תקופה מסויימת או שמספיק לחכות לטיפול?
אין מה לגעת בברגי האופנוע,זה לא קטמ.
לגבי המכלול-יש שני ברגי פיליפס בתחתית,תבדוק סגירה אך אל תגזים בהידוק,כח יד זה די והותר.
כמה זה "טיפה מסתובב"?
לכל בית מתגים אמור להיות פין שנכנס לתוך חור בכידון ומונע ממנו להסתובב.
לא נשמע הגיוני, ואם האופנוע עם ק"מ כ"כ נמוך אני מניח שהוא עוד באחריות.
גש למוסך...
SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R
בד"כ יש פין בחלק הפנימי של הבלוק, שנכנס לתוך חור בכידון.
אם הפין נשבר - הבלוק מתחיל להסתובב.
את הפיליפסים שמהדקים את חצאי הבלוק אפשר לבדוק, אבל הם לא הבעיה, והידוק יתר שלהם יפגע בהברגה (בורג מתכת בגוף פלסטיק)...
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
ניסיתי להדק אותם בכוח יד בלבד והם כבר ממש מהודקים
אני אלך למוסך שיטפלו בזה, אני מניח שזה משהו שאמור לתפוס באחריות נכון?