1. תמכור. כלי שעומד במקום נהרס מתייבש ומפסיד מחירון כל חודש. יהיו כלים לקנות כשתחזור.
2. לאחסן במחסן בתשלום - אם אתה חושב שזה משתלם לך איפה השיקול כאן? לך על זה
3. אין בעיה להפעיל את הזעקה האחרונה, אבל שבוע (ואני מפרגן, זה לוקח פחות מזה) בלי הנעה ורכיבה על הכלי לפחות ל20 דק והמצבר שלך גמור, כך שככל הנראה לא פרקטי במקרה שלך
1. אני מתלבט לגבי זה, כי למרות שהוא כלי פשוט וזול הוא כמעט ולא עשה צרות (רק פעם אחת בשנתיים האחרונות נזקקתי לתיקון - היה צריך לשפץ את המאוורר של הרדיאטור). ומאחר והתקציב לא צפוי לגדול בעוד שנה באורח פלא, אני מפחד ליפול על כלי דרעק + להפסיד כסף על הקניה והמחירה, וככה לקבל כלי פחות טוב ועם יותר תקלות. לדעתך אני מסתכל על זה לא נכון?
2. לא אמרתי שזה משתלם לי, שאלתי אם מישהו עשה את זה והאם זה משתלם.
3. האמת שעבר כבר חודש מאז הרכיבה האחרונה והמצבר עוד עובד - קיבלתי היום התרעה באפליקציה.


על התנעה במקום כל כמה זמן תוותר, הנזק גדול מהתועלת (שגם מוטלת בספק).
יש הוראות איחסון שאם תיישם אותם שום דבר לא יקרה לאופנוע אבל בשביל ליישם אותם צריך מחסן שמגן מפני מזג האוויר ליפטים להרים קידמי ואחורי (אלה אם יש רגלית אמצע ואז צריך רק אחד) והרשימה עוד ארוכה (לא קשה רק ארוכה).
במקרה שלך לא הייתי ממליץ, אחסנה ארוכה מתאימה יותר למי שיש בית פרטי עם איזור סגור ומוגן שאפשר לבצע את כל פעולות התחזוקה.
1. מה הנזק?
2. כנראה שהייתי צריך לציין - קומת הקרקע של הבניין גבוהה מהרחוב, והאופנוע מחופה על ידי הגג. הוא חונה במקום שמאפשר לי להחנות אותו על הרגליות ולטפל בו בנחת (לא שאני מכונאי גדול). חוץ מלשמן את השרשרת ולכסות, מה עוד צריך לעשות? בעקרון עשיתי טיפול ממש לפני האחסון, והמוסכניק אמר לי שחוץ מלשמן שרשרת ולכסות (התרשלתי בעניין הזה) אין צורך בפעולות נוספות. אה, ולרוקן ככל האפשר את מיכל הדלק, אם כי בדגם שלי זה לא קריטי.

המנוי של הזעקה יעלה לך יותר מהאופנוע
לא הבנתי את החישוב. תוכל להסביר?