פרט למנוע משותף, הויסטרום וה SV הם כלים שונים לגמרי.
מה הדרישות שלך מהכלי ומה אופי הרכיבה?
שלום לכולם,
אני רוצה להתחדש באופנוע כשהאחרון שלי היה ויסטרום ונהניתי ממנו מאד.
תוך כדי שוטטות וסקירות נתקלתי ב SV650 שעולה 20,000 ש"ח פחות ואני תוהה למה? האם ההפרש מוצדק או שמא מדובר בעסקה טובה יותר?
כמו כן מתלבט בין הויסטרום להונדה NC750X?
בקיצור - אשמח לתובנותיכם
ירון
פרט למנוע משותף, הויסטרום וה SV הם כלים שונים לגמרי.
מה הדרישות שלך מהכלי ומה אופי הרכיבה?
Tracer 900
ההונדה תיתן לך מעטפת שימושיות טובה, עם אמינות מצוינת ויש שיגידו משעממת.
הויסטרום ייתן לך יכולת טובה קצת יותר בשטח, חיסכון בדלק ושוק ער.
ה-SV שימושי בכביש מעטפת ביצועים לא רעה.
כל אחד מכוון לכיוון קצת שונה, אתה חייב לרכב על כולם בכדי לראות מי פוגע בצרכים שלך
יותר.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
TRACER 700
I HAVE ONE FROM FEB 2017. I ALSO THOUGHT BUYING THE NC750 WHICH I LIKED VERY MUCH. BUT I THINK THE TRACER IS BETTER
I don't know which service problems you have with Yamaha , but its a fun, strong and light bike .
I'm not expert but I enjoy very much riding it .
also I think its 13 000 less then v strom.
אדון שושני, האנסי יותר חסכוני בדלק מהסטרום
good luck with any choice you will make
אותו מנוע לא אותו אופנוע, VW משתמשת באותם מנועים כמעט בכל הדגמים ועדיין ההפרשים גדולים, לפי דעתי בתוך ה20000 ש"ח האלו יש מיתוג (אפשר לגבות על אופנועי אדוונצ'ר יותר) אבל גם תוספת בחומרים, למשל שילדת זנב צריכה להיות חזקה יותר כדי לשאת מורכב עם ציוד כך גם הבולם האחורי, יש יותר חלקי פיירינג ועוד
אל תחפש היגיון בתמחור של אופנוע אצל יבואן ישראלי, לפחות אצל רובם. לא במחיר של האופנוע ולא במחיר החלקים והטיפולים.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא