היי שלום לכולם ,
יש לי קטנוע פח אשפה במילים מדויקות יותר זבל סיני אשר מרוב הבושה לא נציין את שמו .
יש לי בעיה מוזרה קצת שאני לא מצליח להבין את ההיגיון שלה
כאשר אני מתניע את הקטנוע התורים ממש נמוכים על סף של כמעט מדומם ואז מתייצב לאט לאט אבל עדיין לא יציב במלואו
לאחר נסיעה מעל ה 10 דקות בסלד גבוהה ,כאשר אני עוצר התורים ממש גבוהים (לא אני לא מושך את המצערת )
התורים כל כך גבוהיים עד שהקטנוע במצב עצירה במישור ממש מתקדם לבד אני בוודאות לא מושך את המצערת כי זה גם קרה שלא החזקתי את הכידון ביכלל עזרתי עם הגוף
קב ההתנע עם תורים נמוכים שבערך מתיצבים לאט לאט חשבתי לעצמי להעלו קצת את התורים דרך המנוע הגדלתי את הדורים דרך הבורג בחצי סיבוב וברגע שמשכתי את המצערת
הוא פשוט דומם
הורדתי את הבורג ברבע סיבוב משכתי מצערת והוא שוב דומם חזרתי חזרה למצב בו הייתי בתחילת הסיפר שם הקטנוע לא דומם אבל שוב הוא על תורים נמוכים
בנוסף אני מרגיש שגם כוח שלו ירד כלומר אין לי קיק או העצה מהירה בפול גז אלה הוא עולה לאט לאט ומגיע למהירות
נתונים :
החלפתי את כול האיר בוקס עקב הרבה סדקים בצינור המחובר לקרבורטור
ובנוסף החלפתי גם את הדיאפרגמה שנקרע
ומאז הקטנוע מגיב בצורה שסיפרתי
כמובן הכל חלקים מקוריים לא אז אין ספק של חוסר התאמה בין הדברים
אז למה הקטנוע מתנהג כך ?
תודה רבה לכל העונים וסליחה על החפירה !