גיליתי בערך שמדובר בחיישן טמפרטורה, בדקתי וההתנגדות שלו משתנה כאשר מחממים מעט.
פעם ראשונה שאני נתקל בזה ממוקדם על תחתית הקרבורטור, האם יש קשר לצו'ק החשמלי?
שלום חברים,
הוצאתי את הקרבורטור בקטנוע לניקוי, מדובר בקרב' keihin cvk (לא יודע את הגודל, יש דרך לברר? נראה לי 24 מ"מ).
יש לו צ'וק אוטומטי בחלק העליון, בחלק התחתון על המכסה של תא המצוף יש קונקטור שמתברג במכסה ואליו 2 חוטי חשמל, אחד לפין האמצעי ואחד לגוף.
לא הצלחתי לפענח את המשמעות של זה, פתחתי את המכסה ומבפנים אין שום דבר/פתח/מעבר.
האם מישהו יודע במה מדובר?
זו פעם ראשונה שאני רואה דבר כזה.
תודה!
רועי
גיליתי בערך שמדובר בחיישן טמפרטורה, בדקתי וההתנגדות שלו משתנה כאשר מחממים מעט.
פעם ראשונה שאני נתקל בזה ממוקדם על תחתית הקרבורטור, האם יש קשר לצו'ק החשמלי?
יכול להיות שזה מפשיר שלא יקפא הדלק.
אכן גוף חימום קטן, נתתי לו מתח חיצוני והרגשתי שהוא מתחמם.
בקרב' של מכוניות לרוב יש מעבר של מערכת הקירור - שבמקרה הזה דווקא משמשת לחימום. זה בנוי לחימום הסעפת בטמפ' נמוכות, כדי שהדלק לא יתעבה על קירות הקרב'. אבל אני לא רואה מעברי נוזל כאן.
לא יודע באיזה קרב' מדובר, לכן קשה להגיב.
[עריכה] כבר יש תשובה מעליי, אפשר להתעלם.
תראה אני דיי צעיר ככה שלא בטוח שאני צודק.
אצלי היה קונקטור כזה בדיוק, בספר היה רשום שהאופנוע תוכנן לאלפים ויש מערכת האחראית לחמם את הקרב'.
אבל אצלי הקרב' הוא דלורטו 28.
עדכון- כמו שכתבתי בפוסט הקודם, האלמנט הוא גוף חימום הנמצא בתחתית הקרבורטור (באיזור תא הדלק).
בקטנוע יש 2 רכיבים אטומים שלא היה ברור מהם ולא היה כתוב בשום מקום, לאחר ניתוח מעמיק גיליתי שהיחידה היא מעגל חישה של טמפרטורה וכאשר יחידות הסנסור (מפסק טרמי) חשה קור ברמה מסויימת היא נותנת מתח לגוף החימום בתחתית הקרבורטור.