תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: קונקטור מוזר על הקרבורטור

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    89

    קונקטור מוזר על הקרבורטור

    שלום חברים,

    הוצאתי את הקרבורטור בקטנוע לניקוי, מדובר בקרב' keihin cvk (לא יודע את הגודל, יש דרך לברר? נראה לי 24 מ"מ).
    יש לו צ'וק אוטומטי בחלק העליון, בחלק התחתון על המכסה של תא המצוף יש קונקטור שמתברג במכסה ואליו 2 חוטי חשמל, אחד לפין האמצעי ואחד לגוף.
    לא הצלחתי לפענח את המשמעות של זה, פתחתי את המכסה ומבפנים אין שום דבר/פתח/מעבר.
    האם מישהו יודע במה מדובר?
    זו פעם ראשונה שאני רואה דבר כזה.

    תודה!
    רועי
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות
    • סוג הקובץ: jpg 22.jpg‏ (84.7 קילובייט, 68 צפיות)
    • סוג הקובץ: jpg 111.jpg‏ (83.6 קילובייט, 65 צפיות)

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    89
    גיליתי בערך שמדובר בחיישן טמפרטורה, בדקתי וההתנגדות שלו משתנה כאשר מחממים מעט.
    פעם ראשונה שאני נתקל בזה ממוקדם על תחתית הקרבורטור, האם יש קשר לצו'ק החשמלי?

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    יכול להיות שזה מפשיר שלא יקפא הדלק.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    89
    אכן גוף חימום קטן, נתתי לו מתח חיצוני והרגשתי שהוא מתחמם.

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    בקרב' של מכוניות לרוב יש מעבר של מערכת הקירור - שבמקרה הזה דווקא משמשת לחימום. זה בנוי לחימום הסעפת בטמפ' נמוכות, כדי שהדלק לא יתעבה על קירות הקרב'. אבל אני לא רואה מעברי נוזל כאן.
    לא יודע באיזה קרב' מדובר, לכן קשה להגיב.

    [עריכה] כבר יש תשובה מעליי, אפשר להתעלם.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    תראה אני דיי צעיר ככה שלא בטוח שאני צודק.
    אצלי היה קונקטור כזה בדיוק, בספר היה רשום שהאופנוע תוכנן לאלפים ויש מערכת האחראית לחמם את הקרב'.
    אבל אצלי הקרב' הוא דלורטו 28.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    89
    עדכון- כמו שכתבתי בפוסט הקודם, האלמנט הוא גוף חימום הנמצא בתחתית הקרבורטור (באיזור תא הדלק).
    בקטנוע יש 2 רכיבים אטומים שלא היה ברור מהם ולא היה כתוב בשום מקום, לאחר ניתוח מעמיק גיליתי שהיחידה היא מעגל חישה של טמפרטורה וכאשר יחידות הסנסור (מפסק טרמי) חשה קור ברמה מסויימת היא נותנת מתח לגוף החימום בתחתית הקרבורטור.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי TooLy צפיה בהודעה
    עדכון- כמו שכתבתי בפוסט הקודם, האלמנט הוא גוף חימום הנמצא בתחתית הקרבורטור (באיזור תא הדלק).
    בקטנוע יש 2 רכיבים אטומים שלא היה ברור מהם ולא היה כתוב בשום מקום, לאחר ניתוח מעמיק גיליתי שהיחידה היא מעגל חישה של טמפרטורה וכאשר יחידות הסנסור (מפסק טרמי) חשה קור ברמה מסויימת היא נותנת מתח לגוף החימום בתחתית הקרבורטור.
    המעגל הזה סגור כשהוא קר ונפתח כאשר הוא חם,בדומה לצ'וק אוט' וקלאץ' פן של רכב רק ששם זה עובד הפוך.

אשכולות דומים

  1. Xevo250 2012 רעש מוזר
    על ידי דב111 בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02-01-2016, 17:02
  2. אופנוע מריח מוזר
    על ידי bark123 בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 07-12-2015, 15:07
  3. קטע מוזר בפתיחות
    על ידי yaruns בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 20-09-2015, 08:21
  4. תעלומה - המנוע מתנהג מוזר
    על ידי roei daniel בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 05-09-2015, 13:51
  5. מישהו מוזר בתחנת דלק.
    על ידי אופנוען בפורום אוף טופיק
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 23-08-2015, 10:19

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO