תוצאות 1 עד 11 מ 11

אשכול: האם יש סיבה שמירוץ האנדורו האחרון לא נסקר בפולגז?

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    169

    האם יש סיבה שמירוץ האנדורו האחרון לא נסקר בפולגז?

    או שאולי פספסתי? או שאולי יש קשר למהלך האחרון של העמותה לעניין יבוא אופנועי אנדורו ברישוי אפור?

  2. #2
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    רק האחרון?
    כל העונה לא סוקרה, לא באנדורו לא במוטוקרוס לא בסופרמוטו, לא בסופרבייק, אפילו לא כשהוקמה קטגוריית מוטו 3.
    אגב, גם לא באף אתר אחר, מדי פעם דוגרי או אולי ערוץ 5 היה עושים סיקור, אבל בזה זה נגמר, אין סיקור קבוע.
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  3. #3
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338
    אכן, אין יותר סקירות מרוצים ישראליים בפול גז, ויש לזה סיבה: ההתאחדות לא מעוניינת בסיקור עיתונאי מכל סוג, ומערימה קשיים על המדיות.

    זה התחיל לפני כחצי שנה, כשההתאחדות מנעה כניסת צלמים למרוצים (כולל צלם מטעם פול גז). בהמשך ההתאחדות הוציאה מסמך שמפרט את הדרישות מהצלמים, שכלל בין היתר אישור כניסה מראש (לגיטימי), אבל גם שכל הזכויות לתמונות שייכות להתאחדות (!) ושההתאחדות תבחר את התמונות שהצלמים צילמו, תחליט אילו תמונות תתפרסמנה ואילו לא, ותקבע את מועד הפרסום. לתנאים כאלה, שלא קיימים בשום מקום בעולם, לא יכולנו להסכים.

    בחודשיים האחרונים ההתאחדות ניתקה כל קשר עם המדיות. לא מודיעה על מרוצים, לא שולחת תוצאות, לא כלום, כשהסיבה היא שההתאחדות לא רוצה מדיות שיסקרו מרוצים, בכלל. את כל הפעילות הם העבירו לפייסבוק ולקבוצות וואטסאפ.

    אתם יכולים להגיד, ובצדק, שפול גז לא צריכים את ההתאחדות בשביל לסקר מרוצים. פשוט מגיעים למרוץ, מסתובבים, מתרשמים וכותבים סיקור - כמו שעשינו עד עכשיו במשך 15 שנים שפול גז קיים. הטענה הזו כמובן נכונה, אבל היא מובילה אותי לעניין הבא: אם אין שיתוף פעולה מההתאחדות, ויותר מזה - אם ההתאחדות מערימה קשיים על סיקור מרוצים, אנחנו לא נסקר מרוצים.

    פול גז מסקר ספורט מוטורי ישראלי מאז יום הקמתו באוגוסט 2002. במשך 15 שנים היינו בכל מרוץ שהתקיים בישראל - אנדורו, מוטוקרוס, סופרמוטו, ראלי, אספלט, קטנועים, אירועים מיוחדים כמו פורמולה ירושלים או הפורמולה באילת - הכל. לא פספסנו מרוץ. רק הדלק ששרפנו במהלך השנים זה עשרות אלפי שקלים ואולי יותר. לרוב המרוצים היינו שולחים 2 אנשים - כתב וצלם, וביום ראשון היה מתפרסם סיקור של המרוץ.
    עשינו את זה לא בגלל הטראפיק הגבוה אלא בגלל אג'נדה. רצינו לחשוף את הספורט המוטורי הישראלי ולקדם אותו, כי זה היה חשוב לנו. אם כבר אז להפך - הטראפיק לסיקורי מרוצים ישראליים הוא עלוב בכל קנה מידה. כל מבחן דרכים הכי פשוט קוראים במקרה הפחות טוב פי 100 יותר גולשים מאשר סיקור מרוץ אנדורו - טוב ככל שיהיה. הסיקורים האלה הם שירות לספורטאים, לספונסרים, להתאחדות, וכמובן לספורט עצמו, שבכל זאת נחשף לאורך זמן.
    ברגע שההתאחדות הפסיקה לשתף פעולה, עמדנו - לראשונה ב-15 השנים האחרונות - מול צומת. האם להמשיך להתאמץ כדי לסקר מרוצים, למרות הקשיים שההתאחדות מערימה, או פשוט לוותר. היות וכמות הגולשים שנכנסים לסקירות מרוצים היא ממש נמוכה, העדפנו לוותר על סקירות מרוצים ולנצל את הזמן שהתפנה לנו כדי לייצר חומרים מעניינים יותר עבור הגולשים.

    אגב, שלא כמו שנאמר פה בשרשור, דווקא התחלנו את העונה - גם באנדורו, גם במוטוקרוס, גם בסופרמוטו ואפילו בטיפוס גבעה. סיקרנו כל מרוץ שהיה בתחילת העונה, עד שההתאחדות החלה להערים קשיים על המדיות ולבסוף עצרה את שיתוף הפעולה.

    המפסידים מהמהלך הזה של ההתאחדות הם בראש ובראשונה הספורטאים עצמם, אבל גם הספונסרים שלא מקבלים חשיפה (או שמקבלים חשיפה בפייסבוק, שנעלמת אחרי פחות מיממה), וכמובן הספורט עצמו. לעניות דעתי התיעוד של מרוצים במגזינים, שמאפשרים לאחר מכן אפשרות חיפוש ושליפת כתבות ארכיון, הוא חשוב ביותר, כאמור לכולם. אבל נכון לעכשיו אני מאוד סקפטי לגבי עתיד סיקור המרוצים.
    נערך לאחרונה על ידי אביעד אברהמי; 04-12-2017 בשעה 15:20.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    המפסידים מהמהלך הזה של ההתאחדות הם בראש ובראשונה הספורטאים עצמם, אבל גם הספונסרים שלא מקבלים חשיפה (או שמקבלים חשיפה בפייסבוק, שנעלמת אחרי פחות מיממה), וכמובן הספורט עצמו. לעניות דעתי התיעוד של מרוצים במגזינים, שמאפשרים לאחר מכן אפשרות חיפוש ושליפת כתבות ארכיון, הוא חשוב ביותר, כאמור לכולם.

    מסכים בהחלט.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    169
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    אכן, אין יותר סקירות מרוצים ישראליים בפול גז, ויש לזה סיבה: ההתאחדות לא מעוניינת בסיקור עיתונאי מכל סוג, ומערימה קשיים על המדיות.

    זה התחיל לפני כחצי שנה, כשההתאחדות מנעה כניסת צלמים למרוצים (כולל צלם מטעם פול גז). בהמשך ההתאחדות הוציאה מסמך שמפרט את הדרישות מהצלמים, שכלל בין היתר אישור כניסה מראש (לגיטימי), אבל גם שכל הזכויות לתמונות שייכות להתאחדות (!) ושההתאחדות תבחר את התמונות שהצלמים צילמו, תחליט אילו תמונות תתפרסמנה ואילו לא, ותקבע את מועד הפרסום. לתנאים כאלה, שלא קיימים בשום מקום בעולם, לא יכולנו להסכים.

    בחודשיים האחרונים ההתאחדות ניתקה כל קשר עם המדיות. לא מודיעה על מרוצים, לא שולחת תוצאות, לא כלום, כשהסיבה היא שההתאחדות לא רוצה מדיות שיסקרו מרוצים, בכלל. את כל הפעילות הם העבירו לפייסבוק ולקבוצות וואטסאפ.

    אתם יכולים להגיד, ובצדק, שפול גז לא צריכים את ההתאחדות בשביל לסקר מרוצים. פשוט מגיעים למרוץ, מסתובבים, מתרשמים וכותבים סיקור - כמו שעשינו עד עכשיו במשך 15 שנים שפול גז קיים. הטענה הזו כמובן נכונה, אבל היא מובילה אותי לעניין הבא: אם אין שיתוף פעולה מההתאחדות, ויותר מזה - אם ההתאחדות מערימה קשיים על סיקור מרוצים, אנחנו לא נסקר מרוצים.

    פול גז מסקר ספורט מוטורי ישראלי מאז יום הקמתו באוגוסט 2002. במשך 15 שנים היינו בכל מרוץ שהתקיים בישראל - אנדורו, מוטוקרוס, סופרמוטו, ראלי, אספלט, קטנועים, אירועים מיוחדים כמו פורמולה ירושלים או הפורמולה באילת - הכל. לא פספסנו מרוץ. רק הדלק ששרפנו במהלך השנים זה עשרות אלפי שקלים ואולי יותר. לרוב המרוצים היינו שולחים 2 אנשים - כתב וצלם, וביום ראשון היה מתפרסם סיקור של המרוץ.
    עשינו את זה לא בגלל הטראפיק הגבוה אלא בגלל אג'נדה. רצינו לחשוף את הספורט המוטורי הישראלי ולקדם אותו, כי זה היה חשוב לנו. אם כבר אז להפך - הטראפיק לסיקורי מרוצים ישראליים הוא עלוב בכל קנה מידה. כל מבחן דרכים הכי פשוט קוראים במקרה הפחות טוב פי 100 יותר גולשים מאשר סיקור מרוץ אנדורו - טוב ככל שיהיה. הסיקורים האלה הם שירות לספורטאים, לספונסרים, להתאחדות, וכמובן לספורט עצמו, שבכל זאת נחשף לאורך זמן.
    ברגע שההתאחדות הפסיקה לשתף פעולה, עמדנו - לראשונה ב-15 השנים האחרונות - מול צומת. האם להמשיך להתאמץ כדי לסקר מרוצים, למרות הקשיים שההתאחדות מערימה, או פשוט לוותר. היות וכמות הגולשים שנכנסים לסקירות מרוצים היא ממש נמוכה, העדפנו לוותר על סקירות מרוצים ולנצל את הזמן שהתפנה לנו כדי לייצר חומרים מעניינים יותר עבור הגולשים.

    אגב, שלא כמו שנאמר פה בשרשור, דווקא התחלנו את העונה - גם באנדורו, גם במוטוקרוס, גם בסופרמוטו ואפילו בטיפוס גבעה. סיקרנו כל מרוץ שהיה בתחילת העונה, עד שההתאחדות החלה להערים קשיים על המדיות ולבסוף עצרה את שיתוף הפעולה.

    המפסידים מהמהלך הזה של ההתאחדות הם בראש ובראשונה הספורטאים עצמם, אבל גם הספונסרים שלא מקבלים חשיפה (או שמקבלים חשיפה בפייסבוק, שנעלמת אחרי פחות מיממה), וכמובן הספורט עצמו. לעניות דעתי התיעוד של מרוצים במגזינים, שמאפשרים לאחר מכן אפשרות חיפוש ושליפת כתבות ארכיון, הוא חשוב ביותר, כאמור לכולם. אבל נכון לעכשיו אני מאוד סקפטי לגבי עתיד סיקור המרוצים.
    תודה רבה על התשובה המפורטת ועל השקיפות.

  6. #6
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    שאלה מסקרנות,
    צלמים כבר יש, לבוא לסקר ולקבל תמונות מהצלמים המורשים, זה לא יכול לעבוד?
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  7. #7
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338
    לא ממש.
    צלמים לא ממהרים לתת את החומרים שלהם. לאחרונה גם החלו לדרוש תשלום.
    סיקורי מרוצים הם בעיקר שירות שסיפקנו למתחרים, לספונסרים ולספורט בכלל. אנחנו לא מתכוונים לשלם על זה. בטח שלא אם אלו אייטמים שבקושי מביאים טראפיק.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    נשמע שההתאחדות זה שפריט את הספורט המוטורי. קבוצת אנשים, שקיבלה את הספורט מהמדינה לבעלותה הפרטית, כאילו שמדובר בחלקת אדמה.
    וכל השאר צריכים לשלם להם "דמי חסות" או להישאר מחוץ לחוק.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של TheDevilInside
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    506
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    קבוצת אנשים, שקיבלה את הספורט מהמדינה לבעלותה הפרטית, כאילו שמדובר בחלקת אדמה.
    לצערי זה קורה כבר המון זמן. עצוב...

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    116
    ציטוט נכתב במקור על ידי Brian צפיה בהודעה
    אני דווקא מצאתי סקירה קצרה ב
    למנהלי הפורום: ניראה כמו ספאם. אולי גם ווירוס...
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 29-01-2018 בשעה 08:55.

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי ROG צפיה בהודעה
    למנהלי הפורום: ניראה כמו ספאם. אולי גם ווירוס...
    טופל תודה

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

אשכולות דומים

  1. האתגר האחרון של ג'ון
    על ידי levil בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 09-03-2017, 23:10
  2. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 24-12-2016, 21:46
  3. סיבה גדולה למה 125 סמ"ק זה לא מספיק
    על ידי nihrider בפורום אוף טופיק
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 28-08-2016, 20:14
  4. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 18-06-2016, 21:13
  5. דגמי האנדורו של ק.ט.מ 2017: מהפכה!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 20-05-2016, 14:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO