àúä úçìé÷ òí ëì àåôðåò ùéù.
ñèèéñèéèú àåôðåòéí ÷èðéí îúøñ÷éí éåúø.
àå ùú÷ðä úìú âìâìé 150 ñî"÷, àå ùúùàø òí äñåæå÷é áìàðå.
äéé, øöéúé ì÷ðåú cb500x àáì éù áé çåñø áéèçåï âãåì (äçì÷úé òí äàåôðåò äàçøåï ùìé ùäéä ìôðé 4 ùðéí) åìëï çùáúé ì÷ðåú ÷åãí 250 ùäåà éåúø áàéæé åàæ àí àúâáø òì äôçã åéçæåø äáéèçåï àæ ììëú òì îùäå éåúø øöéðé.
àðé 1.90 òì 90 ÷"â ðñéòåú îôúç ú÷ååä ìãøåí úì àáéá åììà ðñéòåú áñåô"ù (éù àéùä åéìãéí åöøéê ìäéåú àéúí áñåôù).
îä îåîìõ îáçéðú äâåáä åäîù÷ì? áâìì äáéèåç åáâìì ùæä ìà îùîòåúé îòãéó ìäéùàø á250 ñî"÷ åìà á300 åîòìä. ú÷öéá 22000 ù"ç ììà áéèåç åöéåã.
àúä úçìé÷ òí ëì àåôðåò ùéù.
ñèèéñèéèú àåôðåòéí ÷èðéí îúøñ÷éí éåúø.
àå ùú÷ðä úìú âìâìé 150 ñî"÷, àå ùúùàø òí äñåæå÷é áìàðå.
ìâåáä ëæä - ãå"ù áìé ñô÷!
èåá âí ìîòáø îòì îøàåú áô÷÷é äëøê åñåôâ îäîåøåú åùàø úçìåàé äîò"ö áöåøä èåáä éåúø îàåôðåòéí ðîåëéí å÷öøé îäìê îúìéí.
éîàää WR250 - éù ãå"ù åéù ñåôøîåèå (ëð"ì DRZ - àáì äåà ëáø 400 ñî"÷)
àç"ë éù âí ìäåðãä (CRFL) åâí ì÷ååàñà÷é (KLX) ãå"ùéí 250.
ùìùúí éòùå àú äòáåãä.
éçé äîìê äîåîðè
âéìåé ðàåú åìëáåã_äåà_ìé: çáø îòøëú îåèå
äùé÷åì ùì áéèåç äåà ùé÷åì ìòðééï.
äùé÷åì ùì ôçã øìååðèé ø÷ ìáçéøä áéï ãå ìàøáò âìâìé! (æä ìà ùàúä îãáø ëàï òì îùäå òí îìà Réí áùí...)
àðé áàåúå âåáää åùå÷ì ÷öú ôçåú, ãå"ùéí áðôç 250 äéå ìé îàåã ãçåñéí ìôø÷ æîï àøåê, àåôðåòé ñôåøè ÷èðéí äéå ìà ðåçéí åáñåó äìëúé òí ðéé÷ã (ùìé ñôöéôéú äéä äåðãä CBF250 çáåè). äééúé ðøàä ÷öú îâåëç òìéå àáì äåà òùä àú äòáåãä åäéä ìîòï äàîú ðåç ìîãé. ìà äøâùúé ãçåñ âí ìàçø øëéáä îàåã àøåëä á÷öá ùì 90-100 ÷î"ù.
àæ îä áëì æàú? ìà øåöä ìäéøàåú îâåçêîàéæä âåáä îåùá æä ëáø ðåøîìé?
àéï ùåí äöã÷ä ì÷ðåú 250, àìà àí àúä îçôù ëìé úçáåøä òéøåðé-ôøáøé ðèå, ììà ùåí éåîøåú ðåñôåú.
àáì, éù ëàï éåöà ãåôï.
ãå"ù 250 øàåé - éëåì ìùîù ëëìé úçáåøä òéøåðé îòåìä, åéúï ìê òøê îåñó áãîåú àôùøåú ìèéåìéí áùèç ÷ì-áéðåðé.
àí æä äëéååï, åàúä áçåø âáåä - ìê òì ä WR250R. äåà îñô÷ áéöåòéí ñáéøéí ìâîøé áëáéù åáùèç, ÷ì ìùìéèä åîàåã àîéï.
áîçéø ùáå äåà ðîëø ëéåí, äåà àôéìå ùååä ÷ðéä ëçãù.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
ëàîåø ÷ðéúé ëáø 500 àáì çùáúé ÷åãí ììîåã åìçæ÷ àú äáéèçåï |áòæøú" ëìé çìù éåúø. ìãòúëí æä èéôùé åàôùø éùø ìäúçéì î-500? äøáä øàéúé ùäúçéìå òí 250 ëîå â'åéøééã åàæ ùãøâå.
áæáåæ ëñó. ÷ç 500. ìé 250 ôùåè ìà äñôé÷ ìé ìáéï-òéøåðé, äéä çìù ìò÷éôåú åìèéåìéí ùáäí äééúé öøéê ìçöåú îøç÷éí àøåëéí áëáéùéí îäéøéí ëîå 2/4. îäø îàåã òìéúé ì-500 åàðé ùí ëáø ùðä åçöé.
1. â'åéøééã ÷ééí áðôçéí 125 å-200.
2. â'åéøééã äåà ÷èðåò åìà àåôðåò. çùáúé ùîãáøéí òì àåôðåòéí.
3. àéê ðñéòä òì ëìé çìù îùôøú àú äáéèçåï? îãáøéí òì æä äøáä áôåøåí, ø÷ ùàðé ìà îöìéç ìäáéï àéê æä òåáã.
ðâéã - àúä ðåñò 120 áëáéù 5. éåöà ìò÷éôä, åøëá îàçåø îäáäá òí äàåøåú åðöîã àìéê.
àúä îñåáá àú äéãéú äéîðéú, åîâìä ùäéà ìà îñúåááú éåúø. àúä îñåáá àåúä òí éåúø ëåç, ëùàúä ëáø "ãåäø" á-125, åúåìù àú äéãéú áéú îúâéí äéîðé.
áøâò äæä, àúä î÷áì +100 ìáéèçåï å +50 ìðéñéåï äëáéù. òëùéå, àúä éëåì ìøëåù ÷èðåò 400, ëãé ì÷ðåú àçøéå àåôðåò 500, ëãé ì÷ðåú àçøéå àåôðåò 650, àáì òã 80 ë"ñ.
äáðúé ðëåï àú ä÷ùø áéï äðôç ä÷èï ìáðééú äáéèçåï?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
çùáúé ùàåôðåò 250 ðåúï ìúøâì àú ðåùà äôðéåú, áìéîåú åëå áéúø ÷ìåú îàùø àåôðåò 500 ñî÷. äàí èòéúé? áøåø ùìáï òéøåðé äåà ôçåú îúàéí.
àúä áàîú øåöä ìùîåò àú ãòúé?
àí ëï, ÷áì àåúä.
äèøé÷ áàåôðåòéí (åáçééí áëìì) äåà ìäéîðò îä÷éöåï, åìáçåø àú îä ùîúàéí òáåøê àéùéú.
ìòìåú òì R1 ììà ðéñéåï øëéáä - æä ÷éöåï ùðåèä ìäéâîø øò.
ìäúçéì î-125 å"ìäú÷ãí" ì-200 ëé àúä "îôçã îäëåç" æä ÷éöåï àçø.
ùðéäí îèåîèîéí áòéðéé.
àðé îñëéí, ùìøåëá îúçéì éåúø ëì ììîåã òì ëìé ðùìè. äùàìä äéà, àéôä òåáø äâáåì áéï ëìé ðùìè ììà ðùìè?
æä àéùé îàåã. ëãé ìäãâéí, à÷ç ùðé î÷øéí ùåðéí áòìéì - áçåøä öðåîä áâåáä 1.55, åâáø áâåáä îîåöò+, ùøéøé, áîù÷ì ùì +\- 80 ÷éìå.
1. îù÷ì. ëëì ùäàåôðåò ëáã éåúø, ëê äåà îöéá ãøéùåú âáåäåú éåúø ìùìéèä áéöéáåú, åãåøù éåúø ëåç ëãé ìäéëðñ ìôðéä.
îúé äàåôðåò ëáã îéãé òáåøê àéùéú ëîúçéì?
ìáçåøä öðåîä, ëì àåôðåò éøâéù ëáã. ëãàé ììëú òì äëìéí ä÷ìéí áéåúø. CBR125, ðéðâ'ä 250SL, ãéå÷ 200. ñãøú ä-500 ùì äåðãä ëáø úäéä "éåúø îãé" áî÷øä äæä.
äâáø äîãåáø, áàåúä øîú ìçõ ùì áçåøä òì CBR125 àúä éëåì ìäøùåú ìòöîê ëì àåôðåò 500-600, ùùå÷ìéí ñãø âåãì ùì 170-180 ÷éìå ìôðé ðåæìéí.
2. âåáä îåùá. ëëì ùäàåôðåò âáåä éåúø, ëê ÷ùä éåúø ìäâéò òí 2 øâìééí ìøöôä, áééçåã àí àúä îàåúâø âåáä. ñåáéé÷èéáéú, äàåôðåò îøâéù ëáã éåúø, ëé îøëæ äîñä ðîöà øçå÷ éåúø îäøöôä.
ìáçåøä - ëãàé ìäúçéì îäëìéí äðîåëéí (âåáä îåùá òã 780 î"î, ððéç), åöøéí (éù ëìéí òí îåùá ðîåê, ùîàúâøéí áîéîã äøåçá ëé äí ãåøùéí ôéñå÷ îùîòåúé).
äáçåø, ëòé÷øåï, ìà îåâáì áâåáä äëìé. òãéó ìäçøéâ ëìéí ùäí âí âáåäéí åâí ëáãéí ìàåôðåò øàùåï, ãåâîàú äàãååðö'øéí äâãåìéí, àå àåôðåòé ùèç âáåäéí åëáãéí éçñéú (÷.è.î àéðãåøå 690, äñ÷ååøðä 701 åãåîéäí). àí äáçåø ééìê òì ëìé ìà âáåä åìà ëáã áîéåçã (ãåâîàú ðéðâ'ä 300, CBR500, SV650) äåà éñúãø áéúø ÷ìåú îàùø äáçåøä ùìðå, ùðìçîú òí äãéå÷ 200.
3. ÷ìåú úôòåì. øåëá îúçéì öøéê ììîåã äøáä ãáøéí áæîï ÷öø, åìëï úôòåì àéðèåàéèéáé å÷ì îåøéã îëàá äøàù. ëê ìîùì, äâåöé V7 ìîøåú ùäåà ðîåê åìà çæ÷ áîéåçã, éëåì ìàúâø àú äîúçéì áúôòåì îòè âñ åðå÷ùä, åìá÷ù éã îéåîðú áòáåãú ä÷ìàõ', äòáøåú ääéìåëéí åáéöåò äéâåé.
àåôðåò ñôåøè-600 (àðé îãáø òì àåôðåòé ñôåøè àîúééí, ãåâîàú ä-R6) ÷ùä ìúôòåì áîåáï àçø - úðåçú äøëéáä îàåã ÷øáéú, úâåáåú äàåôðåò ááìéîä, ôúéçú âæ àå äéâåé çãåú åìà öôåéåú òáåø øåëá îúçéì. ìëï îîåìõ áçåí ìäúøç÷ îëìéí ëàìä áùìáéí äøàùåðéí.
øåá àåôðåòé äáéðééí äîåãøðééí ÷ìéí ìúôòåì, åàðé îàîéï ùìðéðâ'ä 300 àéï ëàï éúøåï òì ôðé SV650, ìîùì. àåúä ìéâä.
4. àåôé "îúôøõ".
äøåëá äîúçéì ìøåá òåùä èòåéåú áúôòåì, ëâåï æøé÷ú ÷ìàõ', äòáøú äéìåëéí ìà çì÷ä, åéñåú ìà èåá ùì òåöîú äáìéîä åòåã.
ëîåáï, ùàìä äøâìéí îâåðéí ùéù ìò÷åø ëîä ùéåúø îå÷ãí. òí æàú, ëãé ìäùàéø îøååçé áéèçåï âãåìéí éåúø, ëãàé ìäéîðò îëìéí ùðåòìéí ÷ãîé òí àöáò àçú òì äîðåó, îçìé÷éí àçåøé áôúéçä ìà æäéøä áëì äéìåê åëì ñì"ã åëå'. á÷éöåø - ìäîðò îàåôðåòé ñôåøè åìéèøéí.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual