לגבי המחיר של ה-GS, אתה חי בסרט.
אני מכרתי לפני 3 שנים GS אחרי יישור קו מלא (מכאני וקוסמטי), עם ק"מ סביר, מאושר ל-A1 (כשזה רק נכנס, וזה היה "האופנוע החזק בקטגוריה") - ב-15.5.
לקח לי חודש למצוא קונה (שלדעתי, רוכב על האופנוע עד היום).
מחיר ריאלי ל-GS טוב עומד כרגע (לדעתי האישית) על 10-12. מעל 15 אתה נכנס לקטגוריה של הדיוקים 390 בני כמה שנים והנינג'ות 300, שנותנים ביצועים שלא נופלים מהעז, חדשים ממנה בעשור ומגיעים עם שליש מהקילומטראז'.

לשאלתך לגבי כדאיות ההחלפה - כן, כדאי, אם יש לך את התקציב ותמצא SV במצב טוב מאוד עד מעולה (שיפוץ ל-SV יהיה יקר ומורכב יותר מהעז - אל תתפתה לקנות אופנוע עייף בזול!).
עלויות התחזוקה יעלו בסכום זניח, צריכת הדלק בערך זהה, האופנוע עצמו יהיה חדש יותר וייתן ביצועים הרבה יותר טובים - מכל הבחינות. מהירות השיוט, המתלים, ההיגוי - הכל יהיה רמה אחת לפחות מעל העז.
סביר להניח שגם תקבל קצת פחות בעיות זקנה (כל עוד תבחר את הכלה בקפידה ובלי להתקמצן).
בקיצור - לך על זה, אם יש תקציב. אם אין - העז תעשה לך עבודה עוד הרבה שנים, כל עוד תכבד את המגבלות שלה ולא תדרוש מהאופנוע יותר מדי.