עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 26 מ 26

אשכול: קושי בהעברת הילוכים בימאהה R1

  1. #16
    Member הסמל האישי של Dada
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    149
    אתה מתכוון להרכבה של רפידות ודיסקיות או רק לעניין סגירת המכסה של הקלאץ'?

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  2. #17
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    סגירת המכסה של הקלאץ'. אם אני זוכר נכון - יש שם משהו טריקי בחיבור של ידית הלחיצה שיכול להסתדר באופן לא טבעי - ולא לעבוד טוב. אולי אני מתבלבל, עברו הרבה שנים - אבל שווה לבדוק.

  3. #18
    Member הסמל האישי של Dada
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    149
    אתה צודק לגמרי. יש שם טריק עם ה-alignment שעליו כתבתי. אני מודע לזה וכרגע זה נראה בסדר, אבל בכל זאת מרגיש כאילו חסר רבע סיבוב. חשד חדש שלי שזה הקפיץ של הליבר, שלא מחזיר אותו אחורה עד הסוף ולא מותח את הכבל.

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    זה לא הקפיץ, זה ההרכבה.
    ג'ק צודק, ההרכבה שם קצת טריקית והרבה פעמים אתה בטוח ב100% שהרכבת טוב אבל זה לא.
    לפעמים גם עם קלאץ' חדש אתה מקבל מתיחה קצת מוזרה, קרה לי עכשיו כשהרכבתי את האופנוע.

    תבדוק את ההרכבה פעם נוספת.

  5. #20
    Member הסמל האישי של Dada
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    149
    מהבוקר אני מפרק ומרכיב. כבר עשיתי יותר ממאה פעם. ניסיתי את כל הקליקים של ה-lever shaft והתעסקתי בהתאמת ידית וכלום לא עוזר. איך שמעביר לראשון, האופנוע נכבה.

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    ניסית להזיז את המנוף שן אחת קדימה או אחורה על הציר?

    Sent from my SM-A520F using Tapatalk

  7. #22
    Member הסמל האישי של Dada
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    149
    זה השינוי היחידי שעשיתי בסופו של דבר. הזזתי אותו קליק אחד או שניים אחורה וזה ביטל את החופש בכבל קלאץ. גם החזרתי את הכבל הישן. וגם פתחתי מעט את הקפיץ של המנוף למטה. עכשיו הרבה יותר טוב. גם העברת הילוכים פחות קשה מקודם, אך עדיין לפעמים יש בעיה להעביר מראשון לניוטרל.
    אני עדיין מחכה לקפיץ של רגלית צד בתקווה להפתר מבעייה שאופנוע נכבה בהעברה לראשון מניוטרל.
    בקיצור, כל הבעיות שלי עכשיו הם בין ראשון לניוטרל.)))

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    הקלאצ' שלך עדיין לא מכוון כמו שצריך אם קשה לך למצוא את הניוטרל. תבדוק את ההברגה של המותחן בידית עצמה. אם היא אכולה זה יתן לך צרות בוודאות. תבדוק גם את המותחן שעל המכסה, ויש מצב טוב שיש גם עוד מותחן באמצע הכבל. אלה הדברים האחרונים שאני מצליח לחשוב עליהם בהקשר הזה...

    Sent from my SM-A520F using Tapatalk

  9. #24
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    מיקום
    המרכז
    הודעות
    147
    שרשור מעניין, יש עדכון? מה נסגר בסוף dada?

  10. #25
    Member הסמל האישי של Dada
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    149
    באמת הגיע זמן לעדכן.
    לפני שבוע הגיע הקפיץ של רגלית צד והוחלף מיד. למרות שקפיץ ישן היה גמור וארוך בשני סנטימטר מהחדש, זה לא פתר את הבעיה שהאופנוע נכבה בשילוב לראשון.
    כל הפירוקים והרכבות שלי של הקלאץ' לא עזרו גם. אז נשברתי ואתמול הגעתי למוסך אופנועי השרון. שני מכונאים חביבים מאוד - שי ודניס תחקרו אותי על מה נעשה בקלאץ'. לאחר נסיעת מבחן שי שלח אותי חזרה הביתה להביא את הקפיץ דיאפרגמה הישן שפירקתי ולמזלי לא זרקתי. לאחר פירוק של הקלאץ' לקחנו את שני הקפיצים (החדש של EBC והישן מקורי כנראה) שמנו אותם אחד ליד השני על השולחן וגילינו שהחדש הרבה יותר עבה מהישן וגם בעל זוית יותר חדה ממנו. זה המחיש למה קלאץ' היה קשה כמו בטון. הכל הורכב חזרה עם קפיץ הישן והטוב. בנוסף השרשרת שוחררה מעט, כי מתחתי יותר מידי כאשר החלפתי צלחת ברקס אחורית. בעיה של הילוך ראשון נפתרה לחלוטין. בעיה של ניוטרל עדיין קיימת למחצה, אם כי עדיין יש קושי מסויים למצוא את הניוטרל ברמזור, אבל לפחות עכשיו זה אפשרי! כנראה שהקלאץ' הזה של EBC מתאים לאופנוע מבחינת חריצים, אבל אין על רפידות מקוריות.
    אחר כך הגעתי לשלב של תשלום ופה נזכרתי למה אני לא אוהב לפנות למוסך.))) אז זהו זה. ממשיך לרכב בתקווה שרפידות ישתפשפו קצת והעברה תהיה חלקה יותר.

  11. #26
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    אם תצטרך להחליף שוב אני ממליץ לך על Barnette, יש לי ניסיון ממש טוב אתם על אותו מנוע

    Sent from my SM-A520F using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. נזילת שמן מהמצמד בימאהה R1
    על ידי Dada בפורום פורום טכני
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 04-09-2017, 08:12
  2. בעיה בהעברת הילוכים - Z250
    על ידי Teac1455 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 20-02-2017, 07:22
  3. רגלית לא חוזרת למקום בהעברת הילוכים (DRZ 2005)
    על ידי DRUZI בפורום פורום טכני
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 24-04-2016, 10:45
  4. בעיה בהעברת הילוכים cbr125
    על ידי jeniav בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 01-07-2015, 16:06
  5. בעיה בהעברת בעלות
    על ידי amitg בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 18-06-2015, 18:19

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO