שמתי לב לנזילות קטנות מיד לאחר רכיבה. פירקתי את הפיירינגים התחתונים, ניקיתי את כל איזור המנוע, התנעתי אותו וחיפשתי מאיפה נוזל. גם כשטמפרטורה עלתה ל-80 מעלות לא נזל. בלי להרכיב את הפיירינג עשיתי רכיבה של 10 דקות ואז כשעצרתי גיליתי נזילה מאחד הברגים של המצמד (מסומן בתמונה).
לפי ספר הבנתי שהחלפת אטם (מס' 3 בשרטות ) צריך לפתור את הבעיה. האם נכון, או שיש עוד אטם שדורש בדיקה או החלפה?
בנוסף, אם כבר הולך לרוקן את השמן שהחלפתי לפני כ-3000 ק"מ עם הפילטר, האם כדאי להחליף את הפילטר גם?
שאלה לא קשורה לנושא - אם השתמשתי בשמן אחד ובהחלפה אשתמש בשמן של חברה אחרת, האם כדאי לרוקן את כל השמן כולל הרזרבה ואיך (ע"י פירוק אגן שמן כולו)?
תודה לעוסקים.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk