סגירת המכסה של הקלאץ'. אם אני זוכר נכון - יש שם משהו טריקי בחיבור של ידית הלחיצה שיכול להסתדר באופן לא טבעי - ולא לעבוד טוב. אולי אני מתבלבל, עברו הרבה שנים - אבל שווה לבדוק.
אתה מתכוון להרכבה של רפידות ודיסקיות או רק לעניין סגירת המכסה של הקלאץ'?
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
סגירת המכסה של הקלאץ'. אם אני זוכר נכון - יש שם משהו טריקי בחיבור של ידית הלחיצה שיכול להסתדר באופן לא טבעי - ולא לעבוד טוב. אולי אני מתבלבל, עברו הרבה שנים - אבל שווה לבדוק.
אתה צודק לגמרי. יש שם טריק עם ה-alignment שעליו כתבתי. אני מודע לזה וכרגע זה נראה בסדר, אבל בכל זאת מרגיש כאילו חסר רבע סיבוב. חשד חדש שלי שזה הקפיץ של הליבר, שלא מחזיר אותו אחורה עד הסוף ולא מותח את הכבל.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
זה לא הקפיץ, זה ההרכבה.
ג'ק צודק, ההרכבה שם קצת טריקית והרבה פעמים אתה בטוח ב100% שהרכבת טוב אבל זה לא.
לפעמים גם עם קלאץ' חדש אתה מקבל מתיחה קצת מוזרה, קרה לי עכשיו כשהרכבתי את האופנוע.
תבדוק את ההרכבה פעם נוספת.
מהבוקר אני מפרק ומרכיב. כבר עשיתי יותר ממאה פעם. ניסיתי את כל הקליקים של ה-lever shaft והתעסקתי בהתאמת ידית וכלום לא עוזר. איך שמעביר לראשון, האופנוע נכבה.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
ניסית להזיז את המנוף שן אחת קדימה או אחורה על הציר?
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
זה השינוי היחידי שעשיתי בסופו של דבר. הזזתי אותו קליק אחד או שניים אחורה וזה ביטל את החופש בכבל קלאץ. גם החזרתי את הכבל הישן. וגם פתחתי מעט את הקפיץ של המנוף למטה. עכשיו הרבה יותר טוב. גם העברת הילוכים פחות קשה מקודם, אך עדיין לפעמים יש בעיה להעביר מראשון לניוטרל.
אני עדיין מחכה לקפיץ של רגלית צד בתקווה להפתר מבעייה שאופנוע נכבה בהעברה לראשון מניוטרל.
בקיצור, כל הבעיות שלי עכשיו הם בין ראשון לניוטרל.)))
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
הקלאצ' שלך עדיין לא מכוון כמו שצריך אם קשה לך למצוא את הניוטרל. תבדוק את ההברגה של המותחן בידית עצמה. אם היא אכולה זה יתן לך צרות בוודאות. תבדוק גם את המותחן שעל המכסה, ויש מצב טוב שיש גם עוד מותחן באמצע הכבל. אלה הדברים האחרונים שאני מצליח לחשוב עליהם בהקשר הזה...
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
שרשור מעניין, יש עדכון? מה נסגר בסוף dada?
באמת הגיע זמן לעדכן.
לפני שבוע הגיע הקפיץ של רגלית צד והוחלף מיד. למרות שקפיץ ישן היה גמור וארוך בשני סנטימטר מהחדש, זה לא פתר את הבעיה שהאופנוע נכבה בשילוב לראשון.
כל הפירוקים והרכבות שלי של הקלאץ' לא עזרו גם. אז נשברתי ואתמול הגעתי למוסך אופנועי השרון. שני מכונאים חביבים מאוד - שי ודניס תחקרו אותי על מה נעשה בקלאץ'. לאחר נסיעת מבחן שי שלח אותי חזרה הביתה להביא את הקפיץ דיאפרגמה הישן שפירקתי ולמזלי לא זרקתי. לאחר פירוק של הקלאץ' לקחנו את שני הקפיצים (החדש של EBC והישן מקורי כנראה) שמנו אותם אחד ליד השני על השולחן וגילינו שהחדש הרבה יותר עבה מהישן וגם בעל זוית יותר חדה ממנו. זה המחיש למה קלאץ' היה קשה כמו בטון. הכל הורכב חזרה עם קפיץ הישן והטוב. בנוסף השרשרת שוחררה מעט, כי מתחתי יותר מידי כאשר החלפתי צלחת ברקס אחורית. בעיה של הילוך ראשון נפתרה לחלוטין. בעיה של ניוטרל עדיין קיימת למחצה, אם כי עדיין יש קושי מסויים למצוא את הניוטרל ברמזור, אבל לפחות עכשיו זה אפשרי! כנראה שהקלאץ' הזה של EBC מתאים לאופנוע מבחינת חריצים, אבל אין על רפידות מקוריות.
אחר כך הגעתי לשלב של תשלום ופה נזכרתי למה אני לא אוהב לפנות למוסך.))) אז זהו זה. ממשיך לרכב בתקווה שרפידות ישתפשפו קצת והעברה תהיה חלקה יותר.
אם תצטרך להחליף שוב אני ממליץ לך על Barnette, יש לי ניסיון ממש טוב אתם על אותו מנוע
Sent from my SM-A520F using Tapatalk