בעלים זה אינזומה, אני מרוצה, אופנוע אמין, בלי תקלות, לא הכי מהיר בחבורה, אבל בהחלט מספיק
Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
שלום חברים,
הוצאתי רישיון בדרגת A1 ואני מתלבט בעניין קניית אופנוע ראשון.
גובהי 1.73.
מתכוון לרכב בעיקר מחוץ לעיר (מהבית לעבודה וחזרה כ 60 ק"מ ליום).
תקציב כ 25k לא כולל אבזור. עדיפות לנפח 250 בעיקר משיקולי ביטוח.
כמובן שהכלי צריך להיות אמין עם מרווח טיפולים (ומחיר) סביר.
כרגע אני מתלבט בין:
cbr250 יד שנייה
סוזוקי אינזומה
לבין שני דגמים שאני לא יודע עליהם הרבה ואשמח לשמוע חוות דעת מישהו שרוכב או מכיר מישהו שרוכב על הכלים הבאים:
סוזוקי DL 250 V-Strom
בנלי TNT250
הבנלי נראה מצוין ומחיר שלו סביר וקראתי חוות דעת חיוביות עליו אך הוא עדיין איטלקי על שם רע (לא?)
תודה לעונים
נערך לאחרונה על ידי nirtz; 18-12-2017 בשעה 09:04.
בעלים זה אינזומה, אני מרוצה, אופנוע אמין, בלי תקלות, לא הכי מהיר בחבורה, אבל בהחלט מספיק
Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
אם אתה רוכב הרבה בכבישים בין-עירוניים, לדעתי כדאי לעילות קצת בנפח ולספוג את התוספת בביטוח.
נינג'ה 300/ימאהה R3/דיוק 390 ודומיהם יעשו לך עבודה טובה יותר מאופנועי 250 למינהם.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
^^^
מסכים.
אם הבין עירוני שלך נוסע ולא פקוק, 250 סמ''ק מהר מאוד ירגיש לך איטי מידי.
בנוסף, 60 ק''מ יומיומיים לעבודה שווים לפחות 1200 ק''מ בחודש, זה אומר שבכלים עם מרווח טיפולים קטן (5000-6000 ק''מ בין טיפולים) תצטרך לטפל פעם ב 3-4 חודשים.
תודה חברים!
אני עדיין מתלבט. עלייה בנפח מן הסתם מעלה את מחיר הכלי ונוסיף לזה את הביטוח העסק נהייה מעבר לתקציב שהקצבתי לעצמי.
מצד שני, טיפולים כל 5000-6000 ק"מ יעלו כמו תוספת הביטוח.
הביטוח זה עוד 100 שקל לחודש. לא נוראי.
שווה לשלם את התוספת בשביל עוד 20 קמ"ש למהירות השיוט ולבלאי נמוך יותר.
לגבי הטיפולים - אל תתפתה למרווחי טיפולים גדולים, בטח שלא בכלים קטנים. לאורך זמן, זה כנראה לא יהיה בריא לאופנוע.
תחליף שמן כל 5-7 אלף ק"מ, גם אם היצרן דורש כל 12. זה לא יקר, ואם תרצה לחסך עוד קצת - תלמד לבצע את העבודה לבד.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
תודה רבה. בהחלט אשקול להגדיל את הנפח.
בתקציב של 25K בכיף תוכל למצוא Z300 במצב טוב משומש, שבבין עירוני יתן לך חווית נסיעה טובה מכל 250 (וזה אני אומר כאחד שרכב על מספר 250 ועל הזד, שהרגיש למרות הבדל של בסה"כ עוד 50 סמ"ק כאופנוע אחר לגמרי. החבר שממנו לקחתי לסיבוב היה עושה קבוע רכיבות של ראשל"צ-אשקלון ולא התלונן)