עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 38

אשכול: התלבטות לגבי אופנוע גדול ראשון.

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608

    Question התלבטות לגבי אופנוע גדול ראשון.

    זה נושא שנטחן למוות פחות או יותר. אני אשתדל להיות ספציפי.
    רכבתי בעבר על xmax250, נקסוס 500 וכרגע אני רוכב על cbr250r, עושה נסיעות של כ-15 ק"מ עירוני לכל כיוון ביום שגרתי עם גיחות של 20 ק"מ לכל כיוון בין עירוני לפחות פעמיים בשבוע.
    ההונדה הקטן עושה עבודה ממש טובה אבל הוא קצת לא נוח בהרכבה ועל מנת לנסוע בסל"ד רגוע אני צריך לעבוד לא מעט עם הקלאצ'. (הילוך רביעי עבור 50 קמ"ש)
    הייתי שמח לקלאצ' רך יותר, מתלים מעט איכותיים יותר ופחות רעידות בסל"ד בינוני עד גבוה. פשוט כלי שמרגיש יציב ובנוי טוב.

    התקציב הוא כ-30000 אלף כאשר ההעדפה היא לטרייד אין.
    ממה שראיתי ההתלבטות העיקרית היא בין הגלדיוס של סוזוקי, הדיוורז'ן של יאמהה והמאנה של אפריליה.
    האפריליה הכי תפור לדרישות שלי ולדעתי נראה הכי טוב מבין כולם, אני מטפל במוסך שמתמחה באיטלקים למיניהם אבל ממה שהבנתי החלקים אצל אבניר יעלו לי יותר מהאופנוע.
    הדרוויז'ן קיבל ביקורות לא רעות אבל ממה ששמעתי, הוא עובד בסל"ד גבוה יחסית למנוע טווין והמסכת חזית שלו זולה ונוטה לזמזם.
    הגלדיוס הוא אופציה טובה אבל בגלל מגני הפלסטיק על המיכל, אני כנראה אאלץ למכור את icon urban שאני ממש אוהב וממש קשה למצוא כאלה במחיר הגיוני ומצב סביר.
    ה-SV יכל להיות פתרון טוב אבל מבקשים עליו הרבה מעל המחירון ביחס לשנה שלו אז אני לא יודע אם זו אופציה ששווה לשקול בכלל.
    את הליין של הקוואסקים פסלתי בעיקר בגלל שעד 2010 הם לא השקיעו בספוגים בין המנוע לשלדה והוויברציות מאוד מורגשות, בנוסף לכך אחרי הסיפור עם המנוע, יהיה ממש קשה למכור אותם.

    מי שיצא לו אולי לרכב או לשמוע על הכלים, אני אשמח כמובן ללמוד עליהם טיפה יותר, אולי לשמוע על מחלות או בעיות.
    באופן כללי, אם יש כלי שלא ציינתי ונכנס לתקציב, אני תמיד אשמח לשמוע.
    העלתי תמונות שהפוסט יראה פחות משעמם
    (מסיבה כלשהי לא ניתן לראות מבלי לכנס ללינק...)

    http://img2.timg.co.il/forums/19/128...f90dd2a39.jpeg
    http://img2.timg.co.il/forums/19/128...f7d410258.jpeg
    http://img2.timg.co.il/forums/19/128...60010261e.jpeg

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    kawssaki er6n, הורנט הדגם המוזרק, פייזר 6
    אני אוהב את הדייורז'ן לא יודע כמה הוא סחיר\חלפים (שלא לדבר על האפריליה). לגלדיוס מנוע מושלם אי אפשר לא להתאהב בו, אבל תחזוקה קצת יותק יקרה. לטעמי, מזויות מסויימות הוא אופנוע יפה, ומאחרות זוועה. מה עוד? אולי איזה מונסטר? אתה חייב להשאיר קצת כסף בצד ליישור קו.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ההורנטים היחידים שראיתי ביד 2, גם הם הרבה, הרבה מעל המחירון.
    שקלתי גם fz8, VFR800, שיבר, CBF600, CBF500. אם רק היו כאלה למכירה במחיר הגיוני.
    מונסטר יראה רע עם ארגז (;

  4. #4
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    195
    המאנה מגיע עם תיבת הילוכים רציפה כמו בקטנוע, אני לא הייתי נוגע בכלי כזה.

    אופנוע זה גיר ידני, נקודה.

    ולדווירז'ן יש מנוע 4il שאכן עובד בסל"ד גבוהה יחסית לכלי בנפח שלו, ובכלל אם משווים לטווין.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    ציטוט נכתב במקור על ידי moshmosh צפיה בהודעה
    אופנוע זה גיר ידני, נקודה.
    זירו זה לא אופנוע?

  6. #6
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    195
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    זירו זה לא אופנוע?
    התקלתה אותי

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    הייתי שנתיים עם דיוורז'ן, כלי נהדר למתחילים.
    אמין ומהנה, למרות שהוא 4 צילינדר המנוע בנוי כך שמספק כוח בסל"ד נמוך יחסית.
    הטיפולים לא יקרים, לא צריך להיבהל מה 4 צילינדר, הצריכת דלק גבוהה יותר מ 2 צילינדר אבל לא באופן מוגזם.

    מוזמן לשאול אם יש לך שאלות נוספות.
    ראיתי שרשמת גם לגבי הפייזר 8 שאני איתו כרגע, לא חושב שתהייה לך בעיה לעבור גם אליו.
    Tracer 900

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי paz צפיה בהודעה
    הייתי שנתיים עם דיוורז'ן, כלי נהדר למתחילים.
    אמין ומהנה, למרות שהוא 4 צילינדר המנוע בנוי כך שמספק כוח בסל"ד נמוך יחסית.
    הטיפולים לא יקרים, לא צריך להיבהל מה 4 צילינדר, הצריכת דלק גבוהה יותר מ 2 צילינדר אבל לא באופן מוגזם.

    מוזמן לשאול אם יש לך שאלות נוספות.
    ראיתי שרשמת גם לגבי הפייזר 8 שאני איתו כרגע, לא חושב שתהייה לך בעיה לעבור גם אליו.
    הייתי שואל בפרטי אבל כברירת מחדל, ההודעות הפרטיות מבוטלות לכל המשתמשים.
    תוכל לציין פחות או יותר את היתרונות והחסרונות של הכלי, כמה הוא צורך, עלות טיפולים וחוויה אישית?

    אני מסוג האנשים שהיו קונים את ה-nc של הונדה אם הוא היה נכנס בתקציב. צריך אופנוע שאני לא אסבול עליו בפקקים צפופים ושיוכל להסיע אותי ואת בת הזוג עם סט ארגזים ממקום למקום. זה אפשרי על הפיציאר אבל הילוכים הופכים מכיף למלחמה כשאני עם מורכבת, ציוד ומנסה לגרום לנסיעה להיות שקטה וחלקה כמה שאפשר.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    255
    30 k זה תקציב בעייתי. לדעתי עם מתיחה של התקציב תוכל לקנות NC700, והוא כנראה יתן לך את מה שאתה מחפש. ואני מדבר על הגרסה הידנית.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    אם אתה מעוניין בvfr אני מכיר אחד למכירה (לא בבעלותי) באיזור ה24-5

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    15
    אני אוסיף את דעתי בנוסף לPaz:

    כרגע קצת יותר משנה על דיוורז'ן - רוכב ביום יום.
    מהפשוט לקשה - צריכת דלק 17-18 בקצב יחסית גבוהה, אפשר בכיף להישאר בטווח 18-20 אם לא לעבור את ה150 במד מהירות.

    טיפולים כל 10k, סביבות ה700-1000 ש''ח במוסך (אני מזמין חלקים בחו''ל אז יוצא יותר זול). הבאסה טיפול 40k שכולל כיוון שסטומים.

    בכמה מילים: כלי מהנה מאוד, נח לעבור מרחקים גבוהים במהירות (מסיכת חזית ותצורת מנוע עושים את העבודה).
    כמעט ואין ויברציות בכלל, במיוחד ביחס לטווין או סינגל חס וחלילה
    מרבה לקחת את בת הזוג לטיולים, נוחות לא שיא אבל מאמין שיש יותר גרוע.

    האופנוע כרגע על 80k ובינתיים אין תלונות מיוחדות מבחינת האמינות, טיפולים שגרתיים בלבד.


    Sent from my Moto using Tapatalk 2

  12. #12
    מחזק את ההודעה של מאירסון לגבי vfr ומחירים.
    כעיקרון מדובר על כלי מאוד-מאוד אמין. לא נשחט על ידי ילדים. ספורט-תיור בהגדרה. מנוע v4 ולא 4il כמו רוב הכלים בשוק.
    את שלי, שנת 2002, קניתי ב-21 אש"ח. הוספתי לו עוד יישור קו של 600 ש"ח על איזו נזילה קטנה (חיזוק בנד שדרש פירוק של הפיירינג) - וזהו.
    מאז כמובן השקעתי עליו, אבל רק על בלאי שוטף (טפו טפו טפו וכל זה).

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    הפיציאר מוצא למכירה אז כנראה יעבור זמן מה עד שבאמת יהיה לי כסף בידיים.
    אם יש כלי ספציפי אז אני כמובן אשמח לשמוע פרטים בפרטי.

    יש רק שתי דברים שמדאיגים אותי בקשר לvfr וזה עלות הטיפולים והתנהגות בתנועה צפופה. פשוט מפחד שזה יותר מדי אופנוע לנסיעות יחסית עירוניות.

  14. #14
    תזמון שסתומים יקר. מנוע v4, אכן, כעיקרון, יקר. עם זאת, עיקרון האמינות והיחס שהאופנועים האלו מקבלים בחייהם חייבים להילקח בחשבון. זה כלי של אנשים שעברו משהו בחיים, לרוב עם יותר כסף ומוכנות להשקיע בתחזוקה שוטפת ולא בתחזוקת שבר, והם באמת אול-אראונדרים ממש מגניבים.

    השתחלות בפקקים.. אין לי מושג כמה צידוד יש לחבר'ה האחרים. אישית, הסתדרתי ממש אחלה (עד כמה שאפשר בתל אביב).

    אגיד לך מה הוביל אותי להחלטה.
    אופנוע ספורט פר-סה לא רציתי, כי הם יותר מדי מוכווני כאסח. רכבתי על zx10 2015 של חבר. אלוהים ישמור. שם אותך בסטייט אוף מיינד של, תןןןןןןןןןןןןןןןן! לא רוצה כזה.

    אופנוע סטייל אלו שדיברת עליהם הם אחלה לחלוטין. אפשר לבלות איתם יחסית הרבה זמן, בטח ביחס לניסיון שלך.

    כשאני התלבטתי מה לקנות, שקלתי את המונסטר 696, r750, ליטר כלשהו, z750.

    כשהתייעצתי עם המכונאי שלי, הוא לקח אותי לכיוון ה vfr - אמר, וצדק - זה הרבה מאוד אופנוע בשביל מעט מאוד כסף יחסית. רוצה לתת בראש? בכיף. רוצה לנסוע באיזי, 60 קמ"ש בעיר?ה vtec (ואני מודה, אני לא מת על המערכת הזו בכלל - למרות שעכשיו שאני רגיל כמעט ולא מרגישים אותה) מאפשר לך לבלות במהירויות האלו בלי להרגיש שהאופנוע מתחרפן מתוך ציפייה לטיפוס בסל"ד. והוא נוח, המניאק. מאוד. לרוכב ולמורכב. קשה מאוד להחליף vfr בגלל החבילה הכוללת שהוא נותן. הוא לא הכי מהיר, לא הכי יפה, לא הכי חזק, לא הכי זריז.... אבל הוא עושה הכל כמו שצריך.

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    אלכס אם אתה מחפש זיווד תשקול את הדיוורז'ן עם הפירינג, יש כאלה למכירה עם זיווד כבר.
    Tracer 900

אשכולות דומים

  1. תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 05-09-2016, 01:59
  2. התלבטות לגבי כלי ראשון.
    על ידי Mantra בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 16-05-2016, 09:01
  3. התלבטות לגבי אופנוע כביש ראשון
    על ידי popi195 בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-02-2016, 02:04
  4. התלבטות לגבי קטנוע 125 ראשון
    על ידי zalmi בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 11-10-2015, 22:55
  5. התלבטות על אופנוע שטח ראשון
    על ידי PRPR בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 30-06-2015, 22:52

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO