תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: רכיבה ראשונה: הונדה SH300i

צפייה משולבת

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338

    רכיבה ראשונה: הונדה SH300i

    קטנוע הגלגלים הגדולים של הונדה עושה קאמבק לישראל בגרסה משופרת ומעודכנת; איכות והתנהגות מהטובות בקטנועים על חשבון מרחב מחיה ונפח אחסון.
    מה אתם מעדיפים, ביצועים או פינוק?

    http://fullgaz.co.il/?p=128382


  2. #2
    Junior Member הסמל האישי של Geo
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    45
    וסתם לשלם עוד 1200 לביטוח , היו עושים אותו 250 סמק לא עדיף גם ככה ההספק שלו נמוך.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי Geo צפיה בהודעה
    וסתם לשלם עוד 1200 לביטוח , היו עושים אותו 250 סמק לא עדיף גם ככה ההספק שלו נמוך.
    אין יותר כמעט בעולם קטנועי 250 בגלל תקנות זיהום האוויר, כולם עברו ל 300, רק כאן מדרגות הביטוח הדפוקות דופקות את זה.
    Tracer 900

  4. #4
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    רוכב כבר ארבע וחצי שנים על ה-300 הקודם. בהחלט שווה את ההפרש בביטוח (הבסיס להשוואה הוא האקסמקס שהיה לי לפניו). מעניין יהיה לרכב על החדש...



  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אני יודע שה300 הקודם הוא מחמל נפשך אבל מנסיון אישי איתו הוא פח זבל על גלגלים.
    מנוע שמזכיר יותר 250 מאשר 300, והתנהגות מזעזעת בכביש בינעירוני (שהרי בגלל זה מלכתחילה קונים 300).
    מקווה מאוד שהם שיפרו את הדגם החדש.
    נ.ב.
    ההתייחסות שלי היא בהשוואה מניסיון אישי מול רוב ה250 וה300/350 בשוק.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    הבוורלי 350 יותר חזק, עם תא מטען גדול יותר... ונראה פי מליון יותר טוב.
    לא רואה שום סיבה להעדיף את ההונדה כשהמחירים שלהם זהים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #7
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    הבוורלי 350 יותר חזק, עם תא מטען גדול יותר... ונראה פי מליון יותר טוב.
    לא רואה שום סיבה להעדיף את ההונדה כשהמחירים שלהם זהים.
    רכבתי על המקביל של אפירליה וזה היה מזעזע. (סקרבורו או משהו בסגנון ).
    הרגיש לי כמו מלכודת מוות על גלגלים.
    מצד שני אני לא יודע לרכב על קטהועים, רק יודע שזה הרגיש כל כך לא טוב שתוך רבע שעה הכלי חזר לסוכנות השכרה ולקחתי טראנסאלפ

  8. #8
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אני יודע שה300 הקודם הוא מחמל נפשך אבל מנסיון אישי איתו הוא פח זבל על גלגלים.
    מנוע שמזכיר יותר 250 מאשר 300, והתנהגות מזעזעת בכביש בינעירוני (שהרי בגלל זה מלכתחילה קונים 300).
    מקווה מאוד שהם שיפרו את הדגם החדש.
    נ.ב.
    ההתייחסות שלי היא בהשוואה מניסיון אישי מול רוב ה250 וה300/350 בשוק.
    לא, לא בשביל הבינעירוני העדפתי את ה-300 על 250 - מה הקשר? שניהם נועדו בדיוק לאותן מטרות. רק שלעומת האקסמקס 250 ההונדה שוקל 10% פחות ומוציא 20% יותר הספק. שלא לדבר על ההבדל בולמים, בלמים והתנהגות כללית. בעיני ההתנהגות שלו יותר טובה מכל קטנוע עליו רכבתי, לא יודע למה אתה משווה. אבל מה שטוב לך...

    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    הבוורלי 350 יותר חזק, עם תא מטען גדול יותר... ונראה פי מליון יותר טוב.
    לא רואה שום סיבה להעדיף את ההונדה כשהמחירים שלהם זהים.
    מזמין אותך לראות את המצב של ההונדה בן ה4.5 שלי ולהשוות לכל קטנוע אחר בגיל הזה...



  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה

    מזמין אותך לראות את המצב של ההונדה בן ה4.5 שלי ולהשוות לכל קטנוע אחר בגיל הזה...
    מה הקילומטראז' של הקטנוע שלך? ל-100 אלף הגיע כבר?
    קטנוע איכותי ושמור לא אמור להגיע לזקנה ב- 4.5 שנים.

    היה אצלי בעבודה בחור עם XEVO בן 6 עם קרוב ל-70 אלף ק"מ.
    הייתה לו אולי בעיה אחת בזמן הזה, הקטנוע נראה ונשמע מעולה.
    לזכותו של הבחור יאמר - הוא שמר על הקטנוע, טיפל היטב ולא קרע אותו.
    אם הבוורלי יזדקן באותה צורה - קשה לי להאמין שלהונדה יהיה יתרון מוחץ בחזית הזאת.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    הבוורלי 350 יותר חזק, עם תא מטען גדול יותר... ונראה פי מליון יותר טוב.
    לא רואה שום סיבה להעדיף את ההונדה כשהמחירים שלהם זהים.
    גם אני מעדיף את הבוורלי והוא גם קצת יותר זול ולפעמים יש עליו מבצעים ואז הוא עוד יותר זול.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    195
    זוכרים את המבחן על סאן-יאנג CRUiSYM 300?
    הנפח של הכלי כפי שצויין שם הוא 278.3 - שם המסקנה הייתה ללכת על ה- 250 סמ"ק שכן הנפח לא הצדיק את העליה בביטוח...

    ונשאלת השאלה... הנפח של ה- הונדה SH300i דומה מאוד לסאן-יאנג פה זה כן מוצדק?

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    בסוף כלי רכב זה יותר ממספרים על הנייר...

    עם הבברלי אני מצליח אכשהו להסתדר בינתיים בלי ארגז, ואני מאוד לא אוהב להרכיב ארגז על הכלים שלי.
    הSH300 אמנם מסתדר עם קדסה אחת במושב, אבל זהו זה, למעיל או תיק קטן לא יהיה מקום, זה קצת מבאס, וכנראה שרוב האנשים יאלצו להתקין ארגז, ופתאום זה קצת פוגם בהתנהגות ובהשכבות ובכיף, אמנם לא בהרבה, אבל זה גם משהו לקחת בחשבון... בכביש משובש ובאמפרים, ארגז מקפצץ מאחורה זה מעצבן מאוד.

    מעבר לעניין הזה, אני יכול להגיד שהSH 125 (לא מהדגם האחרון) זה הקטנוע הכי טוב שהיה לי, יצירת מופת יפנית, יציב, זריז, מנוע חזק בטירוף עם מצערת והזרקה מאוד חלקים ומדויקים, כיף להרכיב עליו, חסכוני...
    אז אחרי כל זה הSH300 גם ידוע בכל הדברים האלה, רק עם כוח כפול... והוא קרוב מאוד למימדים של ה125.

    אני חושב שעד שלא רוכבים עליו, אי אפשר לדבר, אני עשיתי בזמנו נסיעות מבחן על מספר כלים, כולל הXCITY 250, וכולל גי'לרה ראנר כו'... וכשעליתי על ההונדה תוך דקה אמרתי לעצמי שאני לוקח אותו, לא היה ספק.

    כרגיל עם הונדה, המחיר לא מספיק אטרקטיבי... ב30 אלף אולי הוא היה מתחיל למכור יפה.

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: הונדה 500 Rebel
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 22-10-2017, 08:25
  2. רכיבה ראשונה: הונדה X-ADV - 'איקס-אד'
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 24-05-2017, 20:50
  3. רכיבה ראשונה: הונדה אינטגרה 750
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 04-03-2017, 11:02
  4. רכיבה ראשונה: הונדה CRF250 ראלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 28-02-2017, 22:37
  5. רכיבה ראשונה: הונדה CB500F דגם 2016
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 23-10-2016, 18:41

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO