בסוף כלי רכב זה יותר ממספרים על הנייר...
עם הבברלי אני מצליח אכשהו להסתדר בינתיים בלי ארגז, ואני מאוד לא אוהב להרכיב ארגז על הכלים שלי.
הSH300 אמנם מסתדר עם קדסה אחת במושב, אבל זהו זה, למעיל או תיק קטן לא יהיה מקום, זה קצת מבאס, וכנראה שרוב האנשים יאלצו להתקין ארגז, ופתאום זה קצת פוגם בהתנהגות ובהשכבות ובכיף, אמנם לא בהרבה, אבל זה גם משהו לקחת בחשבון... בכביש משובש ובאמפרים, ארגז מקפצץ מאחורה זה מעצבן מאוד.
מעבר לעניין הזה, אני יכול להגיד שהSH 125 (לא מהדגם האחרון) זה הקטנוע הכי טוב שהיה לי, יצירת מופת יפנית, יציב, זריז, מנוע חזק בטירוף עם מצערת והזרקה מאוד חלקים ומדויקים, כיף להרכיב עליו, חסכוני...
אז אחרי כל זה הSH300 גם ידוע בכל הדברים האלה, רק עם כוח כפול... והוא קרוב מאוד למימדים של ה125.
אני חושב שעד שלא רוכבים עליו, אי אפשר לדבר, אני עשיתי בזמנו נסיעות מבחן על מספר כלים, כולל הXCITY 250, וכולל גי'לרה ראנר כו'... וכשעליתי על ההונדה תוך דקה אמרתי לעצמי שאני לוקח אותו, לא היה ספק.
כרגיל עם הונדה, המחיר לא מספיק אטרקטיבי... ב30 אלף אולי הוא היה מתחיל למכור יפה.