בגדול כל החלפה היא בעצם clutchless.
החצי קלאצ למקרה של פיקשוש וכדי לרכך קצת את המכה.
החלפה סטייל של אוטו :
קלאצ מלא
הילוך
שיחרור
גורמת לנזק מואץ לגיר.
גם להוריד כדאי בסלד נמוך מאוד או עם "בליפים" כדי לשמור על הגיר.
בגדול כל החלפה היא בעצם clutchless.
החצי קלאצ למקרה של פיקשוש וכדי לרכך קצת את המכה.
החלפה סטייל של אוטו :
קלאצ מלא
הילוך
שיחרור
גורמת לנזק מואץ לגיר.
גם להוריד כדאי בסלד נמוך מאוד או עם "בליפים" כדי לשמור על הגיר.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor