כניראה אתה מתמעמע בהעברת ההילוך.
בגדול הטריק זה :
לשיםצרגל מתחת לרגלית ההילוכים ולהפעיל לחץ.
ואז ללחוץ חצי קלאצ'
וקצת להפחית גז ואז לעזוב קלאצ'
זה קורה נורא מהר וזה יוצא מאוד חלק.
הטריק זה להיות מהיר והחלטי, היסוסים גורמים לקפיצות
Nihride ראוי להערכה על הסבלנות אליכם וצריך לקבל ח״ח עצבני על העזרה פה.תפסיקו כבר עם ההתנשאות כי הפז״מ שלכם לא מעניין אף אחד.
כניראה אתה מתמעמע בהעברת ההילוך.
בגדול הטריק זה :
לשיםצרגל מתחת לרגלית ההילוכים ולהפעיל לחץ.
ואז ללחוץ חצי קלאצ'
וקצת להפחית גז ואז לעזוב קלאצ'
זה קורה נורא מהר וזה יוצא מאוד חלק.
הטריק זה להיות מהיר והחלטי, היסוסים גורמים לקפיצות
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
בגדול כל החלפה היא בעצם clutchless.
החצי קלאצ למקרה של פיקשוש וכדי לרכך קצת את המכה.
החלפה סטייל של אוטו :
קלאצ מלא
הילוך
שיחרור
גורמת לנזק מואץ לגיר.
גם להוריד כדאי בסלד נמוך מאוד או עם "בליפים" כדי לשמור על הגיר.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
אל תאכיל את הרובוט
Sent from my SM-E500F using Tapatalk