עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 19

אשכול: מילה טובה על דלק מוטורס והמוסך המרכזי של ב.מ.וו

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046

    מילה טובה על דלק מוטורס והמוסך המרכזי של ב.מ.וו

    רוצה לומר מילה טובה על דלק מוטורס ועל אדי ורועי מהמוסך המרכז. הכנסתי לטיפול אופנוע בן שנה וקצת עם נורת בלם דולקת קבוע, אחרי שכל הבדיקות השגרתיות יצאו תקינות, תקשורת מחשבים תקינה, מיקרוסוויטש תקין וכו׳ הם המשיכו לבדוק את האופנוע ביסודיות עד שהבעיה נמצאה ותוקנה. לא ניסו להתחמק בתירוצים שהאזעקה לא הותקנה אצלם וכדומה. פשוט חיפשו מה הבעיה וטיפלו בה על הצד הטוב ביותר וללא תשלום. זאת אחריות.
    נערך לאחרונה על ידי AsafA; 27-12-2017 בשעה 22:41.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בדיוק, זאת אחריות, רק אני לא מבין למה צריך לתת מילה טובה על משהוא שאמור להיות מובן מאליו במיוחד שקונים אופנוע שחלק נכבד ממחירו הוא על המותג

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בדיוק, זאת אחריות, רק אני לא מבין למה צריך לתת מילה טובה על משהוא שאמור להיות מובן מאליו במיוחד שקונים אופנוע שחלק נכבד ממחירו הוא על המותג
    למה? כי אנחנו בישראל ולא בגרמניה. כאן זה לא טריוויאלי להיכנס למוסך שנראה כמו אולם תצוגה, עם שירות אדיב, לוקר לציוד וכו׳.
    דבר שני, יבואן אחר ״שמככב״ כאן בפורום, בטח היה מתרץ שהנזק נגרם כתוצאה מהתקנה מקומית שלא בוצעה דרכו, גם אם אין קשר לתקלה, רק בכדי לנסות להתחמק מאחריות.

    וחוץ מזה, אם קיבלתי שירות טוב והייתי מרוצה, למה לא לפרגן למי שמגיע לו?!

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    שניכם צודקים...
    רגע, מה הותקן מחוץ ליבואן?, אזעקה?.. נורית בלם קשורה לאזעקה?, בעצם אפשר לזרוק כל פיפס קטן על הלקוח שהתקין מערכת שמחוברת לרשת החשמל לא אצל היבואן הרישמי ולטעון שזו ה-רעה החולה שגורמת לצרות..
    ולרועי (גרוס אני מעריך כן?..לאידע אם יש עוד אחד רועי במוסך) מגיע.. אבל אני גם על הדרך חברשילו (דווקא מפה/פולגייז הקודם, אח"כ נוסף האינטרס של הבימר שהוא התחיל לעבוד שם ולי היה אחד) אז משוחד משהו
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  5. #5
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    למה? כי אנחנו בישראל ולא בגרמניה. כאן זה לא טריוויאלי להיכנס למוסך שנראה כמו אולם תצוגה, עם שירות אדיב, לוקר לציוד וכו׳.
    דבר שני, יבואן אחר ״שמככב״ כאן בפורום, בטח היה מתרץ שהנזק נגרם כתוצאה מהתקנה מקומית שלא בוצעה דרכו, גם אם אין קשר לתקלה, רק בכדי לנסות להתחמק מאחריות.

    וחוץ מזה, אם קיבלתי שירות טוב והייתי מרוצה, למה לא לפרגן למי שמגיע לו?!
    הפוך גוטה, הפוך.
    ואסביר - בגרמניה, מותר לך לטפל בבית - ולא תאבד את האחריות.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    למה? כי אנחנו בישראל ולא בגרמניה. כאן זה לא טריוויאלי להיכנס למוסך שנראה כמו אולם תצוגה, עם שירות אדיב, לוקר לציוד וכו׳.
    דבר שני, יבואן אחר ״שמככב״ כאן בפורום, בטח היה מתרץ שהנזק נגרם כתוצאה מהתקנה מקומית שלא בוצעה דרכו, גם אם אין קשר לתקלה, רק בכדי לנסות להתחמק מאחריות.

    וחוץ מזה, אם קיבלתי שירות טוב והייתי מרוצה, למה לא לפרגן למי שמגיע לו?!
    אני מבין ומכיר מה שאתה אבל עצם זה שאנשים משבחים משהוא טריוויאלי רק מנציח את השירות הגרוע.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    כבר מילה טובה- זה פאסה.
    למה לא מגיע להם?
    מדי פעם גם אליו מגיעים לקוחות,ועם זה משהו פשות- אני לא לוקח כסף ,אומר להם " תגידו "תודה" על השרות"
    חברה גדולה רק תרוויח מזה.
    אני בטוח שכך צריך להיות.
    אנשים בדרך כלל לא מאמינים לי ,מסתכלים בצדדים,בודקים האם אני רציני...ואז אומרים " תודה רבה".
    רגילים ש במדינה שלנו כולם מחפשים לדפוק אותך.

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    יא חביבי הייתה צריך לבקש חתימה על החולצה.
    רועי עוד יהיה מותג כמו טל"ש.
    אחלה בחור
    ובכל מקרה אין רע בלזרוק מילה טובה.
    זה כמו מערכת החינוך ההורים מוזמנים על כל פיפס שהילד עושה אבל לעולם לא יזמינו את ההורה לומר כמה הילד טוב או השתפר.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Busy צפיה בהודעה
    כבר מילה טובה- זה פאסה.
    למה לא מגיע להם?
    מדי פעם גם אליו מגיעים לקוחות,ועם זה משהו פשות- אני לא לוקח כסף ,אומר להם " תגידו "תודה" על השרות"
    חברה גדולה רק תרוויח מזה.
    אני בטוח שכך צריך להיות.
    אנשים בדרך כלל לא מאמינים לי ,מסתכלים בצדדים,בודקים האם אני רציני...ואז אומרים " תודה רבה".
    רגילים ש במדינה שלנו כולם מחפשים לדפוק אותך.
    בהחלט צריך להודות לכל נותן שירות ביציאה מהמוסך זה כללי התנהגות בסיסיים בעולם המערבי אבל אני לא רואה צורך שהפורם יהיה מלא בהודעות תודה על שירות מינימלי שמצופה מיבואן.
    ההודעה כאן שקולה להודעה של "תודה לX על השירות, קניתי אופנוע ולא תאמינו גם קיבלתי אותו"

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    דרזנר, הם נתנו שירות מעולה, הרבה מעבר ל"שירות מינימלי". יצאתי מרוצה מהמוסך והתחשק לי לפרגן להם.

    ההתלבטות היחידה אם לפרגן להם בפורום או לא, היתה רצון להימנע מתגובות כמו שלך.

    מבחינתי לפחות, שירות טוב מצד היבואן זה אחד השיקולים בבחירת האופנוע. אחרי שראיתי את הפוסטים על השסתומים המעופפים וחורים בבלוק מנוע, שזכו להתנערות מצד היבואן של אותם כלים, היה לי ברור ממי אני לא מעוניין לקנות.

    מי ששירות טוב מעניין אותו, יוכל לקרוא את ההודעה הזאת ולקחת זאת כחלק משיקוליו.

    אגב, גם בהונדה קיבלתי שירות מעולה במסגרת האחריות. שם לא כתבתי כלום, כי זה היה מה שציפיתי. כאן, סך השירות הכולל היה מעבר למה שאני מכיר בארץ ומכאן הפירגון.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    דרזנר, הם נתנו שירות מעולה, הרבה מעבר ל"שירות מינימלי". יצאתי מרוצה מהמוסך והתחשק לי לפרגן להם.

    ההתלבטות היחידה אם לפרגן להם בפורום או לא, היתה רצון להימנע מתגובות כמו שלך.

    מבחינתי לפחות, שירות טוב מצד היבואן זה אחד השיקולים בבחירת האופנוע. אחרי שראיתי את הפוסטים על השסתומים המעופפים וחורים בבלוק מנוע, שזכו להתנערות מצד היבואן של אותם כלים, היה לי ברור ממי אני לא מעוניין לקנות.

    מי ששירות טוב מעניין אותו, יוכל לקרוא את ההודעה הזאת ולקחת זאת כחלק משיקוליו.

    אגב, גם בהונדה קיבלתי שירות מעולה במסגרת האחריות. שם לא כתבתי כלום, כי זה היה מה שציפיתי. כאן, סך השירות הכולל היה מעבר למה שאני מכיר בארץ ומכאן הפירגון.
    אז המסר לא עבר כנראה בהודעה שלך, אני מסכים איתך ששירות מעל מה שחובה על המוסך לעשות צריך לקבל הוכרה כדי שאחרים ילמדו מה זה customer satisfaction
    אבל מה מיוחד בזה:
    "פשוט חיפשו מה הבעיה וטיפלו בה על הצד הטוב ביותר וללא תשלום"
    האם זה שלא לקחו תשלום על תיקון באחריות זה משהוא מיוחד?

  12. #12
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    דרזדנר - כבר שכחת מה זה להחזיק אופנוע בארץ...



  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    נכתב כאן קודם "מה הקשר בין נורת בלם לאזעקה".
    ובכן,
    בכלי רכב מודרני ה-כל קשור להכל. מחשבים שמדברים בקאן באס אחד עם השני ויודעים לאתר שינויים בצריכת זרם או בהתנגדות של כמעט כל חוט באופנוע (ברכב זה אפילו יותר גרוע), ידליקו לך נורת צ'ק אנג'ין גם אם החלפת נורה לנורה שאיננה ייעודית (אפילו שהיא באותו הספק). אזעקה שלא מחוברת בדיוק כםי שהיצרן התכוון, או שאינה תקינה, יכולה לשגע מכונאים, ולשלוח אותם לחפש תקלות שלא קיימות.
    לגבי אדי,
    מצטרף לפרגון.
    הבעיה היא שגם הנחמדות הכי גדולה שלו לא מפצה על המחירים שם (אם לא מקבלים את זה בחינם).

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    42
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    הפוך גוטה, הפוך.
    ואסביר - בגרמניה, מותר לך לטפל בבית - ולא תאבד את האחריות.
    אתה בכלל לא מבין כמה השירות והאחריות בדלק מוטורס איכותיים ויוצאי דופן ב"נוף הקיים"
    כשיהיה לך במו תבין .
    חברים שטיפלו רק אצל היבואן וגם לאחר תום האחריות סייעו להם והחליפו להם חלקים יקרים במסגרת האחריות .
    חברים שטיפלו במקומות אחרים (כולל לבד) זכו לממש אחריות אצל היבואן בלי בעיות/שאלות/חקירות .

    תהיה בנאדם עם דלק מוטורס , והם יתייחסו אלייך מעל ומעבר חזרה .
    אחת הסיבות המרכזיות שהקהל שלהם שבוי (כולל אני) .

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    אחת הסיבות המרכזיות שהקהל שלהם שבוי (כולל אני)
    לא הייתי כל כך קצוני-כ"אלקסים" עשים עבודה לא פחות טובה כולל יחס אישי .

    PS אהבתי במיוחד ..."למה צריך להגיד "תודה" לבעל מקצוע ש עשה עבודה שלו בצורה יפה,אבל מקבל על זה משכורת?

אשכולות דומים

  1. מילה טובה או 2 לא יותר מזה
    על ידי Manta בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 15-06-2017, 11:37
  2. הפנינג מכירות באייפקס מוטורס 18.5
    על ידי guyt בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 16-05-2017, 17:13
  3. כמה מילים +שאלה לדלק מוטורס
    על ידי שעיר בגב"ב בפורום כללי
    תגובות: 79
    הודעה אחרונה: 16-10-2016, 17:31
  4. מחפש צלם עם יד ועין טובה למחר (25/6) לכמה קליקים באזור ירושלים
    על ידי scooterman בפורום פורום צילום מוטורי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-06-2016, 14:49
  5. hm מוטורס גרנות
    על ידי matanturgeman בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 13-06-2015, 16:15

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO