בדיוק, זאת אחריות, רק אני לא מבין למה צריך לתת מילה טובה על משהוא שאמור להיות מובן מאליו במיוחד שקונים אופנוע שחלק נכבד ממחירו הוא על המותג
רוצה לומר מילה טובה על דלק מוטורס ועל אדי ורועי מהמוסך המרכז. הכנסתי לטיפול אופנוע בן שנה וקצת עם נורת בלם דולקת קבוע, אחרי שכל הבדיקות השגרתיות יצאו תקינות, תקשורת מחשבים תקינה, מיקרוסוויטש תקין וכו׳ הם המשיכו לבדוק את האופנוע ביסודיות עד שהבעיה נמצאה ותוקנה. לא ניסו להתחמק בתירוצים שהאזעקה לא הותקנה אצלם וכדומה. פשוט חיפשו מה הבעיה וטיפלו בה על הצד הטוב ביותר וללא תשלום. זאת אחריות.
נערך לאחרונה על ידי AsafA; 27-12-2017 בשעה 22:41.
בדיוק, זאת אחריות, רק אני לא מבין למה צריך לתת מילה טובה על משהוא שאמור להיות מובן מאליו במיוחד שקונים אופנוע שחלק נכבד ממחירו הוא על המותג
למה? כי אנחנו בישראל ולא בגרמניה. כאן זה לא טריוויאלי להיכנס למוסך שנראה כמו אולם תצוגה, עם שירות אדיב, לוקר לציוד וכו׳.
דבר שני, יבואן אחר ״שמככב״ כאן בפורום, בטח היה מתרץ שהנזק נגרם כתוצאה מהתקנה מקומית שלא בוצעה דרכו, גם אם אין קשר לתקלה, רק בכדי לנסות להתחמק מאחריות.
וחוץ מזה, אם קיבלתי שירות טוב והייתי מרוצה, למה לא לפרגן למי שמגיע לו?!
שניכם צודקים...
רגע, מה הותקן מחוץ ליבואן?, אזעקה?.. נורית בלם קשורה לאזעקה?, בעצם אפשר לזרוק כל פיפס קטן על הלקוח שהתקין מערכת שמחוברת לרשת החשמל לא אצל היבואן הרישמי ולטעון שזו ה-רעה החולה שגורמת לצרות..
ולרועי(גרוס אני מעריך כן?..לאידע אם יש עוד אחד רועי במוסך) מגיע.. אבל אני גם על הדרך חברשילו (דווקא מפה/פולגייז הקודם, אח"כ נוסף האינטרס של הבימר שהוא התחיל לעבוד שם ולי היה אחד) אז משוחד משהו
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
כבר מילה טובה- זה פאסה.
למה לא מגיע להם?
מדי פעם גם אליו מגיעים לקוחות,ועם זה משהו פשות- אני לא לוקח כסף ,אומר להם " תגידו "תודה" על השרות"
חברה גדולה רק תרוויח מזה.
אני בטוח שכך צריך להיות.
אנשים בדרך כלל לא מאמינים לי ,מסתכלים בצדדים,בודקים האם אני רציני...ואז אומרים " תודה רבה".
רגילים ש במדינה שלנו כולם מחפשים לדפוק אותך.
יא חביבי הייתה צריך לבקש חתימה על החולצה.
רועי עוד יהיה מותג כמו טל"ש.
אחלה בחור
ובכל מקרה אין רע בלזרוק מילה טובה.
זה כמו מערכת החינוך ההורים מוזמנים על כל פיפס שהילד עושה אבל לעולם לא יזמינו את ההורה לומר כמה הילד טוב או השתפר.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
דרזנר, הם נתנו שירות מעולה, הרבה מעבר ל"שירות מינימלי". יצאתי מרוצה מהמוסך והתחשק לי לפרגן להם.
ההתלבטות היחידה אם לפרגן להם בפורום או לא, היתה רצון להימנע מתגובות כמו שלך.
מבחינתי לפחות, שירות טוב מצד היבואן זה אחד השיקולים בבחירת האופנוע. אחרי שראיתי את הפוסטים על השסתומים המעופפים וחורים בבלוק מנוע, שזכו להתנערות מצד היבואן של אותם כלים, היה לי ברור ממי אני לא מעוניין לקנות.
מי ששירות טוב מעניין אותו, יוכל לקרוא את ההודעה הזאת ולקחת זאת כחלק משיקוליו.
אגב, גם בהונדה קיבלתי שירות מעולה במסגרת האחריות. שם לא כתבתי כלום, כי זה היה מה שציפיתי. כאן, סך השירות הכולל היה מעבר למה שאני מכיר בארץ ומכאן הפירגון.
אז המסר לא עבר כנראה בהודעה שלך, אני מסכים איתך ששירות מעל מה שחובה על המוסך לעשות צריך לקבל הוכרה כדי שאחרים ילמדו מה זה customer satisfaction
אבל מה מיוחד בזה:
"פשוט חיפשו מה הבעיה וטיפלו בה על הצד הטוב ביותר וללא תשלום"
האם זה שלא לקחו תשלום על תיקון באחריות זה משהוא מיוחד?
נכתב כאן קודם "מה הקשר בין נורת בלם לאזעקה".
ובכן,
בכלי רכב מודרני ה-כל קשור להכל. מחשבים שמדברים בקאן באס אחד עם השני ויודעים לאתר שינויים בצריכת זרם או בהתנגדות של כמעט כל חוט באופנוע (ברכב זה אפילו יותר גרוע), ידליקו לך נורת צ'ק אנג'ין גם אם החלפת נורה לנורה שאיננה ייעודית (אפילו שהיא באותו הספק). אזעקה שלא מחוברת בדיוק כםי שהיצרן התכוון, או שאינה תקינה, יכולה לשגע מכונאים, ולשלוח אותם לחפש תקלות שלא קיימות.
לגבי אדי,
מצטרף לפרגון.
הבעיה היא שגם הנחמדות הכי גדולה שלו לא מפצה על המחירים שם (אם לא מקבלים את זה בחינם).
אתה בכלל לא מבין כמה השירות והאחריות בדלק מוטורס איכותיים ויוצאי דופן ב"נוף הקיים"
כשיהיה לך במו תבין .
חברים שטיפלו רק אצל היבואן וגם לאחר תום האחריות סייעו להם והחליפו להם חלקים יקרים במסגרת האחריות .
חברים שטיפלו במקומות אחרים (כולל לבד) זכו לממש אחריות אצל היבואן בלי בעיות/שאלות/חקירות .
תהיה בנאדם עם דלק מוטורס , והם יתייחסו אלייך מעל ומעבר חזרה .
אחת הסיבות המרכזיות שהקהל שלהם שבוי (כולל אני) .
לא הייתי כל כך קצוני-כ"אלקסים" עשים עבודה לא פחות טובה כולל יחס אישי .אחת הסיבות המרכזיות שהקהל שלהם שבוי (כולל אני)
PS אהבתי במיוחד ..."למה צריך להגיד "תודה" לבעל מקצוע ש עשה עבודה שלו בצורה יפה,אבל מקבל על זה משכורת?