
נכתב במקור על ידי
AsafA
דרזנר, הם נתנו שירות מעולה, הרבה מעבר ל"שירות מינימלי". יצאתי מרוצה מהמוסך והתחשק לי לפרגן להם.
ההתלבטות היחידה אם לפרגן להם בפורום או לא, היתה רצון להימנע מתגובות כמו שלך.
מבחינתי לפחות, שירות טוב מצד היבואן זה אחד השיקולים בבחירת האופנוע. אחרי שראיתי את הפוסטים על השסתומים המעופפים וחורים בבלוק מנוע, שזכו להתנערות מצד היבואן של אותם כלים, היה לי ברור ממי אני לא מעוניין לקנות.
מי ששירות טוב מעניין אותו, יוכל לקרוא את ההודעה הזאת ולקחת זאת כחלק משיקוליו.
אגב, גם בהונדה קיבלתי שירות מעולה במסגרת האחריות. שם לא כתבתי כלום, כי זה היה מה שציפיתי. כאן, סך השירות הכולל היה מעבר למה שאני מכיר בארץ ומכאן הפירגון.
אז המסר לא עבר כנראה בהודעה שלך, אני מסכים איתך ששירות מעל מה שחובה על המוסך לעשות צריך לקבל הוכרה כדי שאחרים ילמדו מה זה customer satisfaction
אבל מה מיוחד בזה:
"פשוט חיפשו מה הבעיה וטיפלו בה על הצד הטוב ביותר וללא תשלום"
האם זה שלא לקחו תשלום על תיקון באחריות זה משהוא מיוחד?