תראה אם אין דפיקות בחישוק, אולי עלית על מדרכה או נכנסת לבור בכביש והחושוק התעקם, אם אין מומלץ לגשת למוסך (זייתוני או ריינו) לבדיקה. כעיקרון יכול לרדת psi1 או 2 בשבוע שבועיים.
אהלן, אני שם אוויר במצב קר (נסיעה של ק"מ וחצי לתחנת דלק) ממלא ל33 באחורי, 29 בקדמי ואז מרגיש שאפשר להשכיב את האופנוע כמו שצריך, אפילו כשהצמיגים עוד לא חמים. ואחרי נסיעה של כמה שעות אני כבר מרגיש שההשכבה של האופנוע יותר קשה וכאילו האחורי מחליק טיפה לפעמים, אז אני מייצב את האופנוע כמה שאפשר עם פחות גז ואז בהדרגה שוב פותח כדי לא להחליק בפנייה. אחרי יומיים בתחנת דלק אני מגלה שהאחורי 31 במצב חם, קדמי 27 בערך.. זה תקין? יכול להיות לי פאנצ'ר בשניהם? לא ראיתי שום דבר בתוך הצמיגים עצמם...
תראה אם אין דפיקות בחישוק, אולי עלית על מדרכה או נכנסת לבור בכביש והחושוק התעקם, אם אין מומלץ לגשת למוסך (זייתוני או ריינו) לבדיקה. כעיקרון יכול לרדת psi1 או 2 בשבוע שבועיים.
הרבה פעמים משאבות האוויר לא מדייקות.
תעשה בדיקה לבד עבור על הצמיגים על הוונטיל ותבדוק אם יש בריחה של אוויר (בדגש על קטנה)
אם אין לך כוח - לך לאיש מקצוע שיעשה זאת עבורך או שתספוג את הירידה ותמלא אוויר כל תדלוק שניים
קרה לי מקרה דומה ולא אחיד, לפעמים תוך נסיעה קצרה היה יורד קצת הלחץ, ולאחר מכן במשך שבוע הכל היה טוב וחוזר חלילה.
התברר שהיה לי פנצ'ר ממש קטן עם סיכה שנשארה תקועה בצמיג, וכנראה שהאויר היה יוצא רק במקרה של חבטה בצמיג (בור, מדרכה וכו').
שים לב שבזמן השכבה מופעל יותר לחץ על הצמיג, ואם הוא עם לחץ נמוך זה יכול לגרום להפרדות הצמיג מהחישוק, לא נעים....