בעיה אני מרגיש ירדה בכוח כי ירדתי מ-140 כ"ס ל-120, זה נשמע מצחיק אבל זה ממש ככה.

המזל שאצלי זו מכונה שנבנית כרגע לצורך מאד ברור, כל מה שנעשה נעשה מתוך מחשבה לתכלית.
עכשיו, באופנוע חדש, אני יכול להרשות לעצמי השקעה בצרכים מסביב, מזוודות לטעמי וצרכיי, שקע כוח
כפול, פנסי עזר חזקים, כשבתכנון גם עלייה וכיוון של המחשב לתוצאות מיטביות ואולי גם אגזוז משחרר.

אני עושה את זה כי ברור לי שהכלי נשאר אצלי לפחות כמה שנים טובות, ולא יהיו בעיות מיותרות ולכן
התקציב הולך לשיפור ולא לתנועה.

עכשיו אם נקנה אופנוע משומש בתקציב דל, אז פלוס מחיר העלות הראשונית יש לך מחיר של יישור קו,
התאמה אישית, קופה קטנה להפתעות. מה שאומר שיותר מחצי ערך האופנוע היא השקעה בנעלם.

להמחיש קצת: קנית אופנוע ב-10000 ש"ח שזה סכום גבוה להימור אבל אין ביררה, השקעת עוד 4000
על יישור קו שמת בקופה 1000 ש"ח להפתעות. זאת אומרת שהיית צריך לעמוד בפיתוי של קניית אופנוע
ב-15000 שגם הוא נעלם גדול.

בקיצור ככל שאתה מדרדר בשנתון ובק"מ הבעיות הופכות ליקרות יותר, כך שבפועל למרות הקנייה הזולה
אתה עדיין משלם על נבלה מעל מחיר המחירון מתוך תיקווה שהיא תמלא את משאלות לבך.

לפעמים זה מצליח, הרבה מדי פעמים לא.