בדרך כלל"להכניס למוסך" בלי להדליק את הכלי היתי מקבל "ניכשל"
שלום,
הבוקר ע"מ לטפל בשרשרת ניסיתי "להכניס למוסך" את האופנוע וקיבלתי שניכשל. התקשרתי לשירות לקוחות של הזעקה האחרונה והם אמרו שכדי להכנס למוסך או לצאת ממנו יש להדליק את הכלי. אני עם הזעקה מזה שמונה חודשים ומעולם לא התנעתי כדי להחליף מצב, מה גם שכשאני שוכח להוציא ממוסך אז אני דורך אותו מהקולנוע למשל ומקבל חיווי שאכן הכלי דרוך.
האם מישהו כאן נוכח בשינוי התנהגות של כניסה/יציאה?
המון תודה מראש
בדרך כלל"להכניס למוסך" בלי להדליק את הכלי היתי מקבל "ניכשל"
כשהתקנתי את הזעקה האחרונה נאמר לי שכדי להכנס למצב מוסך הכלי צריך להיות מונע.
לא יודע איך זה קרה אבל אצלי אחרי ההתקנה בהדרכה הסבירו שהכלי חייב להיות מונע כדי לעבור למצב זה, ועדיין הייתי צריך לבצע בין 4-5 ניסויים כדי שזה יצליח.
לא עבד מדהים.
לי לא אמרו דבר בהתקנה (היה אצל אבניר) פרט שזה 40 שקלים ושלא מבטייחים להחזרת הכלי.
על פניו ההתנהגות "קצת" אקראית. כנראה שיצא לי בפוקס שעד אתמול הייתי דורך/פורק בלי להתניע. הייתי אומר שהתוכנה לא לגמרי בשלה.
שימו לב שהדבר הזה פורק את הסוללה: חזרתי מחודש חופשה ונאלצי להדליק בדחיפה. בפעם הבאה אנתק אותה ( ת'סוללה) ואז לא זעקה ולא נעליים
האמת שאני חושב על אפליקצית אנדרואיד שתרוץ על טלפון ב-$70 ותעשה את העבודה. אם יצא לי אפרסם כחינמית. הרעיון שאז המכשיר יהיה מוזן אחרי הסוויץ' כך שלא תהיה פריקה ללא נסיעה ומאידך ימשיך לפעול מנוע כבוי כל עוד סוללת הטלפון לא נפרקה, כלומר מספר ימים. יוכל גם לדווח במייל מצב סוללה קריטי. אכן זה דורש סים אבל אפשר להסיג ב-10 שקלים לחודש
נערך לאחרונה על ידי g2c; 16-12-2017 בשעה 11:15.
ואם יעמיסו את האופנוע על מסחרית בלי להניע? יש בעייתיות :-)
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
הפונקציונליות כולה בטלפון עצמו, בדוגמה שלך, גלאי הזעזועים שלו. רק שהטלפון לא יטען ואם כך לא יפרוק את סוללת הכלי אם אינו מונע. למשל אם הכלי מורם למשאית אפשר יהיה לקבל דיווח מיידי (מסרון / אימייל) מבוסס על גלאי הזעזועים ואח"כ כל x שניות האת הקואורדינטות של הג'י פי אס
אפילו בליגלאי הזעזועים ,מוקד מזהה תנוע של הכלי שהוא לא מונע
אפשר להגיד על הזעקה האחרונה הרבה דברים.
גם מבחינת ריקון המצבר, כשמכרתי את הכלי שלי היו לי בעיות עם הטעינה שבסופו של דבר (לאחר החלפת מצבר) נמצאו בצריכה מוגברת של המערכת שלהם.
לא רק שהם לא לקחו אחראיות, הם המציאו משהו לגבי נורית צג מהבהבת (שקיימת בכל כלי של הונדה) שעושה את הבעיה ועל כן צריך לנתק אותה "ועל הדרך צריך להחליף לך איזה חלק במערכת" - על הדרך עליק! אם הכלי היה שלי והקונה שרצה לסיים את העסק הזה מהר שהכלי יהיה תקין הייתי דורש מהם החזר כספי - הם עושים זאת בהחלט אם כי מנסים לנפנף ולתרץ כמו שעשו אצלי.
אני עדיין מחכה להחזר כספי, רק שאין ממש דרך לקחת אותו חזרה כי הכלי לא אצלי יותר והקונה לא יבזבז את המאמצים שלא מדובר על הכסף שלו.
אחרי כל הדברים הפחות טובים, אפשר להגיד שאפר לסמוך עליהם, החבר'ה האלו מחזירים כלים ועושים את העבודה. שום ביפר או פתרון אחר (שהגנבים מכירים וינתקו בדקות הראשונות לאחר הגניבה) לא יחזיק ואתה ממש לא הולך לראות שוב את הכלי שלך.
לא נכון שאי אפשר לנתק את העסק בכמה דקות.