öéèåè ðëúá áî÷åø òì éãé à äæ÷ï öôéä áäåãòä
äåà äúëååï ìååøñéñ ùìé

åìøâò áøöéðåú, ìôåú"ù:

ìãáøéê, àúä øåëá ø÷ ùðúééí åòáøå àöìê äîåï ëìéí. ëîä æîï î÷ñéîåí áéìéú òí ëì àçã ùàúä îøùä ìòöîê ìäòáéø çååú ãòú ëæå? æä áòøê ëîå ìöàú òí áçåøä ìñøè, ìãáø àúä 5 ã÷åú áäôñ÷ä åì÷áåò òìéä ãéòä ðçøöú, ëåìì îä äéà àåäáú ììáåù åàéê äéà áîéèä. ëãé ìëúåá áàîú çååú ãòú òì ëìé îñåééí, öøéê ìçéåú àúå, ìãòú îä äåà éëåì åîä ìà, ìäáéï îä äúðàéí äàåôèéîìééí ìøëá òìéå, ìãòú ìäîðò îäîâøòåú ùìå åìðöì àú äãáøéí äèåáéí åëå'. àéï ìê åìà éëåì ìäéåú ìê äðéñéåï äðãøù.
àîøúé ùøëáúé òì äøáä ëìéí, ìà ùäéå ìé äøáä. îáçéðú çååéú áòìåú àéùéú æä îñúëí ì-2 ëìéí - çöé ùðä òì äåðãä CBF250 åùðä åçöé òì GS500 (ùëøâò ááòìåúé). ääåðãä äééúä ñéåè îáçéðú àçæ÷ä, ëìé ùòáø äøáä éãééí åäøáä äúòììåú, äåù÷ò áå ÷øåá ìñëåí ä÷ðéä åäàåø á÷öä äîðäøä ìà ðøàä ìòéï, ìëï îëøúé åìàçø äîåï çéôåùéí îöàúé GS500 ùøàåé ìä÷øà àåôðåò åîàæ ìà äçìôúé ëìé.

éúøä îæàú, îòâì äçáøéí ùìé îëéì àðùéí òí ùìì ñéôåøéí òí àåôðåòéí áú÷öéá ãì. îàåúí GS500 ùåðéí, ëì àçã áîöá àçø, øåáí áåø ëìëìé ììà úçúéú, ìàåôðåòéí äøáä ôçåú ðôåöéí ëîå YBR250 ùîùøúéí àú áòìéäí ìàåøê ùðéí ììà ú÷ìåú îéåçãåú. øëáúé òì äøáä àåôðåòéí ùé÷øéí ôé ëîä åëîä îäñåæå÷é äéùðä ùìé, èééìúé àéúí, åçååééú äëéó åäøëéáä éëåìä ìáåà âí îëìé áï 15 åâí îëìé áï çåãùééí, äòé÷ø äåà äâéùä åäçáøä ùéù ìê áãøê.