תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: אופנוע מקרטע בנמוכים

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    36

    אופנוע מקרטע בנמוכים

    היי דוקטורים,

    כמו בכותרת, האופנוע (ר6) מקרטע לי ב3-5 אלף טור ואחכ זה מפסיק בגבוהים.
    הוא עמד תקופה וכרגע חזר לשימוש.
    לאחר תוסף דלק הבעיה קצת נעלמה, אך אחר כמה רכיבות חזרה.

    הייתם ממליצים לבדוק מזרקים? חיישן כלשהו? אשמח לכיוון!

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    יותר לכיוון של משאבת דלק לפי מה שאתה מתאר.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    36
    שכחתי מהעניין הבא:

    פירקתי מחבר (ר6 שנת 07, ושלי שנת 08) את כל התיבת אוויר + בית מצערת והבעיה נעלמה .

    העניין הוא שעם בית המצערת יש עוד 3-4 חיישנים מובנים, בנוסף למזרקים של הדלק.

    האם זה אומר משהו עדיין על המשאבת דלק?

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    מניסיון שלי, משאבת דלק לא תקינה משפיעה בכל סל"ד. יתכן שיש לך חדירת אוויר מאיפשהו

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ted צפיה בהודעה
    שכחתי מהעניין הבא:

    פירקתי מחבר (ר6 שנת 07, ושלי שנת 08) את כל התיבת אוויר + בית מצערת והבעיה נעלמה .

    העניין הוא שעם בית המצערת יש עוד 3-4 חיישנים מובנים, בנוסף למזרקים של הדלק.

    האם זה אומר משהו עדיין על המשאבת דלק?
    רק פרט קטן שולי שכחת ⁦😀
    כמו ש"Ami" רשם יכול להיות שיש לך בריחת אוויר וכאשר אתה פותח הרבה מצערת היחס בין האוויר שנכנס למנוע ל"נזילה" הוא קטן ולכן לא מורגש.

    בזמן כל הגימגומים האלו נורת הFI נדלקת? גם אם לא שווה לבדוק אם יש קוד שגיאה בECU זה יקצר את זמן החיפוש.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    36
    אין קוד שגיאה או שום נורה, האופנוע עובד חלק החל מ5 אלף טור לערך.

    כיצד לבדוק בריחת אוויר? האם לוודא שהתיבת אוויר אטומה זה מספיק?

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    צריך לעבור על תיבת האוויר והגומיות שמחברות את גופי המצערת לפתח היניקה בנוסף יש חורים בגופי המצערת בשביל הפרפרים הראשיים והמשניים (אם יש) בחורים האלו עובר מוט מתחת שסביבו יש טבעת אטימה מגומי, אם זה נקרע או יצא אז יש נזילה קטנה של אוויר.

    אחרי הנ"ל בספר המוסך יש הסברים איך לבדוק כל חיישן שיושב בתיבת האוויר והמצערות כדי לראות שהוא תקין, זה נשמע מסובך אבל בדרך כלל פשוט ולוקח קצת זמן (תלוי כמובן בכמות הפירוק שצריך כדי להגיע לחיישן)

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    36
    תודה רבה אתחיל מזה, מבטיח לעדכן

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO