תנתק את המצבר ותכסה והכל יהיה בסדר. אם יש ג'ק שיהיה פחות משקל על הצמיגים אפילו יותר יותר טוב.
שלום לכולם,
בקרוב אני נוסע לחו"ל לתקופה של קצת יותר מחודש וחצי.
ברשותי Z250 ורציתי לדעת אם יש משהו שצריך לעשות לפני הנסיעה?
כל כמה זמן אני צריך שמישהו יניע אותו (אם בכלל)?
האם לנתק מצבר? (יש לי הזעקה האחרונה אם זה משנה)
תודה רבה![]()
תנתק את המצבר ותכסה והכל יהיה בסדר. אם יש ג'ק שיהיה פחות משקל על הצמיגים אפילו יותר יותר טוב.
אצלי האופנוע עמד חודשיים בלי לנתק כלום והניע בנגיעה.
אם הכלי תקין רק תכסה אותו וזהו זו לא תקופה כזו ארוכה יחסית.
נערך לאחרונה על ידי Geo; 31-12-2017 בשעה 22:51.
Yamaha Fz6s
אם המערכת חשמל מקורית בלי אזעקות או תוספות אחרות אז לא עושים כלום רק לכסות אם הוא עומד בחוץ
הכל מקורי, קניתי את האופנוע ממטרו לפני שנה.
אז אין צורך לנתק מצבר? למרות הזעקה האחרונה?
להעמיד על ג'ק אמצע אם אפשר, לקשור טוב ולכסות בכדי שתוכלו להפגש גם לאחר הנסיעה.
Sent from...
שווה לשקול שכירת ספייס בחנייה או מחסן קטן למשך התקופה בה אתה בחו"ל כך הכלי יישמר מפגעי מזג האוויר ותוכל לנתק את המצבר בלי חשש (הכל יחסי כמובן) מגניבות
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לגביה חניה אין בעיה - יש לי חניון תת קרקעי בבניין ושם האופנוע חונה.
ולמה ג'ק אמצע? יש לי רק ג'ק צד. קריטי?
אז רק לנתק את המצבר? אין צורך להניע מדי פעם?
מצטער על השאלות הקטנוניות ותודה רבה![]()
אם האוויר בחניון לח מומלץ להניע אחת לשבוע.
מבחינת המצבר,הנעה בלי רכיבה מרוקנת אותו,הזעקות וצרכנים שפועלים כשהכלי עומד גם מרוקנים (אם מניעים כדאי לטעון את המצבר לאחר מכן).
כדאי לשים את שני הצמיגים באוויר,אם רק אחד יהיה באוויר זה עדיף מאשר ששניים יעמדו.
הוא ציין שיש.
לא כדאי "להעמיד" מנועים באזורים שיש בהם לחות גבוהה.
הצילינדר מקבל ציפוי חלודה.
שכבה יפה של חלודה יכולה לעשות נזק לטבעות.
לפותח האשכול,למען הסר ספק חודשיים הם תקופה קצרה מאוד ואין ממש צורך בהתענה כי לא יווצר נזק (הגזמתי בפוסט הקודם),אבל באופן כללי - באזורים לחים מומלץ להניע אחת לתקופה ע"מ להגן על המתכות.