עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 26 מ 26

אשכול: הקשר בין קורס רכיבה מתקדמת, למספר ההרוגים על דו גלגלי

  1. #16
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    כמה עובדות שיעזרו לנו להתבלבל עוד:

    * בשנת 2017 עלו לכבישי ישראל 300000 (שלוש מאות אלף) מכוניות חדשות. התשתית בתוך הערים לא השתנתה בהרבה.

    * מעגל משתמשי הרכב בישראל גדל בעשורים האחרונים בקצב מסחרר, אופן לימוד הנהיגה לא השתנה.

    * הישראלי הוא לוחם, מורד, ולא נשמע לסמכות. הוא גם הנהג הישראלי.

    * בישראל אין תרבות בכלל ותרבות נהיגה בפרט.

    * אופן לימוד רכיבה על אופנוע בארץ מזעזעת, והבורות בקרב הרוכבים רבה מאד.

    * קורסים לרכיבה על אופנוע הם פרטיים ואינם מפוקחים כך שבפועל כמעט כל אחד יכול
    להתהדר בתואר מדריך רכיבה. אין שום חוק או תקנה שמסדירים את התחום. בדיוק כמו
    בתחומים אחרים בתחום ה-"אופנוענות" בארץ מי בדק אי פעם את תעודת המכונאי שלו?

    אין באמירה זו לפגוע חו"ח במדריכי הרכיבה המוכשרים והטובים שקמו כאן מתוך צורך אמתי.
    אלה ציון עובדה בלבד! יש מדרכים שעברו הסמכה בחו"ל או הכשרת מורה נהיגה.


    * אין אכיפה משמעותית ונכונה של עבירות התנועה בישראל.

    * אין מידע נכון ואמתי המנותח סטטיסטי היכול להצביע על מגמה כזו ואחרת 61 הרוגים בשנה לא מספקים
    לשכנע את הממשלה לשלוח יד לכיס.

    * שוק הדו"ג מעוות ומבולבל בגלל אינטרסים כלכליים ללא התייחסות אמתית לצרכיי הרוכבים.


    רוכבים נהרגים בישראל סתם, ודווקא אלה שצרכים לעשות מעשה נרדמים בשמירה.
    כמה הערות,
    ב2017 אכן עלו קרוב ל 300,000 רכבים אבל גם ירדו לא מעט, (לפי מקור אחד שקראתי, לא בטוח בנכונות קרוב ל 100,000 רכבים)
    עליה במספר הרכבים לא מחייבת עליה בנסיעה באופן ישיר.
    מצד אחד אתה טוען לרמת לימודי רכיבה מחפירה (מסכים עם כל מילה) ומצד השני מתלונן על חוסר בפיקוח ממשלתי על הדרכה לרכיבה.
    למה בכל דבר צריך פיקוח ממשלתי. הרי ברור שהממשל כשל בהדרכת הרכיבה. אז למה לפקח על יוזמות טובות של השוק הפרטי?

    אם אתה רוצה לראות מה קורה כאשר הרשויות מפקחות ומתערבות, תסתכל על תחום המרוצים , ותשווה לחול.

    Sent from...

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    ציטוט נכתב במקור על ידי YaronNahum צפיה בהודעה
    כמה הערות,
    ב2017 אכן עלו קרוב ל 300,000 רכבים אבל גם ירדו לא מעט, (לפי מקור אחד שקראתי, לא בטוח בנכונות קרוב ל 100,000 רכבים)
    עליה במספר הרכבים לא מחייבת עליה בנסיעה באופן ישיר. נכון אבל יותר רכבים חונים בצידי הדרכים יותר מכוניות בפקקים יותר מכוניות בשעות השיא.
    מצד אחד אתה טוען לרמת לימודי רכיבה מחפירה (מסכים עם כל מילה) ומצד השני מתלונן על חוסר בפיקוח ממשלתי על הדרכה לרכיבה.
    כן, אם מעבר ברישיון יחייב קורס רכיבה מתקדם בהתאם לנפח והתניית קבלת הרישיון בהתאם לציון הקורס ואז מעבר טסט, ההדרכה תהיה מפוקחת
    ובעלת קריטריונים ברורים, לא יהיה מצב של רוכב שעולה על כלי ואין לו הבנה בסיסית בתנאים של רכיבה אמיתית.

    למה בכל דבר צריך פיקוח ממשלתי. הרי ברור שהממשל כשל בהדרכת הרכיבה. אז למה לפקח על יוזמות טובות של השוק הפרטי?
    כי מי "שנותן" לך את הרישיון זו המדינה והיא גם זאת שתשלול אותו ממך, עכשיו אם בכדי לעלות קטגוריה תזדקק על פי חוק לקורס רכיבה מתקדמת
    הרווחנו רוכב מיומן יותר ולא למשאירים את הבחירה אם לעשות קורס כזה בידי הרוכב.

    אם אתה רוצה לראות מה קורה כאשר הרשויות מפקחות ומתערבות, תסתכל על תחום המרוצים , ותשווה לחול.

    Sent from...
    תחום מרוצים שונה כי לא כל הנהגים מתחרים, כל הנהגים צרכים טסט ולימוד נהיגה על פי חוק!
    באירופה שעורי הרכיבה מחמירים, בטסט אתה נבחן על מצבי אמת. ולא טסט הלקוח ישירות מזמן המנדט.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי YaronNahum צפיה בהודעה
    כמה הערות,
    ב2017 אכן עלו קרוב ל 300,000 רכבים אבל גם ירדו לא מעט, (לפי מקור אחד שקראתי, לא בטוח בנכונות קרוב ל 100,000 רכבים)
    עליה במספר הרכבים לא מחייבת עליה בנסיעה באופן ישיר.
    מצד אחד אתה טוען לרמת לימודי רכיבה מחפירה (מסכים עם כל מילה) ומצד השני מתלונן על חוסר בפיקוח ממשלתי על הדרכה לרכיבה.
    למה בכל דבר צריך פיקוח ממשלתי. הרי ברור שהממשל כשל בהדרכת הרכיבה. אז למה לפקח על יוזמות טובות של השוק הפרטי?

    אם אתה רוצה לראות מה קורה כאשר הרשויות מפקחות ומתערבות, תסתכל על תחום המרוצים , ותשווה לחול.

    Sent from...
    כמות הנסוע/קילומטרז' עולה משנה לשנה, וכפי ששושני ןא' הצעיר ציינו כך גם הצפיפות בהתאם, בין אם מספר הרכבים ובין אם מספר הדו"ג וביניהם רוכבים רבים שהם צעירים בגיל או צעירים מבחינת ניסיון רכיבה על דו"ג, אף אחד לא מלמד אותם לרכב ולשרוד אלא רק לעבור טסט.
    Tracer 900

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    140
    מעניין (למרות שזאת לא היתה מטרת השירשור המקורי) שלא מוזכרת תרבות הרכיבה ולקיחת הסיכונים שמאוד נפוץ לראות על הכבישים ברמה היומיומית. לא רק אצל השליחים, גם אצל לא מעט רוכבים על כלים חזקים שאולי בעיניהם נמצאים בתוך 'מעטפת הביצועים' שלהם אבל רוכבים בצורה שלא מתאימה לכביש הציבורי.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    ציטוט נכתב במקור על ידי Fistuk צפיה בהודעה
    מעניין (למרות שזאת לא היתה מטרת השירשור המקורי) שלא מוזכרת תרבות הרכיבה ולקיחת הסיכונים שמאוד נפוץ לראות על הכבישים ברמה היומיומית. לא רק אצל השליחים, גם אצל לא מעט רוכבים על כלים חזקים שאולי בעיניהם נמצאים בתוך 'מעטפת הביצועים' שלהם אבל רוכבים בצורה שלא מתאימה לכביש הציבורי.
    נכנס במסגרת תרבות נהיגה, אופנוען שלא מבין את זה שהאופנוע שלו היא מכונת לחימה משוכללת
    שתנעץ בו שיניים בטעות הראשונה שיעשה, הוא אופנוען מרוסק.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #21
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    32
    ישראל ב 20-30 שנה הבאות, תהיה מבין 3 המדינות הצפופות בעולם.

    ילודה גבוהה מאוד, כל אחד מהם יצטרך אוטו. כיוון, שישראל תישאר באותו גודל פיזי ( סביר להניח, אלא אם כן תכבוש את שכנותיה- לא סביר בעליל), יותר מכוניות על הכביש+ הכביש נשאר באוטו גודל= צפיפות גדולה יותר.

    ככל שכמות המכוניות על הכביש עולה, הסכנה גם לדו גלגלי עולה, כי יש יותר מי שיחתוך, ידרוס, יפגע בך. לקורס רכיבה מתקדמת אין פיתרון לזה..

    מה שכן יביא לישועת הרוכבים, זה הכנסת רכבים אוטונומיים לכביש, בהן יקחו סוף סוף את ההגה של נהגי הפחיות העלובים, ואני בטוח שמחשב יעשה את העבודה יותר טוב מנהגי ישראל.

    זה כן.. יוריד את כמות התאונות על הכביש..

  7. #22
    ציטוט נכתב במקור על ידי Sky30715 צפיה בהודעה
    ישראל ב 20-30 שנה הבאות, תהיה מבין 3 המדינות הצפופות בעולם.

    ילודה גבוהה מאוד, כל אחד מהם יצטרך אוטו. כיוון, שישראל תישאר באותו גודל פיזי ( סביר להניח, אלא אם כן תכבוש את שכנותיה- לא סביר בעליל), יותר מכוניות על הכביש+ הכביש נשאר באוטו גודל= צפיפות גדולה יותר.

    ככל שכמות המכוניות על הכביש עולה, הסכנה גם לדו גלגלי עולה, כי יש יותר מי שיחתוך, ידרוס, יפגע בך. לקורס רכיבה מתקדמת אין פיתרון לזה..

    מה שכן יביא לישועת הרוכבים, זה הכנסת רכבים אוטונומיים לכביש, בהן יקחו סוף סוף את ההגה של נהגי הפחיות העלובים, ואני בטוח שמחשב יעשה את העבודה יותר טוב מנהגי ישראל.

    זה כן.. יוריד את כמות התאונות על הכביש..
    או שכן או שלא, את זה נדע בוודאות רק כשזה יכנס לפעולה. גם במחשבים לא חסרות תקלות והפתעות.
    הג'ונגל נהיה מסוכן יותר, מי שימשיך להפיל את האחריות והאשמה על נהגי הפחיות ימצא את עצמו מתחת לגלגלים של פחית.
    האחריות היא עלינו, להיות חדים מפוקסים וזהירים הרבה יותר.

    Sent from my T5 using Tapatalk

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי Delirious1989 צפיה בהודעה
    או שכן או שלא, את זה נדע בוודאות רק כשזה יכנס לפעולה. גם במחשבים לא חסרות תקלות והפתעות.
    הג'ונגל נהיה מסוכן יותר, מי שימשיך להפיל את האחריות והאשמה על נהגי הפחיות ימצא את עצמו מתחת לגלגלים של פחית.
    האחריות היא עלינו, להיות חדים מפוקסים וזהירים הרבה יותר.

    Sent from my T5 using Tapatalk
    צודק, אפשר להאשים את הנהגים ואת המדינה וזה גם נכון חלקית אבל מה שבידינו צריך להיות באחריותינו.
    Tracer 900

  9. #24
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    תחום מרוצים שונה כי לא כל הנהגים מתחרים, כל הנהגים צרכים טסט ולימוד נהיגה על פי חוק!
    באירופה שעורי הרכיבה מחמירים, בטסט אתה נבחן על מצבי אמת. ולא טסט הלקוח ישירות מזמן המנדט.
    יש משהו כזה ברשיון נהיגה בפחית, זה נקרא קורס נהיגה מונעת. אתה באמת חושב שלשבת כמה שעות בכיתה עם מרצה משעמם עוזר במשהו ?

    זה מה שקורה שהמדינה אחראית ומחליטה. בדיוק כמו בתחום המירוצים.

    אתה יודע מה זה גמל ? סוס שתוכנן על ידי ועדה ממשלתית .

    אם אתה רוצה דוגמאות ?
    יש תקנה שבכל אירוע המונים צריך אחראי בטיחות.
    מי קובע מי יכול להיות אחראי בטיחות ? אף אחד.
    אתה , וחס וחלילה , אפילו אני יכולים להיות אחראי בטיחות.

    רוצה עוד אחת ? תסתכל על הקמה של מפעלי ההתפלה,
    אחד בוצע על ידי חברה ממשלתית (מקורות), השאר על ידי הסקטור הפרטי. תבדוק מה המצב שלו

    ובאותו קונספט גם החוק למרוצים

    ואפשר להמשיך ככה עוד הרבה .

    צריך להשאיר דברים לשוק החופשי. לא כל דבר האנשים החשובים שם למעלה יודעים יותר טוב.

  10. #25
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    ציטוט נכתב במקור על ידי YaronNahum צפיה בהודעה

    צריך להשאיר דברים לשוק החופשי. לא כל דבר האנשים החשובים שם למעלה יודעים יותר טוב.
    זה לחלוטין אוף טופיק, אבל מסכים איתך לגמרי!

  11. #26
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    בשבוע כשהיה את הדחיפה החזקה שאסור לנהוג בשמאלי שלא למטרת עקיפה, אנשים ממש זזו מהשמאלי.
    אז אולי לתשדירים ברדיו יש השפעה על האוכלוסייה.
    אולי זה חלק מהפתרון.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 12-06-2019, 07:17
  2. תגובות: 61
    הודעה אחרונה: 28-11-2017, 08:53
  3. מה עדיף - דו-גלגלי או תלת-גלגלי?
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 09-01-2017, 09:04
  4. שוק הדו גלגלי תקוע או שזה רק אני???
    על ידי Sv650s בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 15-04-2016, 23:11
  5. דו-גלגלי בנת"צ - כן או לא?
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30-08-2015, 15:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO