כמה הערות,
ב2017 אכן עלו קרוב ל 300,000 רכבים אבל גם ירדו לא מעט, (לפי מקור אחד שקראתי, לא בטוח בנכונות קרוב ל 100,000 רכבים)
עליה במספר הרכבים לא מחייבת עליה בנסיעה באופן ישיר.
מצד אחד אתה טוען לרמת לימודי רכיבה מחפירה (מסכים עם כל מילה) ומצד השני מתלונן על חוסר בפיקוח ממשלתי על הדרכה לרכיבה.
למה בכל דבר צריך פיקוח ממשלתי. הרי ברור שהממשל כשל בהדרכת הרכיבה. אז למה לפקח על יוזמות טובות של השוק הפרטי?
אם אתה רוצה לראות מה קורה כאשר הרשויות מפקחות ומתערבות, תסתכל על תחום המרוצים , ותשווה לחול.
Sent from...
מעניין (למרות שזאת לא היתה מטרת השירשור המקורי) שלא מוזכרת תרבות הרכיבה ולקיחת הסיכונים שמאוד נפוץ לראות על הכבישים ברמה היומיומית. לא רק אצל השליחים, גם אצל לא מעט רוכבים על כלים חזקים שאולי בעיניהם נמצאים בתוך 'מעטפת הביצועים' שלהם אבל רוכבים בצורה שלא מתאימה לכביש הציבורי.
ישראל ב 20-30 שנה הבאות, תהיה מבין 3 המדינות הצפופות בעולם.
ילודה גבוהה מאוד, כל אחד מהם יצטרך אוטו. כיוון, שישראל תישאר באותו גודל פיזי ( סביר להניח, אלא אם כן תכבוש את שכנותיה- לא סביר בעליל), יותר מכוניות על הכביש+ הכביש נשאר באוטו גודל= צפיפות גדולה יותר.
ככל שכמות המכוניות על הכביש עולה, הסכנה גם לדו גלגלי עולה, כי יש יותר מי שיחתוך, ידרוס, יפגע בך. לקורס רכיבה מתקדמת אין פיתרון לזה..
מה שכן יביא לישועת הרוכבים, זה הכנסת רכבים אוטונומיים לכביש, בהן יקחו סוף סוף את ההגה של נהגי הפחיות העלובים, ואני בטוח שמחשב יעשה את העבודה יותר טוב מנהגי ישראל.
זה כן.. יוריד את כמות התאונות על הכביש..
או שכן או שלא, את זה נדע בוודאות רק כשזה יכנס לפעולה. גם במחשבים לא חסרות תקלות והפתעות.
הג'ונגל נהיה מסוכן יותר, מי שימשיך להפיל את האחריות והאשמה על נהגי הפחיות ימצא את עצמו מתחת לגלגלים של פחית.
האחריות היא עלינו, להיות חדים מפוקסים וזהירים הרבה יותר.
Sent from my T5 using Tapatalk
יש משהו כזה ברשיון נהיגה בפחית, זה נקרא קורס נהיגה מונעת. אתה באמת חושב שלשבת כמה שעות בכיתה עם מרצה משעמם עוזר במשהו ?
זה מה שקורה שהמדינה אחראית ומחליטה. בדיוק כמו בתחום המירוצים.
אתה יודע מה זה גמל ? סוס שתוכנן על ידי ועדה ממשלתית .
אם אתה רוצה דוגמאות ?
יש תקנה שבכל אירוע המונים צריך אחראי בטיחות.
מי קובע מי יכול להיות אחראי בטיחות ? אף אחד.
אתה , וחס וחלילה , אפילו אני יכולים להיות אחראי בטיחות.
רוצה עוד אחת ? תסתכל על הקמה של מפעלי ההתפלה,
אחד בוצע על ידי חברה ממשלתית (מקורות), השאר על ידי הסקטור הפרטי. תבדוק מה המצב שלו
ובאותו קונספט גם החוק למרוצים
ואפשר להמשיך ככה עוד הרבה .
צריך להשאיר דברים לשוק החופשי. לא כל דבר האנשים החשובים שם למעלה יודעים יותר טוב.
בשבוע כשהיה את הדחיפה החזקה שאסור לנהוג בשמאלי שלא למטרת עקיפה, אנשים ממש זזו מהשמאלי.
אז אולי לתשדירים ברדיו יש השפעה על האוכלוסייה.
אולי זה חלק מהפתרון.