מכרו לא מעט איקסטריינרים.
אומנם זה הכי הרבה אופנוע לשקל שיש היום בשוק, עדיין אני מופתע לראות איך הקונה הישראלי מקבל מותג איטלקי חדש בזרועות פתוחות.
שוק אופנועי האנדורו ממשיך לגדול יפה; בשנת 2017 נמכרו בישראל כ-1,250 אופנועי אנדורו - שהם אופנועי פנאי; ק.ט.מ עם נתח של 46% מהשוק.
http://fullgaz.co.il/?p=128632
מכרו לא מעט איקסטריינרים.
אומנם זה הכי הרבה אופנוע לשקל שיש היום בשוק, עדיין אני מופתע לראות איך הקונה הישראלי מקבל מותג איטלקי חדש בזרועות פתוחות.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
כשהוא עולה כמעט חצי מקטום חדש ויש מימון נוח + טרייד (דרקוני אבל זה לא משנה ללקוח ישראלי) כשתרצה למה לא. מימון זה שם המשחק בארץ ומטרו הבינו את זה מהיבואן השולט בתחום ומיישמים עם הבטא.
גם בלי טרייד ומימון - זה המון אופנוע לשקל.
שמתי את ידי על 300RR ואיקסטריינר לכמה שעות, בתוואי הרגיל שלי.
ה-RR הוא אופנוע מעולה שמתומחר די אגרסיבי.
הטריינר פחות מלהיב (דעתי הלא מקצועית) - אבל הוא עדיין מספיק פלוס למה שרוכב ממוצע צריך.
לרוכב בינוני כמוני, אין סיבה רציונלית להשקיע את העשיריה הנוספת ב-RR. סיבות רגשיות יש, אבל כשאין כסף מיותר לזרוק - בהחלט אפשר להתפשר עליהן.
והק.ט.מ... אין ספק שבמבחן השוואתי הוא יהיה הרבה, הרבה יותר טוב מהטריינר. מה כבר הוא יודע לעשות שהטריינר לא יודע כדי להצדיק פער של כמעט 30 אלף ש"ח?
הוא יודע להכין קפה?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
היתרון הוא שיהיה יותר קל למצוא לו קונה כיד שניה וכל טרייד יקח אותו ממך, וזה רלוונטי לשוק שעובד על עיקרון העדר כמו בארץ.
בפועל אם נקח קטום חדש כלשהו ב 65 ונמכור אחרי שנה נפסיד כנראה יותר כסף מאשר נקנה בטא חדשה ונמכור אחרי שנה כי האחוזים של הירידת ערך יהיו משמעותיים יותר במחיר הגבוה יותר של הקטום.
נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 06-01-2018 בשעה 17:33.