שוק אופנועי האנדורו ממשיך לרשום את הגידול המשמעותי ביותר בענף הדו-גלגלי בישראל - 17% עלייה במחצית הראשונה של 2017!
http://fullgaz.co.il/?p=123796
![]()
שוק אופנועי האנדורו ממשיך לרשום את הגידול המשמעותי ביותר בענף הדו-גלגלי בישראל - 17% עלייה במחצית הראשונה של 2017!
http://fullgaz.co.il/?p=123796
![]()
תודה על הכתבה אביעד ויישר כוח על ההשקעה.
זה תוכן שיש רק בפולגז. כל הכבוד.
אתה יכול לצרף לכתבה - או כאן בפורום להוסיף גם נתונים על הדו"שים..?
(רבים מאיתנו משתמשים באופנועים האלו 100% כאופנועי פנאי לשטח בלבד)
WRR
DRZ
CRF-L
KLX
690
701
SWM 650
WR250R - 44
DR-Z400S - 32
CRF250L - 26
CRF250 ראלי - 22
KLX250S - 20
ק.ט.מ 690 אנדורו - 9
הוסקוורנה 701 אנדורו - 12
DR650SE - 60
SWM RS650R - 0 (נמכר 1 סופרמוטו)
תודה על התשובה הזריזה אביעד.
למה אתה חושב שיש פערים כאלו עצומים בין קטמ במכירות לבין הוסקאוורנה? הרי 'בגדול' אפשר לומר שאלו אותם דגמים ואאלט גם באותו מחיר...
אני מניח שזה שילוב של הרבה גורמים, וצריך לשבת עם היבואנים ולשמוע מהם נתונים כדי להגיע למסקנות מדויקות.
בכל אופן, העובדה היבשה היא שק.ט.מ מכרה 100 כלים יותר והוסקוורנה 15 כלים פחות.
זה יכול להיות קשור למדיניות שיווק ומכירה, לפעילויות שונות מאחורי הקלעים, וגם לעניינים טכניים כמו הזמנה של כמות מסוימת מדגם מסוים שהתבררה בהמשך השנה כטעות ושהיה צריך להזמין יותר.
כך או כך, היחס הנוכחי בין ק.ט.מ להוסקוורנה בישראל הרבה יותר קרוב ליחס בשאר מדינות העולם. אם כי אני מאמין שלהוסקוורנה יש פוטנציאל מכירות הרבה יותר טוב אצלנו.
מה שמוזר גם זה המספר הנמוך של ה 125 של tm. במיוחד אחרי שהוא נותר הדגם 125 2t היחיד שאפשר לקנות עם מספר צהוב - היית מצפה שיתנפלו עליו.
על מאיר-הונדה אני כבר לא מדבר. אפילו לי (מי היה מאמין) כבר נמאס ללעוג להם.