הבעיה היחידה שיש לי עם הטרייסר בתור אופנוע ל a1 זה העובדה שאתה בעצם מקבל 'חצי' אופנוע פוטנציאלי, בלי האפשרות (החוקית) לשחרר את החצי השני. לי יש את ה cb500x (להלן ג'סטר), אופנוע ראשון אחרי קטנועים, והוא תענוג. לא מאיים, לא מעניש (יותר מידי) ועם זאת לא מרגיש חלש או חסר כוח. הנסועה הממוצעת שלי כרגע היא באזור ה 15 ק''מ לכיוון, בדרך בין עירונית בעיקר, עם קצת נסיעה בפקקים עירוניים (ראשון-רחובות), לפניכן נסעתי עוד כמה ק''מ בדרך יותר פקוקה (ראשון-ת''א/הרצליה) ואחרי שהתרגלתי אליו, התמרון בכביש עמוס הוא כמו עם קטנוע.
ברכיבה בדרכים מעניינות יותר (במהלך פרוריידינג 2) הוא הראה לי את היכולות שלו ושלי הרבה יותר טוב ועמד יפה עם שאר הכלים שהיו שם (גם טרייסר 700).
לגבי התאמה ארגונומית, אני לא יכול לעזור לך יותר מידי, כי אני 170 ס"מ על 70 וקצת ק"ג. מה שכן, אם הטרייסר יותר נוח לך אז לך עליו.