ציטוט נכתב במקור על ידי amir27 צפיה בהודעה
מבחן מעניין ומפתיע אם קימקו יעשו מקצה שיפורים בפלסטיקה ויוסיפו Traction Control
יש להם כלי מושלם ויש להם את הזמן לשפר. מעניין אותי אם העובדה שלקחתם קימקו מוגבל ולא את הכלי של רישיון A שאמור להיות יותר חזק לא מספרת בעצם את כל הסיפור בתחרות בין ימאהה לקימקו? ועל זה נוספת שאלה מה כדאי לרכוש לגבי הAk550 את הכלי המוגבל או הלא מוגבל? האם ההפרשים מצדיקים רכישת כלי לא מוגבל? שפונה לפלח קטן יותר של רוכבים.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
יוסיפו כמו שהונדה הוסיפו לכמה דגמים באותו תמחור

רק גרסת A1, מבחינת יום יום ההבדל מינורי, מבחינת פרקטיות, ערך במכירה ושוק פוטנציאלי אין מה לדבר, אחד הפלוסים הגדולים של טימקס זה ההגבלה שלו לA1.

Sent from my MI 6 using Tapatalk