עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 37

אשכול: למה קטגוריית אופנועי הסופרספורט 600 מתה?

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    96

    למה קטגוריית אופנועי הסופרספורט 600 מתה?

    שלום לכולם. אחרי חיפושים רבים לא הצלחתי למצוא נימוק המניח את הדעת.
    הנתונים מראים שחור על גבי דפדפן שהמכירות ברצפה ודגמים אייקונים יורדים מפסי הייצור, אבל אף אחד לא נותן סיבה/סיבות למה?

    מנקודת המבט שלי, אדרבא אם כבר החלטת ללכת על אופנוע מירוץ חוקי לכביש, שיפרק לך את הגב ויקרע לך את הכיס - מה ההיגיון בלקפוץ על מכונה שמגרדת את ה200 כ''ס, עולה כמו משפחתית חדשה ומאוד לא סלחנית לטעויות רוכב. כל זה כשיש אופציה שפויה, זולה וסלחנית יותר.
    בינינו, בשביל טיול שבת בעמק האלה עם ברך באספלט פה ושם, גם 600 זה יותר מדי.

    אבל מה אני יודע. מקווה שבעלי הניסיון פה יאירו את עיניי.

    Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אופנועים שמאד מהר משעממים את הרוכב, לא נוחים, אין מומנט בסל"ד נמוך והטכנולוגיה התקדמה בצורה כזאת שאופנוע אדווצ'ר יכול לעשות מה שהם עושים רק ביותר נוחות (ע"ע טרייסר).
    לגבי המחיר הם לא היו כלכך זולים ואם מדברים על מחיר אופנועי הנייקד הזולים נותנים להם פייט טוב במחיר ובנוחות בזכות כידון גבוה ושטוח.

    ברגע שהקטע של הפוזה התפוגג נעלמה הקטגוריה

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    מיקום
    פה ושם
    הודעות
    124
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אופנועים שמאד מהר משעממים את הרוכב, לא נוחים, אין מומנט בסל"ד נמוך והטכנולוגיה התקדמה בצורה כזאת שאופנוע אדווצ'ר יכול לעשות מה שהם עושים רק ביותר נוחות (ע"ע טרייסר).
    לגבי המחיר הם לא היו כלכך זולים ואם מדברים על מחיר אופנועי הנייקד הזולים נותנים להם פייט טוב במחיר ובנוחות בזכות כידון גבוה ושטוח.

    ברגע שהקטע של הפוזה התפוגג נעלמה הקטגוריה
    לדעתי בכול אופן: אופנועי 600 ממש לא משעממים!
    ההיפך לגמרה!
    הם קלים יותר, קלים יותר לרכיבה אך ידרשו עבודת הילוכים הרבה יותר טובה בכדי לישר קו עם הליטרים.
    לכן מאתגרים יותר ואף מעניינים יותר מהליטרים.

    יתכן שחוסר הפופולריות בשנים האחרונות של ה 600 נעוצה במפות ההצתה שהאופנועים מקבלים, כלומר כול אופנוע ליטר יכול בקלות ע״י הזזת כפתור להתחפש לאופנוע 600 או פחות.
    לכן כאשר אדם בא לקנות אופנוע יכול בהפרש זעום לקנות את האח הגדול.
    לגדול עם האופנוע ועם היכולות האישיות המשתפרות.
    וכול זאת כאשר יש (במיוחד התחיל בליטרים) מעטפת הגנה אלקרונית השומרת על הרוכב משטויות שהוא עושה בדמות בקרת אחיזה וכו׳
    ובעצם בכך להינות מכול העולמות 600 ו1000 באותו אופנוע.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Four wheels move the body, but two move the soul
    I refuse to tiptoe through life only to arrive safely at death

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    , בושה, מישהו כאן צריך להגן על כבודם האבוד של הסופרספורטים!!!
    משעממים הם לא (או לפחות זה עניין אינדבדואלי) ואופנוע אדוונצ'ר ממש אבל ממש לא יכול לעשות את מה שסופרספורט עושה.
    הטרייסר זה לא אדוונצ'ר אלא ספורט תיור וגם הוא ממש לא מגרד יכולות של סופרספורט. כל רוכב בינוני על סופרספורט יראה לו את האגזוזים תוך 3 שניות בסדום ערד.
    הם פשוט תובעניים. בהכול. כסף, נוחות, רישיון, הכל.
    אחרי המשבר הכלכלי השתנתה כל הספירה וכולם מחפשים איפה לחסוך, כלים יותר שפויים וכו'.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    עולם האופנועים עובר שינוי כבר כמה שנים. כשאתה עולה על נייקד ליטר ומעלה עם מומנט שמאפשר לך להאיץ מסל"ד ממש נמוך, 600 הופך למשהו שמתאים יותר למסלול

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    שני מאמרים מעניינים על העניין:
    כאן ופה.

    אמ;לוק: אין בזה ביזנס יותר.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    אולי עדיף שנעלמו, יצא לי הכיר כמה רוכבים צעירים שנפצעו וחלקם קשה מאוד בגלל שקפצו מהר לכלים האלה ולא למדו וכיבדו מספיק את היכולות שלהם כנראה.
    בזמנו דובר שהם מסוכנים יותר מאופנועי הליטר בגלל הקופצנות שלהם והעבודה בסלדים מטורפים, לטעמי כלים למסלול בלבד.
    Tracer 900

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    נוסטלגיה זה נחמד אבל תשכחו שלא רק ה600 נעלמו גם המכירות של הסופרספורט ליטר ומעלה לא להיט, אנשים גילו שבכביש אפשר לעשות אותו הדבר עם אופנועי האדוונצ'ר.

    אני רואה את זה כל הזמן באלפים, רוכב סופרספורט עם מיטב הלבוש הספורטיבי נעקף בקלילות ע"י רוכב GS1200 עם מומנט עדיף ביציאה מפניה ומתלים עדיפים לטפל בכבישים צדדיים.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    לדעתי? אנשים הבינו שאפשר לעשות כמעט את אותו הדבר על אופנוע נוח ושימושי בהרבה, ובגלל זה רואים פריחה בשוק הנייקדים והסטריטפייטרים של היום. בעולם שאחרי המשבר הכלכלי של סוף העשור הקודם יש חשיבות רבה לתמורה שמקבלים מהמחיר, ולרוב הרוכבים נייקד בנפח 650-900 מספיק נוח ליומיום וטיולים אבל גם לא מהווה פשרה בכבישים המפותלים. מי שרוצה סופרספורט - ילך על ליטר לרוב בכל מקרה בגלל הבדל המחירים הדי זניח והמומנט שמקבלים איתו בניגוד ל600.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    בקצרה - כרובי ענה את התשובה. אין בזה ביזנס יותר. אין מכירות שמצדיקות את עלויות הפיתוח (הגבוהות).
    אם לפרט קצת - אז אפשר לזהות כמה מגמות מה-10-15 שנים האחרונות.
    1. חלק מה"נייקדים" (כולל גרסאות הפיירינג שלהם) בנפחי 600-900 הגיעו ליכולות ספורטיביות די גבוהות. מספיק גבוהות, כדי לספק כל גחמה ספורטיבית של רוכב ממוצע.
    2. אותם נייקדים שמרו על תג-מחיר אטרקטיבי. 600 ספורט ראוי אמור לעלות כחדש כ-100 אלף שקל. זה מחיר של MT-10.
    3. רוכבים מנוסים, בגילאי 40+ (הקהל העיקרי שיש לו את הממון לרכוש אופנוע חדש ויקר) מעדיפים כיום אדוונצ'רים וסופר-נייקדים. עניין של אופנה.

    בקיצור - אין הצדקה לפתח סופרספורט 600 היום. ההשקעה לא תחזור.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    בקצרה - כרובי ענה את התשובה. אין בזה ביזנס יותר. אין מכירות שמצדיקות את עלויות הפיתוח (הגבוהות).
    אם לפרט קצת - אז אפשר לזהות כמה מגמות מה-10-15 שנים האחרונות.
    1. חלק מה"נייקדים" (כולל גרסאות הפיירינג שלהם) בנפחי 600-900 הגיעו ליכולות ספורטיביות די גבוהות. מספיק גבוהות, כדי לספק כל גחמה ספורטיבית של רוכב ממוצע.
    2. אותם נייקדים שמרו על תג-מחיר אטרקטיבי. 600 ספורט ראוי אמור לעלות כחדש כ-100 אלף שקל. זה מחיר של MT-10.
    3. רוכבים מנוסים, בגילאי 40+ (הקהל העיקרי שיש לו את הממון לרכוש אופנוע חדש ויקר) מעדיפים כיום אדוונצ'רים וסופר-נייקדים. עניין של אופנה.

    בקיצור - אין הצדקה לפתח סופרספורט 600 היום. ההשקעה לא תחזור.
    חוץ מ"עניין של אופנה" אתה צודק, ה600ים היו אופנה האדוונצ'רים והנייקדים הם גם שימושיים ככה שזה לא רק אופנה

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    83
    למה אתה מתכוון ב "מתה" ?
    אכפת לך כמה יחידות הסוכנות מוכרת?

    אז הונדה הפסיקה את הייצור של ה CBR600RR. אני מבין אותם לגמרי.
    הדגם שלהם תמיד היה בתחתית רשימת המכירות כי הוא לא הכי אטרקטיבי.

    קשה לי להאמין שגם את ZX6R/R6/GSXR600 יפסיקו לייצר.
    יש המון אנשים שרוצים אופנוע ספורט (ולא "כמעט ספורט") ולא רוצים למות צעירים על R1.

    אז הונדה עשו רעש ויצרו בועה.
    חכו שנתיים/שלוש גם זה יעבור.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי nadav6 צפיה בהודעה
    למה אתה מתכוון ב "מתה" ?
    אכפת לך כמה יחידות הסוכנות מוכרת?

    אז הונדה הפסיקה את הייצור של ה CBR600RR. אני מבין אותם לגמרי.
    הדגם שלהם תמיד היה בתחתית רשימת המכירות כי הוא לא הכי אטרקטיבי.

    קשה לי להאמין שגם את ZX6R/R6/GSXR600 יפסיקו לייצר.
    יש המון אנשים שרוצים אופנוע ספורט (ולא "כמעט ספורט") ולא רוצים למות צעירים על R1.

    אז הונדה עשו רעש ויצרו בועה.
    חכו שנתיים/שלוש גם זה יעבור.
    אפשר למות, ולא רק צעירים, גם על 600RRRRRRRR
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי nadav6 צפיה בהודעה
    למה אתה מתכוון ב "מתה" ?
    אכפת לך כמה יחידות הסוכנות מוכרת?

    אז הונדה הפסיקה את הייצור של ה CBR600RR. אני מבין אותם לגמרי.
    הדגם שלהם תמיד היה בתחתית רשימת המכירות כי הוא לא הכי אטרקטיבי.

    קשה לי להאמין שגם את ZX6R/R6/GSXR600 יפסיקו לייצר.
    יש המון אנשים שרוצים אופנוע ספורט (ולא "כמעט ספורט") ולא רוצים למות צעירים על R1.

    אז הונדה עשו רעש ויצרו בועה.
    חכו שנתיים/שלוש גם זה יעבור.
    ג'יקסר 600/750 כבר לא נמכרים חדשים , רק הליטר, וכמו שערני אמר אפשר למות ועוד איך על 600RR
    Tracer 900

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי nadav6 צפיה בהודעה

    יש המון אנשים שרוצים אופנוע ספורט (ולא "כמעט ספורט")
    .
    הונדה, ימאהה, קוואסקי וסוזוקי שואלות איפה הם? כי במחלקת המרקטינג של כל החברות האלו רואים ירידה דרסטית במכירות של אופנועי סופרספורט 600 סמ"ק ולרוב הם ממליצים להפסיק את היצור.

    הירידה במכירות נמשכת יותר מעשור, זאת לא בועה זאת מגמה ברורה, אולי הם יחזרו בעתיד שהטעם של הרוכבים ישתנה שוב אבל זה לא נראה באופק.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 02-03-2017, 15:58
  2. מחירי קטגוריית הביניים
    על ידי Max41 בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 19-02-2017, 11:57
  3. קטגוריית רישוי חדשה: A1 אוטומט
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 28-08-2016, 19:36
  4. ריכשת אופנוע בקטגוריית ה 250 סמ"ק
    על ידי netanelh85 בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 20-11-2015, 16:35
  5. מה הייתם ממליצים לקנות בקטגוריית ה 250?
    על ידי netanelh85 בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 12-11-2015, 17:45

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO