מעוניין לרכוב ktm rc390 רישוי צהוב ולהפוך אותו לרישוי אפור. השימוש באופנוע יהיה אך ורק במסלול ולפי הבנתי ביטוח חובה לא חל במסלול ולכן עניין הביטוח לא בעיה. תודה לעוזרים
מעוניין לרכוב ktm rc390 רישוי צהוב ולהפוך אותו לרישוי אפור. השימוש באופנוע יהיה אך ורק במסלול ולפי הבנתי ביטוח חובה לא חל במסלול ולכן עניין הביטוח לא בעיה. תודה לעוזרים
למה שתרצה לעשות את זה?
התקנות היום מתירות להתחרות גם באופנוע עם רישוי צהוב.
פעם היה איזה קונץ של רישיון דואלי, הבנתי שהפסיקו עם זה.
ממליץ לך בחום לרדת מהרעיון
אין לזה שום ייתרון, זה מהלך חד כיווני (אין שום דרך כיום להפוך אפור לצהוב, גם אם הוא היה צהוב פעם)
בכל מקרה, אם אתה עדיין בשלך
שליחת מייל/הודעה בפייסבוק לרשות לנהיגה ספורטיבית תסגור לך את הסוגייה צ'יק צ'ק
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
זה טוב למקרים בהם יש כלי רכב שהורד מהכביש, ורוצים להשמיש אותו למסלול בלבד.
[SM26]למה שתרצה לעשות את זה?
אבל SM26 צודק במה שכתב. זה מיותר. מאוד.
זאת ועוד: רישוי אפור נותן הנחה משמעותית בעת הקנייה (משלמים פחות מיסוי ולכן מחיר האופנוע נמוך יותר).
אפשר כמובן להסב אופנוע מלוחית צהובה לאפורה, אבל לא תקבל שקל מהמיסוי ששולם על האופנוע. כך שיהיה לך אופנוע רישוי אפור במחיר של רישוי צהוב. במילים אחרות: יקר מאוד ביחס לאופנועי לוחית אפורה אחרים.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
אני מעוניין באופנוע רישוי אפור מכמה סיבות. הראשונה לחסוך את עלויות הטסט ועלויות הביטוח לצורך הטסט. השנייה היא להסב את האופנוע לאופנוע מסלול מה שאומר שהוא לא יעבור טסט. צמיגי סליקס, פיירינג מרוצים, כל חלק מיותר יורד מהאופנוע, מראות איתותים, סויץ, רגלית וכו.
בגדול התעניינתי בקטמ rc390 יד שנייה משנתון 16. מחיר קנייה יחסית זול עם פוטנציאל להפוך למכונת מסלול לא רעה.
אז תקנה חדש מהחברה, אפור ותחסוך מיסים. אולי ייצא לך יותר זול משנת 2016 רישוי צהוב.
האופציה הכי טובה שלך היא סופרמוטו אפור מהחברה או מוטוקרוס ולהסב לסופרמוטו. אופנוע צהוב מכיל הרבה יותר מיסים שאין הגיון בלשלם. תוכל גם לשלב רכיבת שטח מתי שבא לך
נערך לאחרונה על ידי tanin; 18-01-2018 בשעה 22:51.
מעדיף מוטוקרוס יד שנייה. תקציב בערך 20 לכלי ועוד 10 להסבב. איזה דגמים מומלצים ? איזה נפח כדאי ? הכלי ישמש אך ורק למסלול אספלט וישאר בסט בסופרמוטו.
מומלץ לקחת את אחד היפניים או ktm האסקי. להסב אמרו פה שסט עולה כמה אלפים.. לא 10.. בדקתי עכשיו ביד2 על crf450 יש שם כלים 2014 ב 20 21 22
לא ניתן פשוט לעשות לכלי הפקדת רשיונות/ הורדה מהכביש (או איך שלא קוראים לזה)/ או שפשוט לא להעביר טסט, ולרכב איתו במסלול?
העלייה למסלול דורשת רשיון רכב כל שהוא?