הwr שנות אור מהכלי שלך
שלום, אני רוכב על klx250s כבר כשנה פלוס. בעיקר סינגלים.
אני מרגיש כבר שמיציתי את האופנוע מבחינת הכוח והמתלים. אני מחפש להתקדם ושוקל גם 2 פעימות. הרישוי הצהוב זה לנסיעה לשטח נטו, ביטוח וכו.
מה מומלץ? לא התנסתי על 2 פעימות עדיין. האם wr250r זה התקדמות משמעותית או צעד קטן?
מה עוד יכול להתאים לי?
הwr שנות אור מהכלי שלך
ה-wr הוא 4 פעימתי וחזק ב-5 כ"ס מהנוכחי.
אם להישאר באותו הנפח,קנה את ה-wr 250 f שידאג להטיס מהר את העיניינים.
אם אתה לא מתכוון לרכב בכביש בכלל, למה להתפשר על דו"ש?
כל אופנוע שטח מקצועי, דו"פ או מרובע, יהיה טוב בהרבה מהwrr
שוקל גם אנדורו מקצועי. 2 שאלות עקרוניות: הwr באמת כזה משמעותי יותר טוב מהklx? מבחינת כוח ומתלים. ברמה של להשקיע עוד 20 אלף ש"ח?
הדבר השני זה אופנוע אנדורו 4 פעימות 250 יהיה שיפור משמעותי?
Wrr יהיה שיפור, אבל עדיין מדובר בדו"ש רך ככה שהוא פשרה בשטח.
אנדורו 4 פעימות 250 זה כבר ליגה אחרת
Freeride 350.
אגב wrr וklx שמיים וארץ עזוב נתונים על הנייר 5 כ"ס ובלה בלה.
Wrr זה אחד הצרצרים הכי מוצלחים שיש עם מרווח טיפולים שפוי,רישוי צהוב כמובן ונותן עבודה מעולה בשטח.
חסרון רק מיכל הדלק קטנטן, אבל מי שרגיל לשטח לא יתלונן.
הי
כמו שנאמר, wrr וklx זה שמיים וארץ, אבל עדיין דו"ש. כמה שלא תשפר אותו ואת הטכניקה שלך הוא תמיד ישאר דושי מושי.
wrf לעומת זאת כבר יהיה התקדמות משמעותית הרבה יותר.
Thekeeper רק אתה יודע מה תעשה עם האופנוע..
ושוב לא כל אחד יוצא בשבת עם האופנוע וקופץ דרופים של 10 מטר ומרביץ סלטות בקפיצות של 20 מטר.
אבל האנשים ממהרים להמליץ לך על שטח טהור.
תעשה נסיעה על הwrr תראה אם מרגש אותך.
ג'וני, נגיד שהוא לא מתכוון דרופים וסלטות, אבל כן מתכוון לרכב רק בשטח ולא בכביש (זה מה שהוא כתב).
ונניח שהwrr אכן מהווה שיפור משמעותי מהאופנוע שיש לו עכשיו.
עדיין, אני לא מבין למה לא לקנות אופנוע שטח, שזהו יעודו?
מה היתרון של הwrr על פני האופציות האחרות?
הוא אפילו לא יותר זול מחלק מהאופנועים המקצועיים...
ביטוח,רישוי צהוב.
ל-wr250f ניתן לעשות ביטוח,יש לו רישוי צהוב.
הוא עולה יותר אבל בתמורה מקפיץ אותך כמה מדרגות [תרתי משמע] קדימה.
אפשר להגיד שאחרי שבוע איתו אתה תיבהל מהאפשרות לחזור לצב שהיה לך.
קודם כל תודה רבה על התגובות.
לגבי הfree ride 350 אין כמעט כאלה יד שניה וחדש זה כבר הרבה מדי בשבילי.
התקציב שלי נע סביב ה37000 לכלי בלבד.
מבחינת שימוש כמו שאמרתי רק לשטח ולהגיע לשטח ובחזרה. לכן הרישוי הצהוב חובה בגלל הנסיעה על הכביש ובגלל ביטוח. לא שוקל בכלל רישוי אפור או בכלל לא.
האמת שלא ידעתי שיש WR F עם רישוי צהוב. בהחלט שווה לבדוק. מבחינת השטח זה נטו סינגלים קלים - בינוניים עם קפיצות מתונות יחסית ככה שאני לא צריך מכונת מלחמה אבל בהחלט מוכן לנסות אחת במידה ויתאים לי לתקציב.
עשיתי סיבוב על הWRR והאמת שלא הרגשתי הרבה מאוד הבדל מהצב שלי.. מצד שני הנסיעה הייתה רק בכביש אז קשה לי מאוד לדעת.
פשוט מרגיש לי מאוד לא משתלם לשלם כל כך הרבה על כלי שנדמה לי שהוא התקדמות קטנה.
עליתי על 2 פעימות לנסיון, והאמת שפחות התחברתי. אני רוכב דיי מתון ומחפש נטו ללמוד טכניקה ולהנות
Wr250f זה מוטוקרוס עם פנס ולוחית.
בטח שהוא יהיה נדיר בביצועים בשטח.
באותה הנימה גם exc250f יהיה פצצה.
אבל שוב, הכלים האלו הם 4 קפיצות מעל הצב שהיה לך.
דורשים גם יותר תחזוקה וטיפול (סופרים שעות מנוע ממה שאני זוכר).
קפוץ קפיצה או שניים.
בסוף היום אתה מחליט, אם באמת אין שימוש יומי אפילו קטן לאופנוע אז אל תבהל משעון שעות.
לא מפחד משעון שעות ולא מתחזוקה. להיפך החלק הטכני זה חלק ממה שאני אוהב. העניין זה התקציב לכלי. לא ראיתי wr f עם רישוי עדיין והexc-f יקר משמעותית מהתקציב שלי