בטוח שהאחריות שנתנו לך לא היתה על גמ''ש? זה מה שמתחייבים לרוב.
אגב, אם אין לך את זה בכתב אין לך כלום.
אהלן,
לפני כחודש קניתי mp3 500 מהטרייד-אין של עופר אבניר. הובטח לי שהכלי תקין לחלוטין וכי היא מגיע עם אחריות לחודשיים.
לפני קצת יותר משבוע הוצאתי את הכלי מהמוסך, טיפול 30,000 (שאגב עלה 2,100 שקלים) והחזרתי אותו הביתה. ביום שלמחרת נדלקו מנורות check engine ו ASR, כמו כן היה קושי בהתנעה. לקחתי אותו למוסך וביום חמישי הבחור אמר לי שיש כמה דברים לסדר... אמרתי לו סבבה.
קיבלתי כלי חלופי לסופ״ש ,והיום התקשרו מהמוסך ואמרו שיש תיקונים בסך 2,100 שקלים ושצריך אישור שלי... אישרתי והזכרתי לו שהכלי תחת אחריות.
מפה לשם, בטרייד אין החליטו שבעצם האחריות תקפה רק למנוע, בניגוד למה שהובטח לי במעמד הקנייה (אחריות, נקודה.). אני תוהה אם להילחם בהם בטלפונים וצעקות, או לשמור על העצבים שלי ובשקט ובלי התמהמהות פשוט לגשת לבין המשפט ולהוציא מהם את מה שהתחייבו לתת לי.
אשמח לעצות, הארות ושאר ירקות. תודה וערב טוב!
בטוח שהאחריות שנתנו לך לא היתה על גמ''ש? זה מה שמתחייבים לרוב.
אגב, אם אין לך את זה בכתב אין לך כלום.
ידידי, היבואנים מתנערים מאחריות לכלים חדשים דנדשים ואתה עוד מצפה לאחריות מלאה על כלי יד2 מטריידאין?
מאיזה כוכב לכת נפלת?
Sent from my T5 using Tapatalk
מניסיון אישי וטוב מול "אבניר " -
פנה למנהל השירות ששמו יוסי ותסביר לו את השתלשלות הדברים, לי הוא עזר יותר מפעם אחת וקיבלתי מהם שירות טוב.
סה"כ מדובר ביבואן בעל שירות לא רע בכלל( בטח בהשוואה לחלופה... )
אני חושב שהעיקר קצת התפספס... אתה אומר נכנסת לטיפול יצאת עם תקלות.
למיטב הבנתי הכנסת לטיפול שגרתי ללא תלונות נוספות, כל הנורות היו תקינות? ומה זה דברים שצריך לסדר שעולים 2100 שקל? דברים שצריך לסדר מסדרים בשעת עבודה או אפילו חינם.
עוד לפני האחריות, אתה מתאר מצב שהכנסת אופנוע בלי בעיות לטיפול ויצאת עם בעיות, יש פה ספק בכלל?
בוקר טוב קצת לא מובן לי למה התכוונת שהזכרת שהכלי "באחריות" ,לאחר שהוא נכנס בפעם השניה למוסך.
האם התכוונת שהכלי באחריות מלכתחילה,כלומר במעמד הרכישה (אחריות כוללת)? ואת אותה אחריות אתה רוצה להפעיל.
או שהתכוונת לאחריות של התיקון עצמו שנעשה?
ישנו הבדל מכיוון שאתה "אישרת" לדברייך את התיקונים הנוספים לאחר שהועברה לידך הצעת מחיר ,כלומר ישנו קיבול שלך על אותה הצעה וכריתת חוזה.
ובכך לדעתי אתה "מבטל" את האחריות על התיקון שנעשה (לא אחריות כוללת). אם יש כאן עו"ד אשמח לקבל את דעתו בנושא.
אנסה להסביר את ההתרחשות אבל אני לא עורך דין.
הכלי "באחריות כוללת" שקיבל בעל פה במעמד הרכישה.
אחרי הטיפול התגלו תקלות שלא בהכרח קשורות לטיפול אלא כנראה למצב שבו היה הכלי עוד לפני שנמסר (ובטח הובטח שהכלי במצב מצוין ללא רבב).
"אחריות בעל פה",דהיינו ללא חוזה קניה או שום תיעוד של הנאמר,לא שווה כלום ובגדול לעמוד בה זה בגדר מחווה ללקוח,כי מבחינה חוקית לא חייבים לך דבר.
גם אני נפלתי בפח בטרייד של אבניר אי שם ב 2005,מאז חלפו 13 שנים אבל לא הרבה השתנה.
מכרתי לאחרונה קטנוע. הקונה התעקש על בדיקה. במוסך (מכון בדיקה) הבהירו טוב טוב לרוכש שבדיקה שלהם ובעצם של כל מכון נכונה לאותו רגע ולאותו רגע בלבד. כלומר, גם אם האופנוע יצא 10 בבדיקה ו 3 דקות אחרי שעלה לכביש הלך המנוע, אין למכון שום אחריות והם מחתימים על טופס. לא מכיר את עופר אבניר אבל בעצם כל קניה של כלי יד 2, כולל בנאדם פרטי, אין שום "אחריות" על מצב הכלי. נראה לי שמכרו לך אשליות לפי התאור שלך.
לא נכון.
יש מקומות בהם אתה מקבל אחריות (מוגבלת כמובן) על כלי הרכב, וזה מופיע בכתב.
לי תיקנו על חשבון סןכנות נזילה במשאבת מים.
הרבה פעמים הסוכנות היא גם מוסך ולכן יותר קל לה לתקן דברים, או לחילופין לבחון את כלי הרכב כשהם קונים אותו.
לי, היתה חוויה טובה עם הונדה בנושא.
לפני שנים היה לי קטנוע שלהם, שקניתי מהטרייד.
היו בעיות חשמל בגלל אזעקה שחוברה בצורה חובבנית ולא אמרו לי עליה.
כל הפירוק וכל מה שנעשה היה על חשבונם כולל הגרירה למוסך.