כמו שנאמר לפי החוק למוסך אסור היה לשחרר אותך אם זה מוצא חן בעיניך או לא. הם כן משחררים כי אתה לא באמת יכול להחזיק בכח אופנוע של בן אדם.
לעניין העלות והתיקון שלא בוצע - הכלי היה על ליפט 45 דק? פירקו והרכיבו גלגל? אתה מצפה שזה יהיה בחינם? שעת עבודה ממוצעת של מוסך היא 220 ש"ח, לקחו לך 100 + מע"מ (ועזוב שבזמן הזה "רק" פירקו והרכיבו גלגל).
לעניין התיקון שהוא סירב לתקן לך עם פטריה מבפנים - אם החור קרוב או נוגע בדופן הצמיג אסור לו לתקן. אם החור עובר קוטר מסויים גם אסור לו לתקן.
עכשיו אתה אומר לו סבבה אל תתקן רק תעשה פטריה זמנית שאגיע לעבודה 100 מטר מכאן, אבל אתה במילים אחרות מצפה שהוא יסכן את הרשיון שלו בשביל מישהו שהוא לא מכיר שאולי לא באמת יסע רק 100 מטר אלא ירכב על התיקון עד שיתפנצ'ר שוב/ יקרה משהו. בנוסף גם אם הוא מאמין לך שתרכב רק 100 מטר לעבודה לאט, הוא מסתכן בזה שגם בתוך ה100 מטר האלו אם קורה לך משהו הוא חשוף לתביעה ישירה ולסיכון גבוה מאוד של הרשיון שלו.
עניין בורג האיסכורית היה דיי הגדלת ראש לנסות לגרום לגלגל שלך להחזיק אויר עד העבודה, מאחר וגם את זה אסור לו לעשות.
בקיצור, הטענות הבירוקרטיות שלו רלוונטיות, היחס כמובן שלא.
דבר אחרון - מציע לך לעולם לא לקחת דוגמה מהוט-פיסטון על מחיר לכל מוצר שהוא. זה אתר קליקבייט אחד גדול ועסק ליצני, אין להם אף פעם שום דבר במלאי (בוודאי שלא צמיגים) ותמיד כשתתקשר יציעו לך משהו אחר במקום כי "אין במלאי" וזה גם המצב עם הצמיגים שראית ב900 ש"ח פחות. תעשה נסיון תתקשר ותבקש סט צמיגים כאלה במחיר הזה ותראה מה התשובות שתקבל.