אשמח לעזרה בנוגע לבחירת אופנוע להתחלה
מתלבט כבר הרבה זמן בין שני האופנועים שרשמתי בכותרת.
אשמח לעזרה ממנוסים יותר מה יותר מומלץ וידידותי לרוכב המתחיל.
בנוסף אם כדאי להוציא כלי מהחברה או עדיף יד 2... ואם עדיף יד 2 מה חשוב לבדוק לפני הקניה.
אשמח לעזרה בנוגע לבחירת אופנוע להתחלה
מתלבט כבר הרבה זמן בין שני האופנועים שרשמתי בכותרת.
אשמח לעזרה ממנוסים יותר מה יותר מומלץ וידידותי לרוכב המתחיל.
בנוסף אם כדאי להוציא כלי מהחברה או עדיף יד 2... ואם עדיף יד 2 מה חשוב לבדוק לפני הקניה.
שמע אחי, אני גם בתחילת דרכי בתחום ועשית קצת שיעורי בית על האופנועים האלה.
קודם כל חשוב לדעת שהשנה יגיע לישראל (טוענים שברבעון הראשון של 2018 כנראה שממש בקרוב) ninja 400 ויחליף את האח הקטן שלו ninja300 אז קח את זה בחשבון במעמד הקנייה.
לגבי ה R3 שמעתי, קבלתי וקראתי (יש לציין שלא רכבתי על אף אחד מהכלים) רק ביקרות טובות. אמין (בכל זאת ימאהה), חזק (יחסית כמובן), והכי חשוב אופנוע "סלחן" ומתאים מאוד לרוכב מתחיל.
וגלולת הכותרת - העיצוב שלו פשוט מדהים.
אני אישית כנראה בסוף אלך על דו שימושי בגלל שרוצה לחוות קצת את השטח אבל אם הייתי צריך לבחור בין ה-ninja ל R3 הייתי ללא סופק הולך על הימאהה.
אבל ההמלצה הכי טובה שיש לי לתת לך זה ללכת לעשות נסיעת מבחן על 2 הכלים כי הכל זה בסוף תחושה אישית שלך.
תודה רבה על התשובה .... שאלה נוספת... לדעתך כשיכנס הנינג'ה המחירים של הימאהה יכולים לרדת?
לא ניראה לי שיורידו על ה-R3 מחיר, אבל אי אפשר לדעת. כרגע עדיין לא יודעים כמה יתומחר ה- ninja 400.
כרגע מה שידוע עליו שהוא יהיה מנוע טווין מקבלי. 45 כ"ס (שזה יותר ב 9.5 מה- 300 הנוכחית , והימאהה R3 עומד על 42 כ"ס)
ניראה שהנינג'ה 400 יהיה מאוד אטרקטיבי לקטגוריה ... השאלה מה יהיה המחיר ?...
אני הלכתי על הנינג'ה 300 מהסיבות הבאות:
בלמים עם ABS
קלאץ' מחליק
מחיר נמוך ושפע בשוק מה שאומר שהחלקים זולים יותר.
בנתיים ממש נהנה ממנו.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
לרוכב ראשון הייתי ממליץ לרכוש מיד שניה, גם כדי לא לספוג את ירידת הערך (שמשמעותית בכלים בנפחים האלה) וגם כי פחות כואב להפיל כלי משומש מכלי חדש מהניילונים.
לגבי כלים - רכבתי על הזד, האח העירום של הנינג'ה. מנוע מאוד גמיש, ידידותי למתחילים, מספיק כח לרכב בבין-עירוני (כן, גם לטיולים לא קצרים), די ספורטיבי ליכולות של מתחיל (הייתי מחליף את הצמיגים המקוריים למשהו עם יותר אחיזה). בגדול - אחלה חבילה. הבעיה הגדולה לדעתי היא עצם העובדה שהפסיקו לייבא אותם לטובת ה-400 (ולמיטב זכרוני גם לייצר אותם) ולכן מבחינת זמינות חלפים אני חושב שבטווח הקצר זה לא ישפיע אבל אם אתה מתכנן להשאר עם הכלי לכמה שנים אז קח בחשבון.
האר-3, ממה שהבנתי (מחבר שרכב על שניהם) יותר קרבי, אבל גם פחות נוח בנסיעות ארוכות.
3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
106,200KM and counting
Not all who wander are lost