ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
בגדול זה תלוי במערכת הספציפית שהותקנה על הכלי, עפ"י הוראות היצרן (אקרפוביץ) ניתן יהיה לדעת באם נדרש שינוי במערכת ניהול הדלק או לא.
לרוב משתמשים במערכת ניהול שמתלבשת על המערכת הקיימת (power commander) מאשר שינוי במחשב המנוע.
באם המערכת הותקנה ע"י מתקין מורשה - הוא "אמור" לדעת את המידע הנ"ל.
נסה להשיג את שם המערכת, המשתיק וביחד עם שנתון הכלי תוכל לחפש ברשת את המידע.

דוגמא לקיט קומבו של פול סיסטם + פאוור קומנדר https://www.revzilla.com/motorcycle/...z-09-2014-2016
דוגמא לקיט פול סיסטם https://www.revzilla.com/motorcycle/...ha-fz-09-fj-09
שים לב שבתיאור המוצר של הפול סיסטם יש שורה המציינת שלא נדרש שינוי בניהול הדלק אבל באם רוצים ביצועים אופטימליים יש להשתמש ב'מחשב דלק'.
"No fuel remapping required, but for optimal performance RevZilla recommends use of a fuel controller"

למיטב ידיעתי יש למחשבים הללו שלל מפות שניתן להוריד ולחבר לבד, בשביל כיוונים מדוייקים יותר יש להעלות את הכלי על דינמומטר.
לרוב השתמשו (בעבר) במערכות piggy back כמו הפאוור קומנדור אבל בשנים האחרונות יש דעיכה בשימוש בהם כי בחלק גדול מהאופנועים הECU "נפרץ" וישנם אפילו תוכנות חינמיות לכל דורש שמאפשרות לשנות את מפות המקור בECU שזה כמובן עדיף מכל מפת קיזוז.

פאוור קומנדר לא נשארו חייבים והצליחו להביא ערך מוסף בדמות auto tune ועוד כמה גדג'טים אבל הם עומדים מול מוצרים חינמיים או טיונרים שהתחילו לבנות מפות על הECU ובזה קשה להילחם.