מה שג'ק אמר.
קח בחשבון שהמגינים אמורים לשמור על האופנוע במקרה של נפילה. חתיכות ברזל מהגינה של הסיני לא בהכרח יעשו את העבודה, ויותר מזה, מכיוון שהמגינים מתחברים לשילדה, במקרה של נפילה יש סיכון לפגיעת שילדה. למגינים של גיווי/קאפה/פויג יש, לכאורה, אחריות שזה לא יקרה.
בסופו של דבר רכשתי מגנים בארץ ממוטו דיפו (ותודה לעידן על השירות והסבלנות)
עם הערכה קיבלתי תמונה איך מרכיבים וזה בהחלט מאוד פשוט
החיסרון הוא שעושה רושם שיש הרבה יותר וויברציות שעוברות מהמנוע לאיזור החלציים באיזור ה5000 סל"ד
קראתי שזו תופעה מוכרת ובפורומים בחו"ל ממליצים לשחרר את הברגים הצידיים, לשחרר לחץ מהמיתלים ולחזק את הברגים התחתונים ואז את העליונים
וכך לאפשר לשלדה להמתח
אם למישהי יש ליפט מספריים קטן כדי שאוכל להשתמש בו לצורך כך אשמח לעזרה
בועז
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא