קיים הבדל אחרת הם לא היו שם, אצלי נפלה משקולת אחת כתוצאה מהתקנה מרושלת של מגן וניתן להרגיש בהבדל בין ימין לשמאל
Sent from my SM-N910F using Tapatalk
שלום רב,
הבנתי שהמשקולות בצידי הכידון אמורות למזער ויברציות ובכך למנוע נימול בידיים בזמן רכיבה.
אני רוכב על דיוק 390 והייתי רוצה להתקין להם מגיני ידיות שניתן לרכוש בEBAY יחסית בזול. הבעיה, שאין להם משקולות - הן קלות לגמרי.
יש מישהו שהתקין מיניסיון ויכול להגיד אם בכלל הרגיש הבדל.
לצורך הדוגמא אני מתכוון לכאלה: https://www.ebay.com/itm/Brake-Clutc...VEaevw&vxp=mtr
אשמח לשמוע מבעלי ניסיון.
תודה !
קיים הבדל אחרת הם לא היו שם, אצלי נפלה משקולת אחת כתוצאה מהתקנה מרושלת של מגן וניתן להרגיש בהבדל בין ימין לשמאל
Sent from my SM-N910F using Tapatalk
פות"ש , עשה ניסוי. פרק את המשקולות וצא לרכיבה. באם אתה מרגיש סבבה עם הויברציות - הזמן את המגנים.
חפש דיווחים ברשת מחו"ל ובמיוחד ב www.ktmduke390forum.com, מצאתי הרבה שמחליפים אותן למראות או מורידים בכדי "לקצר" את אורך הכידון. אחד דיווח שהויברציות מורגשות מאוד (ברכיבה ללא משקולות) בעוד שאחר באותו פוסט לא הרגיש הבדל, כמוהו גם אחרים שהחליפו למראות.
מעבר לזה, אתה תמיד יכול להוסיף "משקל" למגנים, בורג ארוך יותר ותושבת בין הקצה של בסיס המגן למשקולת אמורים לעשות את העבודה (מעולם לא ניסיתי). קח בחשבון שזה יאריך לך את רוחב הכידון ויצמצם אפשרות של מעבר בין רכבים בתנועה צפופה.
הרבה מדווחים שלא ניתן להסיר בקלות את תושבת המשקולת שמותקנת בתוך הכידון (היא מודבקת בתור הכידון). בשביל לא להסתבך הרבה מתקינים בעזרת בורג המתאים להברגה של התושבת ולא משתמשים בתושבות שמגיעות עם החלק שהזמינו. חלק הסירו בקדיחה או חימום והמסת הדבק. ייתכן שאפשר גם "לחלוץ" ע"י בורג ארוך, בוקסה ושייבות בדומה לחליצת מיסבי זרוע.
אני רוכב עם המגנים האלו, יש להם משקולת, יכול להיות שאולי המשקל של המשקולת לא כמו המקורי (מניח שזה שונה מאופנוע אחד לשני), אצלי מורגש רעד מאוד קל בכידון שלי ממש לא מפריע ובטח שלא מרדים לי את הידיים.
תודה לכולם !