פות"ש , עשה ניסוי. פרק את המשקולות וצא לרכיבה. באם אתה מרגיש סבבה עם הויברציות - הזמן את המגנים.
חפש דיווחים ברשת מחו"ל ובמיוחד ב www.ktmduke390forum.com, מצאתי הרבה שמחליפים אותן למראות או מורידים בכדי "לקצר" את אורך הכידון. אחד דיווח שהויברציות מורגשות מאוד (ברכיבה ללא משקולות) בעוד שאחר באותו פוסט לא הרגיש הבדל, כמוהו גם אחרים שהחליפו למראות.
מעבר לזה, אתה תמיד יכול להוסיף "משקל" למגנים, בורג ארוך יותר ותושבת בין הקצה של בסיס המגן למשקולת אמורים לעשות את העבודה (מעולם לא ניסיתי). קח בחשבון שזה יאריך לך את רוחב הכידון ויצמצם אפשרות של מעבר בין רכבים בתנועה צפופה.
הרבה מדווחים שלא ניתן להסיר בקלות את תושבת המשקולת שמותקנת בתוך הכידון (היא מודבקת בתור הכידון). בשביל לא להסתבך הרבה מתקינים בעזרת בורג המתאים להברגה של התושבת ולא משתמשים בתושבות שמגיעות עם החלק שהזמינו. חלק הסירו בקדיחה או חימום והמסת הדבק. ייתכן שאפשר גם "לחלוץ" ע"י בורג ארוך, בוקסה ושייבות בדומה לחליצת מיסבי זרוע.