עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 35 מ 35

אשכול: אופנוע נוח- יש חיה כזו?

  1. #31
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    326
    ציטוט נכתב במקור על ידי tree צפיה בהודעה
    סלקטיבי ביותר, אני הייתי מעדיף, MXS125 או תלת גלגלי לעיר, אבל מה אני יודע אני בתוך העיר בעיקר הולך ברגל ונוסע באוטובוסים.
    כיום עם 125 קטן ולא נוח במיוחד, לכן כל הקטנים לא באים בחשבון ומחפש את הכלי הבא שלי. לכן ביקשתי קצת מידע אך אני מבין שזה מאוד מגוון וכנראה שאצטרך באת להתנסות במספר כלים עד שאמצא.

  2. #32
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי tomy669 צפיה בהודעה
    כיום עם 125 קטן ולא נוח במיוחד, לכן כל הקטנים לא באים בחשבון ומחפש את הכלי הבא שלי. לכן ביקשתי קצת מידע אך אני מבין שזה מאוד מגוון וכנראה שאצטרך באת להתנסות במספר כלים עד שאמצא.
    תוכל לנסות לתאר מה בדיוק חסר לך בקטנוע? רגליים מכופפות? כאבי גב עליון? תחתון? הכידון גבוה או נמוך מדי? קרוב מדי לברכיים?

  3. #33
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    326
    אנסה להסביר מה לא נוח.
    הברכיים מקופלות מידי ובלי יכולת לשלוח את הרגליים קדימה ולתמוך בגוף שנשלח קדימה. הרגל תמיד תהיה בזווית של פחות מ90 מעלות.
    והכיסא כל הזמן שולח אותי קדימה ולא מאפשר לי את היכולת להרחיק את הישבן, גורם לגוף להיצמד לכיוון הקידון.

  4. #34
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי miki צפיה בהודעה
    היו לי לא מעט אופנועים, אולם, בגולת הכותרת של האופנועים שעברו תחת ידי זוכה BMW כשהמלך היה K1200LT מפלץ של למעלה מ 400 ק"ג . כבד ומפנק... מצד שני אני לא רוכב בעיר כך שהגודל לא הפריע לי.
    אני מניח שהאופנוע הדגל הנוכחי K1600GTL הוא אחד הנוחים והמהנים לרכיבה בקטגוריה.

    אופנוע נוסף שמעולם לא הרגשתי בו את המורכב הוא XV1900 האופנוע פשוט ענק, לא מבינים עד כמה עד אשר רוכבים עליו. והמרחב רוכב \ מורכב (להערכתי ) גדול
    מהמרחב של הגולדווינג, תנוחת רכיבה (מבחינתי) מעולה , הבעייה היא שהכסאות המקוריים לא נוחים לאורך זמן. אלפיית ירקרקים + מכס = ישבנך נח על קורבין\מוסטנג מפנקים ומענגים.

    צריך לזכור שמה שנוח לי , לא בהכרח נוח לך.
    נוחות זה עניין אינדיווידואלי שמכיל לא מעט פרמטרים החל ממשקל גוף ממדים וכמובן שזה מקבל תוקף כאשר מדובר גם במורכב.

    בהמשך למה שמיקי רשם את ישבני הלבן והענוג לא אניח על אופנועים דוגמת הXV הקאסטום קרוזר הארלי ודומיהם למעט אם אוכל להחזיק מעל אופנוע אחד ואז זה יהיה הכלי שלי לרכיבה לקפה או דילוגים קצרים בסביבה.

    אני רוכב כיום על GTR1400 שבהחלט כלי נוח שאיפשר לי רכיבה רצופה לאילת (למעט עצירה אחת לתדלוק) ובהחלט מהווה את אחד האופנועים הכי נוחים (אולי הכי נח) שהיו לי.
    אגב אצל מיקי שרוכב גם על GTR המצב קצת שונה.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  5. #35
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    נוחות זה עניין אינדיווידואלי שמכיל לא מעט פרמטרים החל ממשקל גוף ממדים וכמובן שזה מקבל תוקף כאשר מדובר גם במורכב.

    בהמשך למה שמיקי רשם את ישבני הלבן והענוג לא אניח על אופנועים דוגמת הXV הקאסטום קרוזר הארלי ודומיהם למעט אם אוכל להחזיק מעל אופנוע אחד ואז זה יהיה הכלי שלי לרכיבה לקפה או דילוגים קצרים בסביבה. לוקי - הבעייה של הקרוזרים הכבדים היא שבד"כ המושב המקורי דרעאק ובענק. חוץ מזה לצרכים שלי - רכיבה רגועה הוא מספק כמות עצומה של כייף. יש בו משהו שאין באופנוע אחר, והוא נוח מאוד בכל פרמטר למעט כיסא שמחייב עצירה כל 50 ק"מ שנקראת אצלי ואצל זוגתי עצירת טוסיק שכן הכאב שם ממש לא נעים...
    אני רוכב כיום על GTR1400 שבהחלט כלי נוח שאיפשר לי רכיבה רצופה לאילת (למעט עצירה אחת לתדלוק) ובהחלט מהווה את אחד האופנועים הכי נוחים (אולי הכי נח) שהיו לי.
    אגב אצל מיקי שרוכב גם על GTR המצב קצת שונה.
    אני דווקא קצת חולק עליך בעניין ה GTR, הוא נוח אבל רכבתי על נוחים ממנו. מה שכן יש לו "ריגושים" שלא חוויתי באף אופנוע אחר .
    מבחינתי הבעייה ב GTR היא כידון מעט נמוך (יודע - יש רייזרים ) וכן כיסא שיש מקום לשפרו. כמו כן, האופנוע הזה גבוה. זה נוח מבחינת ראות שכן אני רואה מעל גגות חלק ניכר מהרכבים, לא נוח ברמזורים כי אני לא יכול לגעת עם שתי כפות הרגליים ברצפה. זה מעיק כשרוצים לעצור על משטח עם חצץ או חול שם אתה מנסה להשיג אחיזה מרבית.
    כבר הרבה זמן אני מבשל את הרעיון למכור אותו להשאר רק עם ה XV ולקנות במקומו היילקס.
    בעולם אוטופי, שניהם (XV + GTR ) היו מתעופפים והייתי עובר לעולם הנוחות בדמותו של R1200RT ואולי עם הלוואה כלשהי לשיא הנוחות K1600GTL . ההונדה GL1800 חלום, אבל עם רמות המחירים ההזויות שדורשים על משומש, ועם היבואן הנוכחי אין מצב.
    בעולם המציאותי זוגתי מטילה ווטו מוחלט על מכירת ה XV.
    GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO