מנסה להבין אם אחרי 25 שנה של רכיבה על דו״ג לא ״אתאכזב״ מהקורס.
יש פה רוכבים שעשו קורס רכיבה אחרי שנים של רכיבה ויכולים לשתף? תודה.
מנסה להבין אם אחרי 25 שנה של רכיבה על דו״ג לא ״אתאכזב״ מהקורס.
יש פה רוכבים שעשו קורס רכיבה אחרי שנים של רכיבה ויכולים לשתף? תודה.
Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE
אני עשיתי. הם לא חידשו לי יותר מדי, אבל עדיין, אתה מתרגל עם עין של מדריך שמעיר לך על טעויות.
הבעיה העיקרית היא להפטר מהרגלים רעים. ויש הרבה כאלה.
צריך משמעת רצינית כדי להמשיך לתרגל עם עצמך, כדי להטמיע את מה שתרגלת בקורס.
אני עשיתי, אחרי עשרים שנות רכיבה.
הוסיף לי ולימד אותי. נקודה.
חידד נק' כמו בלימה ותנוחה ופתר בעיות אקוטיות שהפריעו לי כל אותן שנים
(פניית 270 מעלות במחלף, למשל - ידיים קלות על הכידון, מבט, גז... תמיד בלמתי במהלך הפניה ולא עברתי 'חלק' - מאז הקורס ועד היום - שר שירים ומחייך בקסדה בכל פעם שמזדמן לי מחלף כזה).
לעניות דעתי - קורס רכיבה שווה את משקלו בזהב (או סיבי פחמן). למתחיל ולוותיק כאחד.
* חשוב גם להתאמן אח"כ מדי פעם בפעם - כדי לשמור על הגמישות![]()
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
תודה ayalzo ו rusty james.
אחרי הקורס, המסקנות שלי דומות לשלכם, אחד לאחד.
אני שמח שלבן שלי, אחרי חודש וחצי על דו גלגלי, נוספו כלים חדשים לרכיבה בטוחה יותר.
Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE
שמח מאוד לקרוא!
רכיבות טובות לשניכם
- מקווה שהשרשור יעזור גם לעוד רוכבים שטרם עברו הכשרה כזו - לגשת לקורס רכיבה מתקדמת כבר...
ולמי שכבר עברו - לגשת לתרגל - פעם בפעם- במתחם סגור וסטרילי. רצוי עם הדרכה, אבל גם לבד זה טוב יותר מכלום.
* אחריות רוכב ומשמעת עצמית - בכביש הציבורי ובאימוני מגרש - נחשבת בעיני הכרח. גם מיגון מלא.
אחרת זה לא אימון בטיחות (ובשביל אימון סטאנטס - רובנו המכריע די עלוב)...
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
תודה על העדכון. גם אני עשיתי קורס רכיבה רק אחרי 20+ שנות רכיבה והוא הוסיף לי המון - מומלץ!
שווה את הכסף ולא משנה אצל מי, חשוב להמשיך ולתרגל.
Tracer 900
Grasshopper AT 2016
Vstrom 650 2011
CB250R 2011
איפה עשיתם את הקורס? 😃
אחד הדברים הכי משמעותיים בקורס רכיבה זה באמת העין הבוחנת של המדריך שמאיר, מספק תובנות ומתקן טעיות.
לכתוב שזה חובה ומעולה פשוט עושה עוול - זה הרבה יותר מזה ולו רק בגלל הביטחון שמדובר במדריך שזה מה שהוא עושה למחייתו, ולא "עוד אחד" שנותן עצות או "עצות" (אגב חלקם הגדול מחלק את העצות בתום לב ובכוונה טובה אבל זה באמת משנה בשורה התחתונה), ואתה נשאר לתהות האם באמת מדובר בעצה שתציל אותך או תקרב אותך לתאונה...
המשמעות של קורס רכיבה אגב מקבל בזמן האחרון משנה תוקף דווקא בקרב רוכבים צעירים שמקבלים עצות ממורי נהיגה לבלום כמה שיותר עם הברקס האחורי ועוד שלל עצות כאלה ואחרות.
מסכים עם כל מילה!
על אופנוען מאומן שמעתי רק דברים טובים. אני עשיתי בפרוריידינג ויש לי רק דברים טובים לומר עליהם. אחרי שני הקורסים שעשיתי החיבור לאופנוע השתפר לרמות שלא חשבתי שאפשריות (ואני רק בתחילת הדרך בעניין).
לדעתי קורס כזה צריך להיות חובה לכל רוכב חדש, פחות בגלל חוק חוק כמו בגלל אחריות ורצון לחיות.
אני גם כן שמעתי רק דברים טובים על שניהם. אולי זה יראה מוזר, אבל זה מרתיע אותי. לא יכול להיות שלמשך שנים 100% יהיו מרוצים. חוק ״מספרים גדולים״.
דבר שני - שניהם עובדים במרכז בלבד. מה עושים בצפון או דרום?
ודבר שלישי - בכמה כבר אפשר להשתפר אחרי 5 שעות הדרכה, טובים ככל שיהיו?
Sent from my iPhone using Tapatalk