הכל מתחיל ונגמר ברוכב, אפשר לעשות הכל עם אופנוע במידה והרוכב מודע למגבלות, יודע מה הוא עושה
ומוכן לשלם מחיר מסוים.
פעם היה אופנוע אחד, טיפש מסורבל, כבד וחסר טכנולוגיה מודרנית, המיגון היה מזערי ,אם בכלל.
ותאמין או לא, רכבו, טיילו, עבדו, הכבישים היו פחות טובים, שטחי עפר ושבילים היו חלק מהנוף, ורכבו.
עם השנים נהינו מפונקים, קיבלנו אופנוע לכל קטגוריה, אופנוע לכביש המהיר, אופנוע עירוני, אופנוע שטח,
אופנוע למכולת סליחה למרכול, אופנוע לבנות אופנוע לבנים אופנוע למי שבאמצע. אופנוע לשמאלנים אופנוע
לשטחים, אופנוע לצמחוניים ומחבקי עצים, אופנוע לחוטבי עצים.
היום אם אין לך בולם חשמלי 19 מצבי צבירה, אתה לא יכול לרדת לכורכר שבצד הכביש, אנשים קונים אדוונצ'ר
בשביל לרכוב לקפה בון בון בת"א מהטיילת.
בקיצור אם אתה מאלה שמפחדים, עדינים, לובש תחתונים עם חיבורים ללא תפירה שלא יציק לך, ומחפש מחממי ידים
התשובה היא לא.
אם היית חי"רניק בצבא, מסוגל לטפס קצת ג'אבלאות בחורף עם בוץ בנעליים, ישן בשק"ש בשטח באמצע תרגיל טנקים
ולא מפחד מקצת כאב. השמיים הם הגבול.
אגב יש גם קרוזרים נוחים להפליא.
