בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
כרובי, אתה ממש בחור משעשע.
ספר לי מה היכולות הדינמיות שאני מפסיד ברכיבה של 8 ק"מ בעליות, ירידות, פקקים ורמזורים של חיפה על וורסיס 1000 בגלל הארגז ששוקל אולי 10 קילו (בד"כ פחות).
מה שאתה אומר היה אולי נכון אם היית רוכב על כלי קטן וקל דרך כביש ברמה של נס הרים. למקרים כמו שלי (ואני מניח ששל הרבה רוכבים אחרים) זה פשוט לא רלבנטי.
אגב, ניסיתי לרכב בלי הארגז. אין שום שינוי.
אני שמח שאתה משועשע. אבל מבין השורות עולה נימה של מרמור ואכזבה. כאילו השעשוע עליו אתה מצהיר, מנסה להסתיר את העובדה שלא הבנת את ההומור שבדבר.
אבל עזוב: נמשיך בנימה ובכיוון של האשכול הזה
פשוט מאוד: מחיר הקנייה ששילמת על האופנוע? היה גבוה מדי. עלות הדלק? גבוהה מדי. עלות הביטוח? גבוהה גם היא. לפי השימוש שאתה מתאר ושמאפיין את שימושייך לדו גלגלי: היית צריך לרכוש קטנוע. ואז גם היה היגיון בארגז.
![]()
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
באותה נימה: כרובי, אתה קצת מזכיר לי את אשתי (הקודמת). לא, לא בגלל הזקן. גם היא ידעה יותר טוב ממני מה טוב בשבילי.
ניסיתי קטנוע. יותר מאחד. לא בשבילי. לא מתחבר עם הישיבה (להבדיל מרכיבה), לא עם התנהגות הכביש ולא עם וריאטור (גם הרכב שיש לי הוא אספנות עם גיר ידיני).
ואתה יודע למה שלמתי את מה ששילמתי (לדעתך יותר מדי)? כי אני יכול. וכי בפעם ב... שאני יוצא לרכיבת תענוגות (מישהו אמר כביש בית אורן?) או לרכיבה ארוכה יחסית (ת"א, ירושלים) אני נהנה מכל שנייה וגם מהעובדה שאני לא צריך לסחוב אתי את כל הציוד כשאני יורד מהאופנוע או להזיע בגב מהתרמיל שאני נושא או להתחיל כל רכיבה בקשירת ציוד על המושב האחורי ופרוק כשאני עוצר.