יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, פנה לרשות המסים בדרישה להמשך טיפול בהורדת המס לאופנועי A1 רגע לפני מהלך חקיקה בכנסת.
http://fullgaz.co.il/?p=129725
יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, פנה לרשות המסים בדרישה להמשך טיפול בהורדת המס לאופנועי A1 רגע לפני מהלך חקיקה בכנסת.
http://fullgaz.co.il/?p=129725
מעניין מה יהיה בעצם עם אופנועים של BMW שאפשר להוריד שם חוקית את ההגבלה? אני קונה את האופנוע כa1.... משלם מס קניה נמוך ומוריד אחר כך את ההגבלה?
כן בהחלט, אני פשוט יודע שהיום המחשבים של משרד הרישוי לא מדברים עם המחשבים של רשויות המס וזה יהיה פשוט סחבת בירוקראטית.
בכל מקרה אני חושב שהורדת מיסוי אחידה לכל הכלים (אולי לעשות דיפרנציאציה לגבי כלים מאד יקרים) יחד עם טיפול בדואפול של מטרו ואבניר תביא לתוצאות טובות יותר.
הרי יש הרבה מאד כלים שהם A ועדיין משמשים בעיקר לניוד יומיומי.
צריך לרשום איזה מכתב לגפני...
יש הרבה עבודה בכל נושא התחבורה בישראל...
אנחנו לא במימדים אירופים/אמריקאים/אוסטרלים...בהכל אנחנו מפגרים מאחור מלבד זיהום אויר.
לא נראה לי שיקרה שיורידו את המס כמו שעדיין משלמים לביטוח לפי סמ"ק ולא כוחות סוס.
מדינה פרמיטיבית...
Sent from my MI 5X using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי 2 Strokes; 21-02-2018 בשעה 00:28.
מלבד זיהום אוויר ???
איפה ישראל ואיפה סקנדינביה...
אפילו בספרד בהרבה מחוזות יש מוניות היברידיות בלבד, מה שאני מתפלל שיקרה כבר בישראל.
פינוי אשפה בברצלונה עם משאיות חשמליות שקטות... וכו'
רכבות בישראל, רק בקרוב אמור להיות קו רכבת חשמלי ראשון, אחרי שבעולם זה קיים כבר עשרות שנים, אם לא מאה בחלק מהמקומות.
תתחשב בזה שבישראל יש צפיפות אוכלוסין גבוהה מאוד והמדינה קטנה, הזיהום פה בכלל לא נמוך... לא אומר שאין מקומות דומים לנו או גרועים בהרבה, אבל בשביל START UP NATION, יש לנו עוד הרבה לאן לשאוף מבחינת איכות סביבה/ איכות חיים /זיהום אוויר.
עוד מעט הממשלה מתפרקת והכל ידחה בעוד כמה שנים