מי אמר שצריך להחליף אופנוע? אפשר לשים מתאמים לקידון ( מתכת בין הקידון לאופנוע שמגביה את הקידון) ואז הנסיעה תהיה יותר זקופה
כבר שנתיים עם אותו כלי - gsr 750.
כמעט 40,000 ק"מ, רובם ככולם בית-עבודה.
את האופנוע קניתי חדש מהחברה, ואני מתחיל לחשוב על הכלי הבא.
חשבתי דווקא לעבור לכלי עם ישיבה יותר יותר נוחה, ולא לאחד יותר חזק או מהיר.
ו bmw f700 נראה לי מעניין מאוד.
יש לו מחיר שאני יכול לעמוד בו [בלחץ, בקצה הסקאלה, זה בהנחה שאני אקנה שוב כלי חדש מהניילון]
ישיבה זקופה, מראה שאני מתחבר אליו, וגם קצת טכנולוגיה...
אני מבין שאני מאבד פה קצת כח/מומנט, אבל אני אחיה עם זה בשלום,
מבחינתי מדובר ברכב שלי, ואני עושה כל יום 60 ק"מ לפחות, רובם בפקק בין עירוני...
אחת ההגבלות שיש לי היא שאני חייב להישאר ניייד.
כך שאם אמכור - אז צריך להיות אופנוע אחר זמין לקנייה מיידית.
או טרייד אין.
כל יום חופש הוא מבחינתי על גבול הבלתי אפשרי...
כאן נכנסת הבקשה שלי -
מה אתם עשיתם/ ממליצים לעשות?
כמה אופנועים נוספים באותה קטגוריה/מחיר פיספסתי?
מי אמר שצריך להחליף אופנוע? אפשר לשים מתאמים לקידון ( מתכת בין הקידון לאופנוע שמגביה את הקידון) ואז הנסיעה תהיה יותר זקופה
תנסה את הטרייסר 700.
יותר זול ויותר נוח מהבימר.
אני רוכב על F700 ומאוד מרוצה
ממליץ בחום על האופנוע
לדעתי לא ניתן לרכוש F700 חדש
F700 GS ?
אולי כבר F750?
אני לא מצאתי משהו נוח יותר מהב.מ.וו עם כיסה " קומפורט".
יש בעייה קטנה ב פקקים,לעבור בין רכבים
לגבי ההתניידות, אתה יכול לשכור השכרת רכב לשבוע שבועיים. המחיר לא בשמיים.
אם שדרוג הנוחות הוא בחשיבות עליונה, יש חברה לא קטנה של ויסטורמים, טרייסרים, ורסיסים שיכולים לעשות את העבודה
אני ממליץ לך לשדרג את ה-750.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
ה-f700gs עם כיסא קומפורט אכן מאד נוח. לא רכבתי על הסוזוקי אך לדעתי ל-ב.מ.וו יש יותר מומנט וכח זמין בסל"ד נמוך. כלי אידיאלי לשימוש יום יומי ואפשר גם להינות איתו בסופ"ש.
להינות איתו בסופ"ש.- כדאי כבר להסתכל לכיוון 800.![]()
לפי האתר שלהם -
http://bmw-motorrad.co.il/product/f-700-gs-draft/
הוא עדיין נמכר.
ה 800 יקר באופן משמעותי, לא בא בחשבון מבחינתי.
לא ראיתי שעושים טרייד אין לאופנוע הזה...
אם מישהו מכיר - אשמח לשמוע.
לעניין ויסטורמים, טרייסרים, ורסיסים,
אז כבר ממש לא בא לי סוזוקי...
הוציאו לי את כל החשק בקניה האחרונה. עברו שנתיים, ואני עדיין מבועס מחווית הקנייה בעופר אבניר.
רכבתי על ורסיס 650 של חבר, הרגיש לי קצת כמו אופניים.
טרם ניסיתי את הטרייסר. אני אנסה לבצע נסיעת מבחן בקרוב...
שושנים, לא הבנתי למה התכוונת.
נשמע שהטרייסר 09 יכול להתאים לך
Tracer 900
ביקשת בכותרת שנמליץ לך לשדרג את....אז המלצתי.
צחוק בצד, גרסאות ה-MT הגדולות הם אופציה שפויה לספורט
תיור.
הייתי הולך על הטרייסר ומוסיף גם ארגזים לטובת נוחות מוחלטת.
אם אתה רוצה לשחק במגרש של הגדולים לך עם גרסאות ה-1000
של הויסטרום או הורסיס. פחות ספורטיביים יותר כלים לרכיבות ארוכות.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
לקח לי זמן להבין את הבדיחה,
זה מה שקורה כשלא מנסחים כותרת נכון...
רק מלראות מחירים-
טרייסר 700 - עולה 70 - כמו bmw f700
טרייסר 900 - עולה 80 - לא בתקציב, בטח שזה לפני תוספות.
ורסיס 1000 - עולה 80. לא בתקציב.
חייב לציין שאני לא בדיוק גבוהה- ושזה היה חלק מהשיקול בקניית האופנוע הקודם.
אני מעדיף שלפחות רגל אחת תהיה יציבה לגמרי על הקרקע.
לעניין הויסטרום - כמו שציינתי, מעדיף שלא להיכנס שוב לעופר אבניר.
נערך לאחרונה על ידי ofir; 24-02-2018 בשעה 11:55. סיבה: שגיאת כתיב