עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 24

אשכול: מבקש המלצות לשדרוג gsr 750

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228

    מבקש המלצות לשדרוג gsr 750

    כבר שנתיים עם אותו כלי - gsr 750.
    כמעט 40,000 ק"מ, רובם ככולם בית-עבודה.

    את האופנוע קניתי חדש מהחברה, ואני מתחיל לחשוב על הכלי הבא.

    חשבתי דווקא לעבור לכלי עם ישיבה יותר יותר נוחה, ולא לאחד יותר חזק או מהיר.
    ו bmw f700 נראה לי מעניין מאוד.

    יש לו מחיר שאני יכול לעמוד בו [בלחץ, בקצה הסקאלה, זה בהנחה שאני אקנה שוב כלי חדש מהניילון]
    ישיבה זקופה, מראה שאני מתחבר אליו, וגם קצת טכנולוגיה...


    אני מבין שאני מאבד פה קצת כח/מומנט, אבל אני אחיה עם זה בשלום,
    מבחינתי מדובר ברכב שלי, ואני עושה כל יום 60 ק"מ לפחות, רובם בפקק בין עירוני...

    אחת ההגבלות שיש לי היא שאני חייב להישאר ניייד.
    כך שאם אמכור - אז צריך להיות אופנוע אחר זמין לקנייה מיידית.
    או טרייד אין.
    כל יום חופש הוא מבחינתי על גבול הבלתי אפשרי...

    כאן נכנסת הבקשה שלי -
    מה אתם עשיתם/ ממליצים לעשות?
    כמה אופנועים נוספים באותה קטגוריה/מחיר פיספסתי?

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    239
    מי אמר שצריך להחליף אופנוע? אפשר לשים מתאמים לקידון ( מתכת בין הקידון לאופנוע שמגביה את הקידון) ואז הנסיעה תהיה יותר זקופה

  3. #3
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    תנסה את הטרייסר 700.
    יותר זול ויותר נוח מהבימר.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2017
    הודעות
    38
    אני רוכב על F700 ומאוד מרוצה
    ממליץ בחום על האופנוע
    לדעתי לא ניתן לרכוש F700 חדש

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir צפיה בהודעה
    כבר שנתיים עם אותו כלי - gsr 750.
    כמעט 40,000 ק"מ, רובם ככולם בית-עבודה.

    את האופנוע קניתי חדש מהחברה, ואני מתחיל לחשוב על הכלי הבא.

    חשבתי דווקא לעבור לכלי עם ישיבה יותר יותר נוחה, ולא לאחד יותר חזק או מהיר.
    ו bmw f700 נראה לי מעניין מאוד.

    יש לו מחיר שאני יכול לעמוד בו [בלחץ, בקצה הסקאלה, זה בהנחה שאני אקנה שוב כלי חדש מהניילון]
    ישיבה זקופה, מראה שאני מתחבר אליו, וגם קצת טכנולוגיה...


    אני מבין שאני מאבד פה קצת כח/מומנט, אבל אני אחיה עם זה בשלום,
    מבחינתי מדובר ברכב שלי, ואני עושה כל יום 60 ק"מ לפחות, רובם בפקק בין עירוני...

    אחת ההגבלות שיש לי היא שאני חייב להישאר ניייד.
    כך שאם אמכור - אז צריך להיות אופנוע אחר זמין לקנייה מיידית.
    או טרייד אין.
    כל יום חופש הוא מבחינתי על גבול הבלתי אפשרי...

    כאן נכנסת הבקשה שלי -
    מה אתם עשיתם/ ממליצים לעשות?
    כמה אופנועים נוספים באותה קטגוריה/מחיר פיספסתי?
    אם לחוץ לך כל יום ללא אופנוע, וגם ככה לא פשוט למכור לבד אז תשקול טרייד, כמובן בהנחה שאתה מבין שאתה תקבל בהתאם כי זה עסק שצריך להרוויח...
    Tracer 900

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    F700 GS ?
    אולי כבר F750?
    אני לא מצאתי משהו נוח יותר מהב.מ.וו עם כיסה " קומפורט".
    יש בעייה קטנה ב פקקים,לעבור בין רכבים

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    לגבי ההתניידות, אתה יכול לשכור השכרת רכב לשבוע שבועיים. המחיר לא בשמיים.
    אם שדרוג הנוחות הוא בחשיבות עליונה, יש חברה לא קטנה של ויסטורמים, טרייסרים, ורסיסים שיכולים לעשות את העבודה

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אני ממליץ לך לשדרג את ה-750.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ה-f700gs עם כיסא קומפורט אכן מאד נוח. לא רכבתי על הסוזוקי אך לדעתי ל-ב.מ.וו יש יותר מומנט וכח זמין בסל"ד נמוך. כלי אידיאלי לשימוש יום יומי ואפשר גם להינות איתו בסופ"ש.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    להינות איתו בסופ"ש.- כדאי כבר להסתכל לכיוון 800.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    לפי האתר שלהם -
    http://bmw-motorrad.co.il/product/f-700-gs-draft/

    הוא עדיין נמכר.

    ה 800 יקר באופן משמעותי, לא בא בחשבון מבחינתי.

    לא ראיתי שעושים טרייד אין לאופנוע הזה...
    אם מישהו מכיר - אשמח לשמוע.

    לעניין ויסטורמים, טרייסרים, ורסיסים,
    אז כבר ממש לא בא לי סוזוקי...
    הוציאו לי את כל החשק בקניה האחרונה. עברו שנתיים, ואני עדיין מבועס מחווית הקנייה בעופר אבניר.
    רכבתי על ורסיס 650 של חבר, הרגיש לי קצת כמו אופניים.
    טרם ניסיתי את הטרייסר. אני אנסה לבצע נסיעת מבחן בקרוב...

    שושנים, לא הבנתי למה התכוונת.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    נשמע שהטרייסר 09 יכול להתאים לך
    Tracer 900

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir צפיה בהודעה

    שושנים, לא הבנתי למה התכוונת.
    ביקשת בכותרת שנמליץ לך לשדרג את....אז המלצתי.

    צחוק בצד, גרסאות ה-MT הגדולות הם אופציה שפויה לספורט
    תיור.

    הייתי הולך על הטרייסר ומוסיף גם ארגזים לטובת נוחות מוחלטת.

    אם אתה רוצה לשחק במגרש של הגדולים לך עם גרסאות ה-1000
    של הויסטרום או הורסיס. פחות ספורטיביים יותר כלים לרכיבות ארוכות.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ביקשת בכותרת שנמליץ לך לשדרג את....אז המלצתי.

    צחוק בצד, גרסאות ה-MT הגדולות הם אופציה שפויה לספורט
    תיור.

    הייתי הולך על הטרייסר ומוסיף גם ארגזים לטובת נוחות מוחלטת.

    אם אתה רוצה לשחק במגרש של הגדולים לך עם גרסאות ה-1000
    של הויסטרום או הורסיס. פחות ספורטיביים יותר כלים לרכיבות ארוכות.
    לקח לי זמן להבין את הבדיחה,
    זה מה שקורה כשלא מנסחים כותרת נכון...


    רק מלראות מחירים-
    טרייסר 700 - עולה 70 - כמו bmw f700
    טרייסר 900 - עולה 80 - לא בתקציב, בטח שזה לפני תוספות.

    ורסיס 1000 - עולה 80. לא בתקציב.
    חייב לציין שאני לא בדיוק גבוהה- ושזה היה חלק מהשיקול בקניית האופנוע הקודם.

    אני מעדיף שלפחות רגל אחת תהיה יציבה לגמרי על הקרקע.

    לעניין הויסטרום - כמו שציינתי, מעדיף שלא להיכנס שוב לעופר אבניר.
    נערך לאחרונה על ידי ofir; 24-02-2018 בשעה 11:55. סיבה: שגיאת כתיב

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    149
    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir צפיה בהודעה
    לקח לי זמן להבין את הבדיחה,8
    זה מה שקורה כשלא מנסחים כותרת נכון...


    רק מלראות מחירים-
    טרייסר 700 - עולה 70 - כמו bmw f700
    טרייסר 900 - עולה 80 - לא בתקציב, בטח שזה לפני תוספות.

    ורסיס 1000 - עולה 80. לא בתקציב.
    חייב לציין שאני לא בדיוק גבוהה- ושזה היה חלק מהשיקול בקניית האופנוע הקודם.

    אני מעדיף שלפחות רגל אחת תהיה יציבה לגמרי על הקרקע.

    לעניין הויסטרום - כמו שציינתי, מעדיף שלא להיכנס שוב לעופר אבניר.
    טרייסר 700 עולה פחות מ 60.... וכך גם הויסטרום שעכשיו במבצע.
    בכל מקרה לא חושב שתרגיש שדרוג מול הgsr שלך.
    לעניין טרייסר 900 לדעתי הוא במבצע תמידי של איזור ה 70 .
    לסוף חייב לציין...כתבת באחד הפוסטים שלך עח חוויית שירות גרועה באבניר.....welcome to metro.

אשכולות דומים

  1. המלצות/דיס-המלצות עלמעיל רב עונתי של ZOR?
    על ידי orenavr2 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 27-01-2018, 13:42
  2. התייעצות בנוגע לשדרוג מתלים של MT 09
    על ידי assaf87 בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 16-05-2017, 00:49
  3. המלצות על אעזקה?
    על ידי nadav6 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 15-01-2017, 12:03
  4. מחפש המלצה למטרה נהיגה לשדרוג הרישיון לa1
    על ידי matanbar26 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-09-2015, 00:02
  5. המלצות לקסדה
    על ידי Dmarker בפורום פורום ציוד
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 21-09-2015, 08:09

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO