ממליץ על דוקטי S750.
לרדת בנפח נראה לי שיבאס, אז נשפר את התנהגות הכביש..
אחד האופנועים המוצלחים ונראה מדהים.
עם אתה רוצה אז אני מכיר שנת 2005 עם 18K ק"מ.
נראה לי שישאר לך עודף אחרי ה-R
אם כך, אכן שווה בדיקה שנייה.
טרייסר 900 נראה מעניין, ואני אתחיל לקרוא קצת ולראות איך אני מגיע לנסיעת מבחן.
לעניין חווית השירות-
לא הייתה לי שום תקלה עם האופנוע עצמו.
עופר אבניר הצליחו לבעס אותי לחלוטין בזכות שרות פשוט ובסיסי שלא נתנו לדעתי ללקוח שקנה כלי חדש. לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הייתי נזקק לשירות של ממש.
אגב שירות גרוע-
כפיצוי הציעו לי מחזיק מפתחות...
כזה שמטרו פשוט מחלקת...
Sent from my iPhone using Tapatalk
ממליץ על דוקטי S750.
לרדת בנפח נראה לי שיבאס, אז נשפר את התנהגות הכביש..
אחד האופנועים המוצלחים ונראה מדהים.
עם אתה רוצה אז אני מכיר שנת 2005 עם 18K ק"מ.
נראה לי שישאר לך עודף אחרי ה-R
מה הגובה שלך?
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אתה בבעיה.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
ל-700gs (שהוא חשב עליו בהתחלה) יש אופציה לכסא מונמך וגם הכסא הרגיל לא כך גבוה.
הF700GS של BMW עונה על כל הדרישות שלך
אחינועם הראל עברה מסע של 25000 קמ באפריקה עם הF700GS והיא יותר נמוכה