אהלן חברים, אני צריך שתגידו לי שכל רעיון הרכישה שאציג לכם הוא גרוע מיסודו:
בכל אופן לפני 3 חודשים עברתי טסט ל A1 ,אני בן 24, ולא רכבתי על שום דו גלגלי בעבר שהוא לא אופניים. ואני "מומחה בהחלטות לא נכונות" (לא מילים שלי)

בקיצור ,עברתי בשלום (בקושי רב מאוד) את שלב ההתרגשות והאימפולסיביות, והצלחתי לא להיכנס לסוכנות אופנועים כלשהיא ולקנות את הכלי הכי מרשים בפריסת תשלומים לכל החיים

העניין הוא כזה , אני סטונדט בחצי משרה שעושה 4 פעמים בשבוע את גן יבנה-תל אביב ,וכמו חלק גדול מהאזרחים במדינה אני מוצא את עצמי מבזבז שעות על תחבורה ציבורית ובהייה בקנאות על רוכבי אופנוע בכביש (לא בהכרח באותו סדר) , והחלטתי שאני צריך למצוא לזה פתרון בדמות דו גלגלי.
גיליתי שבכל הסיפור הזה תהליך הוצאת הרשיון הוא החלק הפשוט יותר, ושהחלק הקשה הוא רכישת אופנוע אמין וחישוב כלל ההוצאות אל מול התקציב החודשי

תראו אני לא מגיע עם הון עצמי של יותר מ 5,000 ולכן הרעיון הוא פריסה לתשלומים ורכישת כלי עד 15,000, כלומר פריסת תשלומים לשנתיים
אני חושב להרשות לעצמי יותר אבל הפחד העצום הוא ירידת ערך עצומה עוד שנתיים בנפח של 250 סמ"ק וכמובן גניבת האופנוע
השאיפה היא כמובן לצמצם נזקים ולא לקרוס כלכלית אם חלילה זה ייקרה לכן התקציב הוא נמוך

השאלות שלי הן כאלה:
-האם קיים כלי ישן מאוד,זול ,ואמין שיכול לעמוד באתגר או שהמינימום הוא אחד מדגמי הנינג'ה או ההונדה 250 החדשים יחסית באתרי יד 2?
-מהי עלות האחזקה החודשית , על רגל אחד, של כל אחת מהאפשרויות?


גילוי נאות ,כשהתחלתי את כל העניין האמנתי שמעבר לאופנוע הוא זול,נגיש, ומלא חלומות וורודים, לא לקחתי בחשבון את עלויות אחזקת האופנוע ורכישת הציוד,
יש בי חלק ילדותי שמסרב לקבל את זה ועדיין משוכנע שעם אופנוע בפחות מ 10,000 ותקציב חודשי של 1500 שקל אוכל לעמוד בזה כלכלית
תחושת המיאוס בתחבורה הציבורית,העצמאות , והפנטזיה על אופנוע מחוץ לדלת יוצרים אצלי אשלייה ורודה

אני צריך שתהיו הגורם החיצוני שיגיד לי שזאת החלטה נוראית ולא נכונה ושאני צריך צריך להתבגר,כי אי אפשר לאכול את כל העוגה ולהשאיר אותי שלמה
תודה מראש לעונים