ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
קודם כל הצמיגים לא במצב "חדש".
ה"צ'ופצ'יקים", במקומות בהם אין שחיקה (בצדדים) לא נשחקים כלל ויכולים להגיע עד סוף ימי הצמיג.
הצמיג שצילמת הוא עם בלאי שסביר למישהו שרוכב על כביש ציבורי ולא משכיב כל היום במסלול (מה לעשות, רוב הנסיעה ביומיום היא בקו ישר ולא בהטיה).
מה שמעניין אותך הם המרקרים (פיסות גומי בולט בתוך החריצים) ותאריך יצור הצמיג (מוטבע על הדופן בארבע ספרות: שתיים ראשונות של מספר השבוע בשנה, ושתיים אחרונות למספר השנה).
עקרונית הצמיג כבר שטוח אבל לא ברמה שמחייבת החלפה דחופה. ברור שהביצועים על הצד יהיו פחות טובים וזה תמיד שיקול של עלות/דרישות.
נ.ב.
מינוח נפוץ לשחיקה הזאת הוא "צמיג מרובע".
קודם כל תודה על התגובות.
ברור לי שהצ'ופצ'יקים בצדדים לא נשחקים בנסיעה בקו ישר, אבל לא ברור לי שאנשים נוסעים ככה
לא מכיר בלאי של צמיגים, לא יודע כמה זמן צמיג אמור להחזיק וכמה הוא נשחק ברכיבה יומיומית. הנסיעה שלי לא אגרסיבית, במיוחד בהתחשב באופנוע, רוב הזמן על מצב STD למעט רכיבות מהירות, ובאופן כללי אני מחפש סיבובים ולא תאוצה בקו ישר.
נהיה כנים - האופנוע אצלי חודש וכבר עשיתי איתו 4kkm, רובם ללא ספק בקטע בין ג'וברין להדסה. הגלגל 'פרפר' בצורה מינימלית לפעמים בתאוצה על כבישים גרועים בעיר, ופעמים בודדות לרגע קצר על מעברי חציה שנצבעו לאחרונה.
מה אני צריך להבין מהמארקרים? לא שמתי לב אליהם בכלל. מה היא אינדקציה טובה להחלפת צמיג מעבר לעומק חריצים?


ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
אני לא מצליח להבין משהו:
אחרי חודש עם רכיבה (אגרסיבית?) שלך, אתה רוצה להשוות בין מצב הצמיגים עכשיו לבין מצבם כפי שקנית אותם?
אני רק רוצה להבין. את ההערה על "הצמיג שלך נראה קצת שטוח" קיבלתי כבר ביום הראשון עם האופנוע.